Succes! Ik heb bij mijn 1e (voldragen) zwangerschap ook zo vroeg een echo gehad. Daar zag je al netjes een mooi stipje kloppen. Volgens mij moet je sowieso al wat zien na 6 weken, want dan zou het hartje moeten kloppen toch?
Volgens mij niet altijd dacht ik. Ik heb er eens wat op zitten googlen en bij sommigen zagen ze later pas hartactie.
Pff ligt het echt aan mij of hebben er meer dames last van? Ik ben al voor mijn positieve test misselijk. (Met 4 weken was het nog te doen..), maar inmiddels echt heel beroerd. Ik heb zelfs al pilletjes bij de dokter gehaald, want anders functioneer ik helemaal niet. Ik ben ook echt super labiel, moet elke dag huilen en ik vind het verschrikkelijk dit gevoel en het zwanger zijn.. Klinkt echt heel vervelend, ik weet het.. Ook ik wilde graag een tweede kindje, al heel lang.. Maar nu het zover is word ik echt gek. Ik ben nu al ruim 2 weken super misselijk, de hele dag door ondanks eten/drinken. Ik ben onwijs moe en voel me echt gewoon dramatisch. Daarnaast elke avond lijkt het wel een soort koortsaanval, ijskoud en rillerig. Vorige zwangerschap(pen) begon de misselijkheid pas met 6 a 7 weken en was het na wat eten weg.. Maar nu .. . Ik houd dit zo ook niet vol op het werk, pff voel me een beetje simpel.. Ik kan er niet goed tegen als ik niet gewoon mijn ding kan doen en op de rem moet trappen brrr
Aaah wat naar zeg Snap dat je het je anders had voorgesteld. Vooral na je eerste zwangerschap! Hoop echt dat het snel weer beter gaat! Wie weet verwacht je nu een meisje Ik ben de afgelopen dagen met vlagen een beetje misselijk, maar valt heel erg mee nog.
Die misselijkheid is een drama hier ook sinds nod al mega beroerd en wordt ook niet beter na wat eten zelfs de tabletten helpen niet altijd en die maken me ook nog is mega suf wat erg vervelend is Hoop ook echt dat misselijkheid gaat verdwijnen maar zie somber in bij beide zwangerschappen de hele tijd misselijk gebleven bij zowel jongen als meisje We gaan het zien
@Snies Gefeliciteerd met een tweeling!! Dat is denk ik wel even wennen met het idee dat je er 2 krijgt ipv 1 hahaha
Nou mensen heb nog steeds geen afspraak gemaakt hhaha . Ben echt iemand die last minut alles doet ahhaha. Ik vind dat ik nog te vroeg ben om te bellen of niet?
nee joh, ik zou lekker bellen en een afspraak maken. Mag al zodra je een positieve test in handen hebt gehad. Dus kom op!! Je kunt het!!
Succes dames met de echo’s vandaag! En iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling! Dat 2020 ons jaar mag worden met mooie zomer baby’s!!
ja, en na de missed abortion ben ik al zo gespannen, als ik een datum weet, wordt dat alleen maar meer vrees ik