♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡ ♡ 12 augustus ♡ Avdsx - 27 jaar - 1e kindje ♡ 16 augustus ♡ nadine001 - 26 jaar - 2e kindje ♡ Anar91 - 29 jaar - 3e kindje ♡ 17 augustus ♡ 18 augustus ♡ MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje ♡ Robsss - 28 jaar - 2e kindje ♡ 19 augustus ♡ Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 20 augustus ♡ capo - 35 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus ♡♡ Beertje29 - 34 jaar - 3/4e kindje ♡ 22 augustus ♡ Isabella2020 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 23 augustus ♡ DaisyVA - 38 jaar - 3de kindje ♡ 24 augustus ♡ Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje ♡ 25 augustus annemariew89 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Anna2406 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 26 augustus ♡xDoo - 28 jaar - 3e kindje ♡ Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje ♡ 27 augustus ♡ Nina Sanders - 30 jaar - 3e kindje Christell0304 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Nikka - 32 jaar - 2e kindje ♡ 28 augustus Barbsan - 24 jaar - 3e kindje ♡ Muzieknootje86 - 34 jaar - 1e kindje ♡ Flexi - 33 jaar - 2e kindje ♡ 29 augustus ♡ 30 augustus Silvia1980 - 4e kindje Nuna4 - 33 jaar - 1e kindje ♡ 31 augustus ♡ lievemandie - 33 jaar - 2e kindje grietje77 ☆ Sterretjes ☆ Marinda1988 Tioman nooompje Aapie88 Mir123 Aline2021 Afspraken januari: 22 januari - Muzieknootje86 - echo gyn (8+6) 22 januari - Rachje20 - echo vk (9+3) en intake 25 januari - Nina Sanders - telefonische intake vk 26 januari - nadine001 - Termijnecho (11w) 26 januari - MarloesK85 - termijnecho 26 januari - Anar91 - termijn echo (11w) 26 januari - Nuna4 - Intake 27 januari - annemariew89 - termijnecho (10w) 28 januari - noa1987 - termijnecho (11w) 29 januari - capo - termijnecho (11w) 29 januari - Rachje20 - termijnecho (10+3) 29 januari - Beertje22 - Speciale termijnecho gynaecoloog tweeling (11w) 29 januari - Sapphire30 - termijnecho (10w) Afspraken februari: 1 februari - Anna2406 - termijnecho(11w) 4 februari - Nina Sanders - termijnecho (10+6) 4 februari - Muzieknootje86 - termijnecho vk(10+5) 5 februari - Isabella2020 - termijnecho 2 februari - DaisyVA- termijnecho 12 weken 9 februari - xDoo - termijnecho 9 februari - Nadine001 - controle VK 9 februari - Nuna4 - termijnecho (11 weken) 11 februari - grietje77 - termijnecho (11 weken) 18 februari - Avdsx - Controle VK (15w) Afspraken maart: 3 maart - Robsss - 16 wkn controle vk 18 maart - Avdsx - 20 weken echo (19w) ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Wist ik ook niet hoor van dat POP! Weer wat geleerd! Wel fijn dat zoiets bestaat zeg.. Hier een slechte dag. Dacht dat de kwaaltjes minder werden, maar vandaag weer 10x zo hard terug. Om half 11 een hele zak ham kaas chips naar binnen gewerkt, en daar knapte ik een beetje van op. Blij dat het zo weekend is..
Hier geen goed nieuws... Geen hartje kunnen vinden. Hij heeft alles twee keer geprobeerd, luisteren en bloedcirculatie. Maar alles wijst op missed abortion. Het vruchtje had wel de grootte die het vandaag zou moeten hebben, 8+6. Dus echt heel recentelijk gestopt. Dinsdag nog een echo om het 100% zeker te stellen. En dan ook beslissen of we willen wachten tot het lichaam het uitdrijft of dat we daar medicatie voor gaan gebruiken. Manlief kon vandaag helaas ook niet in de auto wachten, moest werken. Dus heb het hem uiteindelijk telefonisch verteld toen ik naar huis reed. Dat was even moeilijk zeg. We kunnen er gelukkig samen goed om huilen en bespreken wat bij wie het meeste pijn doet. Bij hem de dromen over het vaderschap en voorbereidingen in gedachten enzo. En bij mij vooral m'n lichaam... En de teleurstelling waarom het ons nog niet gegund is.
Ach nee wat een verdrietig nieuws ik hoop echt nog op goede echo voor je maar kans is natuurlijk wel klein
Nee.... @Muzieknootje86 ik moet er even van slikken zeg..... Wat ongelofelijk verdrietig en wat een schok Sterkte... schrijf gerust hier van je af, ook zo richting de echo van volgende week. Knuffel
Neeee! Potverdorie!!! Ah lieverd wat verdrieitg!!! Dan is het heel recentelijk gestopt... kippenvel. Goed zo, veel samen huilen en praten. Goed voor jezelf zorgen en vooral voor elkaar! Pff sterkte!!!
Oh wat ontzettend erg voor je! Jeetje, ja dat is heel verdrietig . Ik wens jullie heel veel sterkte. Dikke knuffel!!
Oh nee, wat een verschrikkelijk nieuws! Echt kippenvel en tranen in mijn ogen ervan. Kan het ook niet bevatten dat het nu niet goed loopt. Meid toch! Hoop dat er toch een wonder gebeurd en je dinsdag een kloppend hartje ziet. Schrijf het hier vooral van je af
Ah nee wat erg voor jullie..wat is het leven soms oneerlijk en hard. Sterkte samen en ik duim dat er nog een wonder mag gebeuren voor jullie met de volgende echo ook al is de kans heel klein. Dikke knuffel!
Nee he! Getverdemme wat stom zeg dit.. Dat het dan toch nog mis gaat zeg Is er nog een beetje kans dat de baby er gewoon niet goed voor lag? hoop toch gewoon op een soort wonder dinsdag.. veel sterkte samen
Oh nee, wat verschrikkelijk... weet niet goed wat zeggen. Ook ik hoop nog op een wonder voor jullie, zo oneerlijk! Veel liefs
@Muzieknootje86 oh nee, pff wat ongelofelijk heftig, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik hoop eigenlijk dat je alsnog goed nieuws mag krijgen aankomende week, maar kan me voorstellen dat jullie van het ergste uit gaan. Heel, heel, heel veel sterkte de komende tijd, het is zo oneerlijk
@Muzieknootje86 aah jeetje wat vreselijk. Heel veel sterkte! Schrik best van hoeveel het er zijn. Nu ben ik best angstig voor mijn echo dinsdag.
Ik denk dat ons groepje meer heeft als gemiddeld.. maar snap wel dat je nu meer onzekerheid geeft. Het is en blijft spanned eerste weken of goed is en blijft gaan.
@Muzieknootje86 jeetje meis wat ontzettend schrikken!! Heel veel sterkte, zorg goed voor jezelf en voor elkaar! Zoals de andere meiden zeggen, schrijf het van je af hier! We zijn er voor je. Knuffff <3