@Ninaatjuh wat fijn dat het gesprek goed ging! Is vast een hele opluchting! @PieterKonijn welkom en gefeliciteerd!!! Wat is die eerste echo toch spannend. succes met wachten voor de meiden die nog moeten!
Dromen jullie ook zoveel? Mn hele leven komt voorbij in m’n dromen, maar ook hele gekke dromen. En van de week droomde ik dat ging bevallen. Ging heel snel en pijnloos. Ik hoop het maar
Haha ja hier droom ik ook veel! Maar wel vooral hele leuke dingen, bijvoorbeeld al twee keer gedroomd dat we op vakantie gingen maar ja dat was zuur wakker worden haha
Ahhh wat vervelend en spannend. Tja ik heb er wel ervaring mee maar bij mij was het geen goed teken en liep het fout af. Maar ik weet ook dat het echt heel vervelend maar onschuldig kan zijn. Een vriendin had het juist heel erg met stiksels etc, x op x dacht ze dat het over was maar heeft inmiddels wel een gezonde dochter van 4. Er is toen nooit een oorzaak kunnen vinden waarom het steeds gebeurde. Dus mn vingers cross voor je meis
Bloedverlies, zelf geen goede ervaring mee gehad helaas. Maar het kan inderdaad onschuldig zijn. Hopelijk morgen gewoon een mooie echo. Geplande keizersnede. Ik moet in de loop van de zwangerschap een echo van onderen om te kijken of kringspier en alles goed werkt en goed zit. Dit omdat ik bij de jongste volledig ben uit gescheurd. Als dit gewoon goed is mag ik normaal bevallen, anders wordt het ook een keizersnede. Hier zie ik toch wel heel erg tegen op. @PieterKonijn welkom en wat fijn een goede echo.
Succes voor de dames met echo’s vandaag!! Hoe laat hebben jullie ze? Hoop lekker vroeg! Ik ga zo even langs de dokter met mijn plas. Zoo vaak plassen en buikpijn, dus denk wel een blaasontsteking. Had jij dat deze zwangerschap @PieterKonijn ? Antibiotica gekregen?
@Babe2020, @D3rde en @applejo, succes vandaag! Ik hoop dat er weer drie hartjes bijkomen op de lijst!
Joehoe!! Hier een kloppend hartje gezien!! Iets teruggezet naar 6w6d, maar mag nu over naar de verloskundige dus dat is heel fijn! Succes voor de andere dames ook vandaag!!
Wat fijn! @ andere meiden die een echo hebben vandaag: héél veel succes! @Amy1989 Ja! Ik kreeg ineens krampen onderin, en een soort drukkend gevoel bij mijn onderrug. Stoorde ook erg in bed, bij het bukken was het ook naar. Moest ook steeds kleine beetjes plassen, maar dacht eerst: zal wel van de zwangerschap zijn. Toen na 5 dagen ofzo (natuurlijk precies op zaterdag ) merkte ik ineens een brandend gevoel bij het plassen en dacht ik sh****t wacht eens even... Vk gebeld en moest gelijk naar de huisartsenpost, mocht niet meer over het weekend heen. Je klachten kunnen heel anders zijn bij een zwangerschap, dus bij twijfel echt heel verstandig om het te laten checken! Ik was er gelukkig op tijd bij. Kreeg inderdaad amoxilline.
Ohja, wat naar! Had bij mijn dochtertje ook een blaasontsteking en toen voelde het plassen geen eens branderig. Kan echt anders aanvoelen dan ja. Ik voel dus dat zeurderige sinds gisteren, dus hopelijk ben ik er ook op tijd bij! Weet wel zeker dat het een blaasontsteking is. Nu even naar de dokter!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar 3e kindje jongen/meisje 16 augustus ❤ 2009Lisanne - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 17 augustus 18 augustus Babe2020 - 31 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 19 augustus ❤️Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 20 augustus D1987 - 32 jaar - 1e kindje - jongen/meisje Snoezel01 - 35 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 21 augustus ❤️ Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje -jongen/meisje ❤️ Tamara1803 - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 22 augustus Bixou - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 23 augustus 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 25 augustus Applejo - 32 jaar - 2de kindje - jongen/meisje 26 augustus 27 augustus Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - jongen/meisje ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 28 augustus 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen/meisje Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen/meisje 30 augustus 31 augustus SjH - 33 jaar - 1e kindje - jongen/meisje ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - jongen/meisjs ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (17) ♡♡♡ Afspraken: Snoezel01 - 3 januari - 1e echo Tamara1803 - 8 januari - 1e echo Babe2020 - 9 januari - 2de echo Applejo - 9 januari - 1e echo D1987 - 10 januari - 1e echo Snies - 10 januari - 2e echo Claudia88 - 13 januari - 1e echo 2009lisanne - 13 januari - 2de echo Amy1989 - 14 januari - 1ste echo Bixou - 15 januari - 1e echo Ninaatjuh - 15 januari 2e echo SjH - 16 januari - 1e echo Flower1983- 16 januari - 1e echo Tamara1803 - 17 januari - intake en 2e echo Rooz86 - 20 januari intake + termijnecho Talithaaa - 21 januari 2e echo Roosie91 - 23 januari - Intake gyn + echo Cikaa - 24 januari - Intake + 1e echo D3rde - 27 januari - termijnecho 2009lisanne - 29 januari - termijnecho Tamara1803 - 5 februari - termijnecho Roosie91 - 06 februari - termijnecho Roosie91 - 24 februari - controle ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hier ook een mooi kloppend hartje gezien! Termijn iets naar voren (7+4), maar houd tot de termijnecho m'n eigen telling nog maar even aan, anders word ik straks misschien alsnog teruggezet..