♡ Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2020 ♡ 10 augustus ❤ Ninaatjuh - 27 jaar 3e kindje jongen/meisje 14 augustus ❤ 2009Lisanne - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 15 augustus ❤ Rooz86 - 33 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 17 augustus 18 augustus 19 augustus ❤️Roosie91 - 28 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 20 augustus ❤️ D1987 - 32 jaar - 1e kindje - jongen/meisje Snoezel01 - 35 jaar - 2e kindje - jongen/meisje ❤️ MevrouwH - 37 jaar (bijna 38) - 2e kindje - jongen/meisje 21 augustus ❤ Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 22 augustus ❤️ Bixou - 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 23 augustus Ridele - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje 24 augustus ❤ PieterKonijn - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 25 augustus Applejo - 32 jaar - 2de kindje - jongen/meisje ❤ toch3 - 29 jaar - 5de kindje - verrassing 26 augustus 27 augustus ❤️ Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - jongen/meisje ❤️ D3rde - 33 jaar - 3e kindje - jongen/meisje 28 augustus ❤️Babe2020 - 31 jaar - 1ste kindje - jongen/meisje 29 augustus ❤️ Mirjam04 - 34 jaar (bijna 35) - 2e kindje - jongen/meisje ❤❤ Snies - 25 jaar - 2e en 3e kindje - jongen/meisje Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- jongen/meisje ❤ Duitshollandsmeisje - 30 jaar - 1e kindje - jongen/meisje 30 augustus 31 augustus ❤️ Flower1983 - 36 jaar - 3e kindje - jongen/meisjs 1 september ❤️ SjH - 33 jaar - 1e kindje - jongen/meisje ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (18) ♡♡♡ Afspraken: Roosie91 - 23 januari - Intake gyn + echo Flower1983- 23 januari- intake gun + echo SjH - 24 januari - voorlichtingsuurtje Cikaa - 24 januari - Intake + 1e echo D3rde - 27 januari - termijnecho Ninaatjuh - 27 januari echo 17.10uur 2009lisanne - 29 januari - termijnecho Ridele - 29 januari - 1ste echo termijnecho Snies - 29 januari - intake vk + echo? D1987 - 30 januari - termijnecho PieterKonijn - 30 januari - termijnecho Duitshollandsmeisje - 31 januari - termijnecho Rooz86 - 31 januari 12w echo MevrouwH - 3 februari - termijnecho Claudia 88 - 3 februari - termijnecho Ninaatjuh- 4 februari- echo ziekenhuis guo umcg MevrouwH - 4 februari intake verloskundige ziekenhuis Roosie91 - 06 februari - termijnecho SjH - 7 februari - termijnecho + intake Amy1989 - 11 februari 09:30 - termijnecho Bixou - 13 februari - 12w echo + nipt PieterKonijn - 18 februari - extra echo 13 weken Roosie91 - 24 februari - controle Rooz86 - 23 maart - 20-weken echo Bixou - 9 april - 20w echo ♡♡♡ Je kunt dit kopiëren door op “Reageer” te klikken onder aan de laatst geposte lijst en de woorden [QUOTE ] en [ /QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ik heb het g8ster nog nagevraagd bij internist en diabetes verpleegkundige. Ik neem aan dat die er wel verstand van heb. Omdat ik er helaas buiten val ga ik starten met insuline. Zwangerschapsdiabetes wordt ech5 pas later in zwangerschap vast gesteld nu spreken ze over diabetes type 2
nee hoor dit is precies volgens ovulatie maar als ik mijn menstruatiecyclus aanhoudt is het wel de 20ste uitgerekend maar waarschijnlijk wordt mijn uitgerekende datum dus na de 20ste. Ik heb een luteale fase van 10 dagen ipv 14
Ohnee @Talithaaa !!! Wat erg!! Hoe is het nu met je? Had gehoopt dat ons sterretje positief zou zijn voor alle andere zwangerschappen in dit forum!! Het is heftig!! Ga zelf door een rollercoaster van emoties! Las met toeval jouw berichtje!! Laat je niet gek maken! Hier is het vruchtje nog steeds niet afgekomen. Maandag moeten wij naar de gynaecoloog.... ik wil je heel veel sterkte wensen!! Huil als je wilt huilen en lach als je wilt lachen!! Het is heftig, maar accepteer je emoties!! Ik voel met je mee!
Ach wat naar dat het vruchtje nog niet vanzelf komt. Weet je al wat je wil doen? En hoe gaat het verder met je nu? Ik heb er toen voor gekozen om te wachten tot het vanzelf kwam. 14 dagen na de slechte echo kwam het vruchtje er vanzelf uit. Heel veel sterkte, ook voor maandag!
bij mij gaat het op en af. Ben er veel mee bezig en heb soms stiekeme hoop, terwijl ik weet dat het niet kan. Acceptatie dat het niet goed is, is er wel. Acceptatie dat het niet af wil komen vanzelf niet. Merk dat ik er gestresst onder ben en kan weinig hebben! Met vlagen een echte huilbui en kan soms mijn twee kids niet hebben. Moet dan echt even tot 10 tellen. De wereld gaat door en die van mij staat stil. En dat is echt zwaar! Ik wil ook verder kunnen. Vandaar de keus maandag naar de gynaecoloog te gaan voor medicatie om het op te wekken als het voor die tijd zelf niet komt. Dan kunnen we hopelijk een punt hier achter zetten en het een plekje geven....
Dat is zo, en zou t zo zijn houden ze je alleen extra goed in de gaten en zal je evt "tijdelijk" onder de gyn vallen
Wanneer had je je vorige echo? Ik had hem ook heel vroeg (6 weken) en toen werd ik ook teruggezet. Maar bij de 8 weken echo zat ik ineens weer op schema, zelfs voor schema. Dus ik hoop voor je dat je nu weer op schema zit en ze goed kunnen meten! Succes
2 januari, toen zou ik 7.1 zijn geweest maar gaf de echo 6.4 aan. Maar wat super fijn om te horen dat stelt me enigszins wel gerust, dankjewel!!
Bedankt allemaal! X Kreeg om 9:30 een telefoontje dat ik om 10:00 bij de gynaecoloog terecht kon. Ze heeft nog een tweede echo gemaakt. Zelfde conclusie natuurlijk. Verder zag alles er goed uit. Wel echt kut. De kans dat je nog een miskraam krijgt nadat je al een kloppend hartje hebt gezien is klein, maar wel aanwezig. En de kans op een miskraam de volgende keer is ook iets hoger. Ook de voor- en nadelen besproken van afwachten, medicijnen en curettage. Heb gekozen voor medicijnen. Moet vanavond een tablet slikken en vrijdagochtend 4 tabletjes vaginaal inbrengen om de miskraam op te wekken. Hopelijk valt het mee.
Hoe lang ben je nu aan het wachten en hoe lang leeft het vruchtje al niet meer? Ik wil niet nog langer afwachten. Het leeft al bijna 2 weken niet meer en mijn lichaam doet er nog niks aan. Met afwachten ontstaat er ook weer een kans op infectie. Ik ga vanavond dus beginnen met de medicijnen. Dan vrijdag tabletjes inbrengen en dan hoop ik dat het snel voorbij is. Moet in ieder geval aleve en paracetamol in huis halen gaf de gynaecoloog aan.
wij zijn nu sinds het nieuws 5 dagen aan het wachten. Het is nu (bijna) 2 weken geleden gestopt met kloppen. Ik wilde echt eerst de natuur afwachten, maar mijn lijf doet niks, maar ben ook bang voor die medicatie en de pijn en wat je gaat zien! Ben benieuwd hoe het bij jou loopt! Alvast heel veel succes en sterkte!
Veel sterkte talithaa en tamara.. Ik heb vorige keer misoprostol gebruikt. De pijn en krampen vielen mee, kan uiteraard verschillen. Achteraf vond ik het fijn om het bewust meegemaakt te hebben om het een plekje te kunnen geven. De uren dat ik vanalles verloor was geen pretje, maar het heeft dus wel geholpen in het proces. Nogmaal heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!
Ik heb cytotex gehad, is ook misoprostol. 2x 2 tabletjes ingebracht. Ik hoorde bij de 2% waarbij ze helemaal niets deden, geen kramp, geen bloed, niks. Vond het vreselijk, dat wachten op... en het kwam maar niet. Heb toen uiteindelijk een curettage gehad waar ik nog een week op moest wachten. Die ingreep vond ik wel erg meevallen, de nasleep niet, maar ik had ook gewoon pech op pech. hoop voor jullie @Talithaaa en @Tamara1803 dat het voor jullie ‘voorspoedig’ gaat, voor zover dat mogelijk is. Het is een enorm ingrijpende gebeurtenis. Neem de tijd. Denk aan jullie!!!
Ik werd de eerste echo 3 dagen terug gezet en de tweede echo 5 dagen vooruit. Ben volgende week heel erg benieuwd waar ze dan op uitkomen.