Uitgerekend 16 - 31 augustus 2020!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 8 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Doet me goed ik hoop het zo:oops: ik ben ook benieuwd wat het bij jou word:)

2009lisanne vindt dit leuk.
  2. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Ik moet vanavond een tabletje slikken en moet er vrijdagochtend 4 inbrengen en dan zaterdagochtend eventueel weer 4. Misschien dat die hoeveelheid ook verschil maakt? Hopelijk valt het mee. Kan nog wel even delen hier hoe het verloopt/is verlopen. Hopelijk blijft bij de rest alles goed gaan!!

3. Tamara1803

Tamara1803 Actief lid

19 feb 2015
    348
    100
    43
    Vrouw
    Dankjewel @SjH en @Rooz86 !! Fijn om jullie ervaringen te lezen hierin. Wordt vervolgd...

4. MamavanYJIA

MamavanYJIA Nieuw lid

14 jan 2020
    3
    13
    3
    Vrouw
    Wat een vervelend nieuws zeg. Heel veel sterkte ermee. Ik heb het zelf ook meegemaakt en had toen ook voor de tabeltjes gekozen. Ik kwam toen voor een termijnecho met 11 weken en het vruchtjes was ook gestopt met 8+4 weken.

Let wel goed op overmatig bloedverlies na inbrengem van de pillen. Nadat ik de pillen in de avond had ingebracht, begon ik tegen de ochtend te bloeden, maar echt een kraan die open stond en niet willde stoppen.

Met spoed naar ziekenhuis gegaan en daar een spoedcurretage gehad. Reden was dat het vruchtje niet mee los was gekomen waardoor de baarmoeder zich niet kon samentrekken om alles uit te drijven. Dus goed letten op de hoeveelheid bloedverlies. Heel veel sterkte❤

5. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    De gynaecoloog die ik zag voor de curettage zei ook dat het er waarschijnlijk nooit helemaal uitgekomen was, was grote vruchtzak zei hij (kindje zelf was amper te zien, paar stipjes, gestopt met groeien al bij 4/5 weken). Denk dat ik gewoon heel erg pech gehad heb.

Zet ‘em op. Digitale knuffel!

6. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

13 nov 2017
    1.239
    1.170
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je waarschuwing. Heb tijdens de vorige bevalling ook veel bloed verloren (ruim 3 liter). Dus ze hebben vandaag al meteen op van alles geprikt voor het geval een transfusie nodig is. Als ik veel bloed verlies of erg pijn heb dan kan ik bellen en die kant op gaan. Ik moet de pilletjes vrijdagochtend 9:45 inbrengen. Net eerste tabletje geslikt.

7. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Hebben meer van jullie last van bekkenpijn?

Hoewel ik me over de zwangerschap zelf iets hoopvoller begin te voelen, heb ik erg veel last van wat vermoedelijk bekkenpijn is. Heel veel pijn linksonder bij mijn rug, uitstralend naar mijn bil. Opstaan is vreselijk en lukt nauwelijks, zitten en staan gaat niet meer goed en lopen ook niet.

Ik heb een nieuwe baan waarbij ik best veel in beweging ben. Ik moet constant opstaan, stukken lopen, dingen zoeken in archieven (dus hoog én laag). Heb 2 dagen achter elkaar gewerkt en voel me gebroken.

Kan thuis helemaal niets meer behalve met pijn op de bank liggen. :$

Wat moet ik nou. Ik zit in mijn proeftijd (nog 2 maanden), ze gooien me er makkelijk uit als ze dat willen (en heb geen recht op ww). Maar dit houd ik gewoon niet vol.

En ik voel me zó schuldig. Naar het kindje en naar mijn nieuwe werkgever. Ze zijn tot nu toe hartstikke tevreden over mij, en nu ga ik het straks compleet verpesten als ik me ziek moet melden. En tegelijk voel ik me op werk dan weer een slechte moeder omdat ik constant over mijn grenzen heen moet gaan.

Echt even lastig zo, ik ga morgen naar de vk om het te bespreken. Ik wil graag blij en hoopvol zijn, maar vandaag voel ik me echt even shit.

8. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik heb er gelukkig geen last van. Wat een rotsituatie, klinkt ook een beetje als zangerschapsischias.
    Wat betreft je werk, als het niet gaat, dan gaat het niet. Jij en je kindje gaan voor werk. Maar ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Je meldt je in jouw situatie gewoon liever niet ziek. Ik zou even afwachten wat de verloskundige adviseert. En wie weet verrast je je nieuwe werkgever je wel als je je ziek meldt. Je weet het nooit.

Digitale knuffel voor jou!

PieterKonijn vindt dit leuk.
  9. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    @SjH Thanks meis. Goed dat je zegt JIJ en je kindje. Dat mijn kindje voor alles gaat vind ik makkelijk, natuurlijk gaat hij/zij voor alles! - maar mezelf... dat vind ik lastiger. En als het bekkenpijn is heb ik er vooral last van denk ik, niet zozeer mijn kindje. Dus dan ga ik weer twijfelen.

We redden het zonder mijn salaris eventueel, maar het is dan wel krapper dan ik zou willen met een kleintje onderweg.

Zangerschapsischias ken ik niet. Ik ga even Googlen.

10. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Heel veel sterkte @Talithaaa en @Tamara1803... Echt verschrikkelijk om mee te maken. Ik heb toentertijd een curretage gehad. Ingreep zelf viel mee, daarna wel een zwaar onregelmatige cyclus.. Alles heeft z'n 'voor en na' delen.. Heel veel succes en nogmaals sterkte!

Tamara1803 vindt dit leuk.
  11. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Heel veel sterkte @Talithaaa en @Tamara1803... Echt verschrikkelijk om mee te maken. Ik heb toentertijd een curretage gehad. Ingreep zelf viel mee, daarna wel een zwaar onregelmatige cyclus.. Alles heeft z'n 'voor en na' delen.. Heel veel succes en nogmaals sterkte!

12. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Gezondheid gaat altijd voor werk meis!

Bij ons is het net andersom, ik breng het meeste geld binnen, emancipatie volop bij ons thuis, want mijn vriend kookt bijvoorbeeld. :roflmao:

Mijn zus had zwangerschapsischias, rugpijn, uitstralend naar bil/been. Vandaar dat ik het ken.

13. Rooz86

Rooz86 Bekend lid

12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    flower1983 en Rosy90 vinden dit leuk.
  14. Rooz86

Rooz86 Bekend lid

12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Hoe gaat het @Snies. Mocht je nog langskomen voor een echo?

15. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    flower1983 en Rosy90 vinden dit leuk.
  16. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Succes vandaag! @Roosie91 @flower1983

@SjH Haha mijn vent kookt ook, fijn is dat hè? Ik ga nooit meer verdienen dan hij, maar dat heeft vooral met onze sector te maken. In mijn sector zijn de salarissen niet zo geweldig.

Rosy90 vindt dit leuk.
  17. SjH

SjH Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Ja, heerlijk zo'n kokende man, zeker nu!:)
    Hetzelfde bij ons, hij werkt in de retail, salarissen zijn daar (schandalig) laag, maar hij vindt het wel heel leuk en daar gaat het om! :)

18. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Juist nú veel meer last krijgen van hormonen (overgeven, boze buien, enorm misselijk) - is dat misschien herkenbaar voor jullie?

Ik ben nu 9+ weken en tot deze week ging het best oké, op slapeloosheid na. Af en toe wel misselijk en moeite met eten, maar niets ernstigs. En nu begin ik sinds deze week ineens over te geven, en me enorm belabberd te voelen (ook die bekkenpijn dus).

Is dit een soort 2e hormoonpiek ofzo? o_O Meiden die dit al hebben vanaf het begin, ik heb echt respect voor jullie!

19. Rooz86

Rooz86 Bekend lid

12 sep 2018
    532
    866
    93
    Vrouw
    Vervelend! Maar ook een goed teken toch :). Zo weet je dat je lijf hard aan het werk is.
    Ik was al vrij vroeg misselijk. Ben er nu wel aan gewend. Alleen vervelend als ik op mn werk ben, paar mensen weten het wel, maar nog niet iedereen.

20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    Ik heb er deze week ook veel meer last van dan de eerste 2 weken.
    Zit nu echt in twijfel of ik de vk zal bellen voor pillen aangezien alles hier in huis er onder gaat lijden nu. Ik sta er 5 dagen wel alleen voor dus ik moet door voor de kinderen maar buiten hun zorg doe ik eigenlijk niks. Ben te beroerd voor het huishouden, koken moet vooral snel dus veel pot/blik/vet.
    Maar ik blijf overeind op de momenten die moeten, spuug niet dus vind ik het dan wel erg genoeg om te bellen...

Deel Deze Pagina