Hier ook weer zo onzeker. Voel vandaag ineens weer zo mijn baarmoeder en liezen. Beetje zeurend gevoel. Ik hoop dat het het oprekken van mijn baarmoeder is. Aaahh, dinsdag de eerste echo!
Bah wat naar snap dat je nu zorgen maakt hopelijk stopt het gauw en is je echo gewoon goed morgen vreselijk naar die onzekerheid
@Claudia88 wat vervelend en onzeker voor je, ik had het vrij aan het begin en stopte na een paar dagen. Maar ook geen idee wat dat dan is geweest. Ik duim voor een goeie echo ook voor jou! Hier vandaag veelal misselijk gevoel, als ik iets eet is het vaak wel wat beter maar komt snel terug!
Wat vervelend voor je! Hier geen ervaring met bloedverlies wat langer aanhield tot nu toe. Wel vanmorgen ook weer een bloeding gehad na ontlasting, dus waarschijnlijk adertje dat geknapt is door de druk. Nu aan de laxo en kiwi om alles wat soepeler te houden.... Kan goed zijn dat bij jou ook iets van een adertje gesprongen is wat wat langer blijft bloeden. Schijnt vaker voor te komen, maar snap je ongerustheid! Hopelijk morgen een goede echo!
@Ninaatjuh Hier nog niet verteld op het werk, wil ten minste wachten tot na de 1e echo. Gelukkig dat het gesprek bij jou goed is gedaan! Is toch altijd een opluchting! @Claudia88 Geen ervaring mee, hopelijk alles gewoon in orde morgen!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar 3e kindje jongen/meisje 16 augustus ❤ 2009Lisanne - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 17 augustus 18 augustus Babe2020 - 31 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 19 augustus ❤️Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 20 augustus D1987 - 32 jaar - 1e kindje - jongen/meisje Snoezel01 - 35 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 21 augustus ❤️ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje -jongen/meisje ❤️ Tamara1803 - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 22 augustus Bixou - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 23 augustus 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 25 augustus Applejo - 32 jaar - 2de kindje - jongen/meisje 26 augustus 27 augustus Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - jongen/meisje D3rde - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen/meisje Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen/meisje 30 augustus 31 augustus SjH - 33 jaar - 1e kindje - jongen/meisje ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - jongen/meisjs ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (17) ♡♡♡ Afspraken: Snoezel01 - 3 januari - 1e echo Tamara1803 - 8 januari - 1e echo Babe2020 - 9 januari - 2de echo D3rde - 9 januari - 1e echo + intake Applejo - 9 januari - 1e echo D1987 - 10 januari - 1e echo Snies - 10 januari - 2e echo Claudia88 - 13 januari - 1e echo 2009lisanne - 13 januari - 2de echo Amy1989 - 14 januari - 1ste echo Bixou - 15 januari - 1e echo Ninaatjuh - 15 januari 2e echo SjH - 16 januari - 1e echo Flower1983- 16 januari - 1e echo Tamara1803 - 17 januari - intake en 2e echo Rooz86 - 20 januari intake + termijnecho Talithaaa - 21 januari 2e echo Roosie91 - 23 januari - Intake gyn + echo Cikaa - 24 januari - Intake + 1e echo D3rde - 27 januari - termijnecho 2009lisanne - 29 januari - termijnecho Tamara1803 - 5 februari - termijnecho Roosie91 - 06 februari - termijnecho Roosie91 - 24 februari - controle ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hee meiden, ik zou graag meeschrijven hier! Ik durfde me niet eerder aan te melden, omdat het vorig jaar 2x mis is gegaan, waarvan één M.A. Wilde daarom nergens vanuit gaan, maar vandaag hebben we gelukkig voor het eerst een hartje zien kloppen! Ik ben precies op termijn (7+2), dus dat was ook een opluchting. Hopelijk blijft het goed gaan. Ik ga me binnenkort even inlezen. Lees alvast wel veel herkenning wat betreft misselijkheid en vooral slaapproblemen. Nog een tip voor wie krampen heeft: laat je op een blaasontsteking controleren! Ik bleek er één te hebben en had bijna geen symptomen in het begin. Plasje controleren is zo gebeurd. Heb mijn echo bijgevoegd. Heb 30 januari alweer de termijnecho, spannend!
Welkom @PieterKonijn en wat spannend voor je! Maar wat geweldig dat je een kloppend hartje hebt gezien❤️
Welkom en gefeliciteerd @PieterKonijn ! Wat fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien! Bij mij is het afgelopen jaar ook twee keer misgegaan, ook één MA. Vind het ook nog enorm eng! Dinsdag heb ik de eerste echo en denk dat ik niet eens durf te kijken. Thanks voor de tip, ik breng morgen gelijk even mijn plas bij de huisarts haha.
ik vind het ook zo eng na de MA, volgende week donderdag is het zover. Aan de ene kant durf ik niet en zie ik er tegenop, nu ben ik nog echt ‘zwanger’, maar aan de andere kant kan ik niet wachten!
Ik wilde met mijn man en dochter ergens een hapje eten. Ik keek op de kaart en dacht bij alles bwehh We zijn maar weer naar huis gegaan Nu lekker fishsticks, spinazie en gekookte aardappeltjes gegeten. Daar had ik zo’n zin in haha!
Bedankt voor de felicitaties! @Amy1989 @SjH Oh zó herkenbaar! Ik was echt bang voor de eerste echo. Hij ging heel rustig wat vertellen en toen vroeg ik: is er een hartje??? Toen liet hij het gelijk zien en begon ik te huilen. Ik was zo ongelooflijk blij! Tuurlijk, we zijn er nog niet, maar voor ons is dit echt een mijlpaal. En wat je zegt over "nu ben ik nog zwanger" snap ik ook echt hoor SJH, die gedachtes had ik ook. Zo'n ervaring doet echt wat met je, en soms kun je je daardoor best wel dubbel voelen over dingen. Dat je dingen haast liever niet weet soms. Maar het kán dus ook goed nieuws zijn gelukkig.
Gewoon benieuwd, ik krijg een geplande gentle sectio. Zijn er nog meer meiden die nu al weten dat het een keizersnede gaat worden?