@toch3 als ik een jongetje zou krijgen is dit mijn selectie Bekijk bijlage 647436 Bekijk bijlage 647437 Bekijk bijlage 647438
Man vindt de meeste te soft voor een jongen. Geen hartjes, beetje stoer. "Novan" "lennon" en "dustin" vindt hij mwa
Aah maar het is toch een baby’tje dat mag nog soft zijn Maar ik snap het wel, ze zijn niet super stoer.
Bedankt voor je selectie, zitten leuke tussen Ik ben al ruim een week bezig om een lijstje met namen op papier te krijgen..... Jeetje wat vind ik dat moeilijk voor een jongen. Wel/niet in beetje zelfde stijl als dochter (Engelse uniseks naam)
Haha graag gedaan Ik wil wel mee denken met namen? Wil je dat het ook een unisex naam word of mag alleen Engels ook? Veel voorkomend of juist niet?
@Snies veel succes vanmiddag! @Roosie91 ben benieuwd naar je namen Het hoeft geen uniseks naam te zijn. Engels zou wel mooi zijn. Zal de naam van onze dochter even privé naar je sturen.
Scheren: ja dat begint Downunder stillaan weer op het punt te kopen van blind doen, benen gaan idd nog. Geboortekaartje: kiezen voor een met foto dus dat is al klaar, afspraak voor ontwerp ligt vast voor in juni. Naam: nu de 20w echo goed was, denk ik dit weekend eens de lijstjes naast elkaar te leggen. Heel benieuwd wat er uit komt!! (Ofdat we beide op zoek moeten naar nieuwe namen, kan ook nog natuurlijk, stel dat mijn man nix mooi vind ) vandaag dagje verlof, even wat quality-time met de zoon want hij is al super flink moeten zijn afgelopen weken met 2thuiswerkende ouders. Heb ik meteen een lang paasweekend, heerlijk! Zal wel een beetje een light-versie worden want kunnen dit jaar voor het eerst geen groot paasbrunch doen bij mijn ouders met iedereen. Heel vreemd toch allemaal!
@Snies veel plezier vandaag met je lange afspraak! Zal wel al avond zijn tegen dat we je terug horen @SjH zo leuk dat ze dat gewonnen heeft!!
Volgende probleem: ik vind de 2e naam echt niet mooi erachter Wat een gedoe weer zeg Alleen bij de eerste waren we er redelijk snel uit, bij de rest na 30weken en E pas bij 37 weken
Wow ik vind ze allemaal mooi. Vooral de eerste haha. Laat ff weten welke het wordt, kan ik er eentje jatten
Terug van de 2e echo. Alles is goed!! Hij kreeg meteen haar ruggetje in beeld, ze lag er heel goed voor gelukkig. Ben opgelucht ❤ In het vervolg plannen we die echo's dus lekker in de ochtend/middag.
Wat betreft de geboorte kaartjes zijn wij nog over aan het brainstormen, we willen graag zelf een ontwerp laten maken. We vinden het namelijk leuker als ze beiden op één kaartje komen. Maar die je online veel tegen komt vind ik te simpel of vaak jongens / jongens of meisjes / meisjes gericht. Dus daar moeten we echt nog voor gaan zitten. Wat betreft scheren ik doe het op gevoel en laat altijd even mijn man dubbel checken of het er een beetje schappelijk uit ziet. maar ja als hij een bevalling mee maakt en alles wat daarbij komt kijken vindt hij dit ook niet meer raar Mijn benen zal hij straks ook regelmatig bijwerken kan nu al moeilijk naar voren leunen laat staan met een dikke toeter straks. Echte liefde noemen ze dat.
Scheren doe ik al weken niet meer. Ik vind het nu zóveel gedoe! Moet me in allerlei rare bochten wringen. Merk dat het me ook wat minder boeit aangezien mijn libido hier echt al weken bevroren is. De laatste keer dat we het probeerden lag ik helemaal naar adem te snakken en waren we er allebei eigenlijk een beetje klaar mee. @Snies Toevallig zag ik deze gisteren! Is dat misschien wat? (Let niet op de titel, volgens mij klopt die niet: is een jongen/meisje kaartje) https://www.tsjipgeboortekaartjes.nl/geboortekaartjes/tweelingkaartjes/geboortekaartje-maia-en-yael
@Snies Je bent er nu, maar veel succes!! @PieterKonijn Fijn dat de echo helemaal goed was! Haha hier is mijn libido ook echt totaal nog niet terug. Heb er zooo geen zin in, vreselijk
Alles was gelukkig goed!! Nu zodadelijk nog bij de gynaecoloog komen, maar inprincipe zag er alles goed uit. Geen bijzonderheden. En het zijn toch echt een jongen en een meisje haha. Het meisje haar buik was wel iets kleiner dan van het jongetje maar niet iets om zorgen over te maken.
Niet om onnodig dingen weer aan te wakkeren.. Maar dit artikel is zojuist gepubliceerd. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5087106/corona-covid19-baby-risicogroep-zwanger-gezondheid-virus