Nog maar 2 nachtjes slapen voor jou! Snap dat het extra spannend is, herkenbaar! Ik werk maandag t/m donderdag, komend weekend familieweekend, dan weer werken t/m donderdag en dan vrijdag 7 februari is het zover... hoop dat door het werken en het weekend de tijd snel voorbij gaat...
Als ik moet hoesten of niezen (helaas nog steeds verkouden ) heb ik telkens steken in m’n baarmoeder en dat doet Zo’n pijn!! Dat zijn toch gewoon mijn banden dan hè?
ik hoest ook veel, heel vervelend, en dan ook af en toe steken, ik ga er vanuit dat dat de banden zijn ja
Nog 1 dagje, spannend. Hier ook sinds een paar dagen, venijnige steekjes/prikjes linksonderin. Maakt me dan ook weer een beetje bang. En sinds 2 dagen jeukt mijn buik en tepels. Herkent iemand dat?
ik had vrijdag een voorlichtingsuurtje en de verloskundige zei: alle soorten buikpijn hoort erbij, zolang je niet dubbelligt van de pijn of bloedt, hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand
Ik heb ook wel last van het litteken van mijn keizersnede. Zeurende pijn en af en toe ook een pijnlijke steek. Nog dames die daar last van hebben?
Bandenpijn: hier ook! Te snel opstaan is ook niet grappig Litteken keizersnee: geen last van gelukkig. Andere keren ook niet Echo: ik mag volgende week donderdag. Vind het ook echt lang duren. Maar geen dingen waar ik me zorgen om maak dus proberen eerder te krijgen doe ik niet. Pretecho: ik twijfel. Lijkt me voor de kinderen leuk. 2d is 35 euro zag ik, dat valt wel mee. Maar ik wil dan graag 3d maar dat vind ik weer veel te duur Kwaaltjes: de emesafene werkt gelukkig goed nu! Wel nog steeds supermoe Sporten: ging wel lekker vanmorgen. Hardlopen doe ik niet meer (duizelig en bandenpijn), wel op gewoon stevig tempo lopen. Vanmorgen vertelt dat ik zwanger ben want wil voorkomen dat ik weer lang plat moet voor mn bekkenbodem. Dus iets ander trainschema nu. Beetje bekkengebied en rest conditie En is het heel stom als ik nu al over alles llaar zetten en bevallen nadenk?
Hier ook sinds een dag of 2 krampjes en steekjes en drukkend gevoel. Idd ook pijn bij niezen of hoesten. Fijn dat dat herkenbaar is haha. Vrijdag echo
Zo spannend wij hebben 19 februari de geslachts bepalende echo ik ben zooo benieuwd maar het maakt me niks uit! Ik vind beiden geweldig
Ik heb die venijnige steekjes ook vandaag, maar dan rechts onderin! Word mega nerveus van. Maar nu zie ik het hier "gelukkig" bij meer van jullie. Mijn buik jeukt ook licht, het scheelt dat ik al met olie van Weleda smeer.
Hier nu ook echte spanning voor morgen.....en we mogen pas aan het eind van de middag. Merk dat ik nu nog beroerder ben de laatste dagen, zal vast te maken hebben met de spanning. Nadeel is alleen dat ik mijn medicatie niet binnen kan houden 's ochtends dus alles lekker van slag is. Bandenpijn is hier ook aanwezig, soms wat gemene steken, andere keer zo'n zeurderig gevoel. Verkouden en niezen helpt dan niet mee...
Ik verwacht het wel, ik heb dat ook. Ook als ik vanuit de bank (te snel) ga staan krijg ik zn pijnlijke steek.
Hier ook veel jeuk, vooral buik en borsten. Af en toe ook van die rare steekjes. Ben zo trots op mn kleine mini bolle buik haha. Kan niet wachten tot het een echte babybuik wordt.
Ik heb 's nachts met omdraaien in bed ook wel eens een steek, vooral links. Net alsof er dan kramp in schiet ofzo. Maar ik herken het wel van mijn eerdere zwangerschappen, dus ik stel me maar voor dat m'n baarmoeder gewoon heel hard aan het groeien is Verder vandaag even contact gehad met de verloskundige. Gisteren hebben ze bloed geprikt en ze hadden ook geprikt op antistoffen voor de waterpokken, omdat ik niet 100% zeker wist of ik die gehad had. Wordt prompt m'n zoontje vanochtend wakker met waterpokken Gelukkig konden ze m'n bloed met spoed onderzoeken (zou anders een week duren) en bleek dat ik voldoende antistoffen heb en dus zelf niet ziek zal worden Nu maar hopen dat m'n zoontje er niet al te veel last van zal hebben...