Ja de kwaaltjes worden hier alleen maar erger helaas. Ik hang tegenwoordig standaard iedere dag meerdere keren boven de wc. Verder veel last van mijn borsten en bandenpijn. Zoontje heeft de hele tijd uitgeslapen toen manlief nog thuis was, en nu hij weer aan het werk is uiteraard niet. Dus als hij vanmiddag naar bed gaat, ga ik maar met hem mee..
Succes vandaag @Roosie91 Hopelijk een mooie echo. Hier nog steeds erg zere borsten. Het begint inmiddels wel wat te wennen. Af en toe wat krampjes. En mijn ontlasting gaat wat moeizamer. Vandaag een rustig dagje, thuis beetje huishouden, winkel met de jongste. Manlief is werken tot 17.00u Jullie nog plannen voor vandaag
Aahh dat is niet leuk! Lekker slapen dan vanmiddag! Ik had zo’n slechte nacht, dus hoopte dat mijn dochtertje zou uitslapen. Maar nee, 06:30 uur was ze wakker
Succes vandaag!! @Roosie91 Ik voel me vandaag echt beroerd. Misselijk, last van mijn darmen en ontzettend moe. Ik denk een soort buikgriep ofzo. Gelukkig is mijn man thuis vandaag, dus denk dat ik zo weer even naar bed ga.
Hier niet echt misselijk, af en toe wel wat maar niet met overgeven enzo gelukkig, wel veel boeren Wel echt heel regelmatig onwijs zere onderrug, denk toch banden pijn ook als ik het opzoek. Kruik helpt wel maar met werken is het soms echt super vervelend, maarja als het erbij hoort vind ik het allemaal prima. Succes met de echo vandaag @Roosie91 !
Ben benieuwd @Roosie91! Succes!! @Amy1989 beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter. @Snies hopelijk is jouw misselijkheid en relatie met de wc ook snel voorbij! Hier heeeeel af en toe misselijk. Maar dan moet ik wat eten en is het goed. Voor de rest iets moe en wat prikkelbaarder. Borsten zijn groter, maar moet echt pijnlijk ofzo. En af en toe wat lichte krampjes. Kortom, heb nog niet echt veel te klagen. Gelukkig maar met twee kids die hier al rondrennen!
alles is goed lieve meiden hebben net een prachtig kloppend hartje❤️ Mogen zien. De baby loopt voor nu wel ietsjes achter maar dat was bij dochter ook het geval. Zoon liep voor dus ik ben benieuwd of dit ook een meisje is kreeg echt zo’n gevoel van hmm was dit een aantal jaar geleden ook niet zo? Haha maar super
gefeliciteerd met een mooi kloppend hartje en een mooie echo!! Ik zag dat je ju op 6 weken en 3 dagen staat? Ben benieuwd naar de volgende echo dan. Soms kan dat zo wisselen! Maar geniet van dit geluk!!
dankjewel❤️ Jaa klopt hoor ik moest me er nu niet teveel aan vast houden zei ze. Met de termijn echo word de definitieve datum vast gesteld. Foutje is zo gemaakt met dit termijn, maar komt voor mij zeer bekend voor want mijn dochter liep ook telkens ‘achter’.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar 3e kindje jongen/meisje 16 augustus ❤ 2009Lisanne - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 17 augustus 18 augustus Babe2020 - 31 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 19 augustus ❤️Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 20 augustus D1987 - 32 jaar - 1e kindje - jongen/meisje Snoezel01 - 35 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 21 augustus Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje -jongen/meisje Tamara1803 - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 22 augustus Bixou - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 23 augustus 24 augustus 25 augustus Applejo - 32 jaar - 2de kindje - jongen/meisje 26 augustus 27 augustus Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - jongen/meisje D3rde - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 28 augustus 29 augustus Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen/meisje Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen/meisje 30 augustus 31 augustus SjH - 33 jaar - 1e kindje - jongen/meisje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (17) ♡♡♡ Afspraken: Talithaaa - 3 januari - 1e echo Mirjam04 - 6 januari - 1e echo Babe2020 - 6 januari - 2de echo Tamara1803 - 8 januari - 1e echo D3rde - 9 januari - 1e echo + intake Applejo - 9 januari - 1e echo D1987 - 10 januari - 1e echo Snies - 10 januari - 2e echo Claudia88 - 13 januari - 1e echo 2009lisanne - 13 januari - 2de echo Amy1989 - 14 januari - 1ste echo Bixou - 15 januari - 1e echo Ninaatjuh - 15 januari 2e echo Rooz86 - 20 januari intake Roosie91 - 23 januari - Intake gyn + echo Cikaa - 24 januari - Intake + 1e echo D3rde - 27 januari - termijnecho 2009lisanne - 29 januari - termijnecho Roosie91 - 06 februari - termijnecho Roosie91 - 24 februari - controle ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Super, wat fijn. Bij mij ook wel iets, maar gaven ze ook aan dat het moeilijk meetbaar is met dit termijn.
Ah gaaf! Gefeliciteerd! Wil je weten welk geslacht er voor nu wordt geschat? Kun je op de Facebook groep Strictly ramzi theory laten checken. Moet zeggen dat dit toch meestal klopt haha. Als ik een mooie echo heb, dan zet ik hem ook daarop. Ben zo nieuwschierig!
Dankjewel Haha ja ik zou nu ook best willen weten wat het word maar ik heb nog wel geduld hoor heb sowieso geen Facebook meer dus dat zit er niet in.