Wat goed!! Lijkt me ook zo’n opluchting om dat hartje te zien knipperen! ❤️ Nou, ik woon in een flat dus van de trap heb ik geen last Maar ik ben al buiten adem als ik een boek voor mijn dochter voorlees
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar 3e kindje jongen/meisje 16 augustus ❤ 2009Lisanne - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 17 augustus 18 augustus Babe2020 - 31 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 19 augustus ❤️Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 20 augustus D1987 - 32 jaar - 1e kindje - jongen/meisje Snoezel01 - 35 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 21 augustus ❤️ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje -jongen/meisje ❤️ Tamara1803 - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 22 augustus Bixou - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 23 augustus 24 augustus 25 augustus Applejo - 32 jaar - 2de kindje - jongen/meisje 26 augustus 27 augustus Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - jongen/meisje D3rde - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen/meisje Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen/meisje 30 augustus 31 augustus SjH - 33 jaar - 1e kindje - jongen/meisje ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - jongen/meisjs ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (17) ♡♡♡ Afspraken: Snoezel01 - 3 januari - 1e echo Babe2020 - 6 januari - 2de echo Tamara1803 - 8 januari - 1e echo D3rde - 9 januari - 1e echo + intake Applejo - 9 januari - 1e echo D1987 - 10 januari - 1e echo Snies - 10 januari - 2e echo Claudia88 - 13 januari - 1e echo 2009lisanne - 13 januari - 2de echo Amy1989 - 14 januari - 1ste echo Bixou - 15 januari - 1e echo Ninaatjuh - 15 januari 2e echo SjH - 16 januari - 1e echo Flower1983- 16 januari - 1e echo Tamara1803 - 17 januari - intake en 2e echo Rooz86 - 20 januari intake + termijnecho Talithaaa - 21 januari 2e echo Roosie91 - 23 januari - Intake gyn + echo Cikaa - 24 januari - Intake + 1e echo D3rde - 27 januari - termijnecho 2009lisanne - 29 januari - termijnecho Tamara1803 - 5 februari - termijnecho Roosie91 - 06 februari - termijnecho Roosie91 - 24 februari - controle ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Dag in dag uit een onstilbare trek in een big Mac! En eindelijk is meneer om! Op naar de grote gele M. Hongerrrrrr!!!! (en let wel; ik hou helemaal niet van patat en vet eten, wat zo’n zwangerschap wel niet met je kan doen )
@Rooz86 lief dat je eraan denkt maar ik heb m'n echo verzet naar donderdag 9 januari, had het aangepast in schema maar zie nu dat het er niet zo staat, zal wel aan mij liggen haha. Spanning neemt hier wel wat toe maar volgens mij genoeg symptomen maar durf niet teveel te hopen dan nog even afwachten dus
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar 3e kindje jongen/meisje 16 augustus ❤ 2009Lisanne - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 17 augustus 18 augustus Babe2020 - 31 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 19 augustus ❤️Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 20 augustus D1987 - 32 jaar - 1e kindje - jongen/meisje Snoezel01 - 35 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 21 augustus ❤️ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje -jongen/meisje ❤️ Tamara1803 - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 22 augustus Bixou - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 23 augustus 24 augustus 25 augustus Applejo - 32 jaar - 2de kindje - jongen/meisje 26 augustus 27 augustus Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - jongen/meisje D3rde - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen/meisje Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen/meisje 30 augustus 31 augustus SjH - 33 jaar - 1e kindje - jongen/meisje ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - jongen/meisjs ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (17) ♡♡♡ Afspraken: Snoezel01 - 3 januari - 1e echo Tamara1803 - 8 januari - 1e echo Babe2020 - 9 januari - 2de echo D3rde - 9 januari - 1e echo + intake Applejo - 9 januari - 1e echo D1987 - 10 januari - 1e echo Snies - 10 januari - 2e echo Claudia88 - 13 januari - 1e echo 2009lisanne - 13 januari - 2de echo Amy1989 - 14 januari - 1ste echo Bixou - 15 januari - 1e echo Ninaatjuh - 15 januari 2e echo SjH - 16 januari - 1e echo Flower1983- 16 januari - 1e echo Tamara1803 - 17 januari - intake en 2e echo Rooz86 - 20 januari intake + termijnecho Talithaaa - 21 januari 2e echo Roosie91 - 23 januari - Intake gyn + echo Cikaa - 24 januari - Intake + 1e echo D3rde - 27 januari - termijnecho 2009lisanne - 29 januari - termijnecho Tamara1803 - 5 februari - termijnecho Roosie91 - 06 februari - termijnecho Roosie91 - 24 februari - controle ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ah! Ja die eerste echo is wel heel spannend. Wat een twijfel kan een mens hebben.. Ik duim met je mee voor een mooie echo.
Oh heerlijk hier al die verhalen over vissticks, Big Macs en tosti’s! Hahahaha! Ik zat vandaag heerlijk aan de augurk op het werk en ook een tosti! Mmmmm! Qua misselijkheid heb ik echt niks te klagen. Amper tot geen last daarvan vooralsnog. Maar dat had ik bij mijn andere twee zwangerschappen ook niet. Hopelijk blijft dat ook zo bij deze! Wel is het werk nu wat zwaarder wat ik doe. Werk in de kinderopvang en al dat tillen, lopen en sjouwen is best pittig en mijn buik trapt soms al op de rem. Een onprettig gevoel volgt. Maar goed... even een balans in vinden.
Wat fijn al die verhalen over misselijkheid (hoera ben niet alleen). De vreemde cravings ken ik dan weer niet. De voorbije weken had ik verhoogde honger en kon gewoon normaal eten. Maar merk dat dat nu weer begint af te nemen, heb minder en minder zin in eten en niet het gevoel dat ik nog veel kan/wil eten (weer extra lastig wel voor die misselijkheid want dan komt het weer flink opzetten). Nog een week wachten tot echo, ik ben echt al zo zenuwachtig!! Wil gewoon weten of het in orde is.
Straks voortganggesprek met leidinggevende dan gaan we het ook over de zwangerschap hebben Ben benieuwd hoe gesprek loopt jullie werk al op de hoogte of wachten jullie daar nog mee ik werk in de zorg dus is makkelijkste denk ik als ze het op tijd weten ben nu 9 week zwanger dus lijkt me wel goed moment anders vind ik het ook zo raar om niks te zeggen terwijl ik haar persoonlijk zie
Ik heb het nog niet verteld. Heb vrijdag echo, en wil het maandag vertellen. Ik werk in het vastgoed en wij werken in projectteams. Twee projecten van mij moeten in augustus en november in verkoop, dan ben ik er dus niet... dus er zal snel een herverdeling moeten komen. We gaan het dus zien hoe er gereageerd wordt.
Ik heb net gewoon een heel schaaltje pompoen soep op én last but not least een heel foccacia brood van de Lidl (die lange die je in de oven moet doen) en ik heb niet eens buikpijn
ik heb weer een complete tosti op, merk dat dat heel goed gaat, kan alleen op het werk volgende week niet dus daar moet ik nog iets op verzinnen...
Veel succes! Hoop dat het gesprek goed verloopt. Begrijp heel goed dat je het nu al ter sprake brengt. Ik probeer er zo lang mogelijk mee te wachten. Alleen als het niet meer gaat ivm de misselijkheid vertel ik het eerder.
Gesprek ging gelukkig erg goed erg positief en oprecht blij voor me Zo opluchting dat ik dit gehad heb Vind zoiets toch altijd spannend Snap ik ook heel goed hoor hopelijk hou je het kwa misselijkheid goed vol
Spannend, succes! Hier weten ze er al wel van, soort van omdat het moest. Ik had de 31ste bloedverlies en mocht gelijk komen voor een echo. Dus toen moest ik het wel vertellen. Ik heb vanaf 10u vanochtend weer bloedverlies, alleen tot nu toe houdt het niet op. Het is niet veel, maar wel meer dan vorige keer . Ik kan morgen terecht voor een echo.. Ik hoop dat het stopt, dit vind ik toch niet zo leuk. Iemand ervaring met (bruin/donkerrood) bloedverlies wat langer aanhield?
Aahh, dat is schrikken zeg! Fijn dat je morgen voor een echo terecht kan. Vorige keer had je ook bloedverlies en zag je toch een mooi kloppend hartje, dus hopelijk is dat nu ook weer het geval. Heb je misschien seks gehad of iets zwaars getild? Alles is nu zo goed doorbloed dat het een gesprongen adertje kan zijn. Ik hoop dat alles goed is morgen!
Whoooooowww heb zo last van darmkrampen en winderigheid. Ik loop gewoon krom soms van de steekjes hahahahah