Verdrietig lieverd, enige wat ik kan zeggen is zorg goed voor je verdriet en voor elkaar. Elke traan moet gehuild worden. Idd je wil door snap ik! Je staat er krachtig in. Mooi om te lezen. Hoop dat het jullie snel gegund is...
Ik heb iets heeeeel raars. Ik zat super rustig op de bank en ik voelde heeeeeeel licht een herkenbaar licht fladdertje heel erg laag. 1x en ook heel kort. Zou dat de baby al kunnen zijn? Ik weet wel dat de buikwand tussen baby en mij relatief heel dun is. Ik ben heel klein en tenger en de ruimte ertussen is gewoon niet veel (nooit geweest ook). Dit is natuurlijk wel heel vroeg, maar het is ook mijn 3e zwangerschap natuurlijk en ik herken echt wel mijn darmen of baby gefladder... Ik ga dr komende periode eens opletten. Als ik dit vaker ga voelen, dan weet ik zéker wat ik daarnet voelde..
Nou ik dacht het zondag ook!!! Heel typisch gevoel, geen darmen gevoel. Ik ga je topic volgen, vroeg me dit ook af idd!
@Muzieknootje86 fijn om even van je te horen. Klinkt alsof jullie er samen heel goed over kunnen hebben en het een mooi plekje gaan kunnen geven. Hoop zo erg dat het vanzelf gaat komen, neem de tijd om het een plekje te geven, vind het zo verdrietig voor je na zo’n lang traject. Hoop dat het toch op korte termijn gaat lukken om een goede zwangerschap te hebben. Hou je ons op de hoogte?
hier weet ik het even niet zo goed, gister avond opeens bloed, op zich zocht ik daar nog niet zo veel achter. Daarna een stolsel (sliert) verloren en daar schrok ik toch wel van. alles aan mijn lichaam zegt zwanger, ben ook sinds gister echt misselijk. Maar op het moment weet ik het even niet zo goed. Morgen avond een echo, dus dan gaan we het meemaken. als het al een miskraam is zit er nog wel wat in mij, want kan mij niet voor stellen dat dit (het duurde bij elkaar nog geen 10 min) de miskraam was. Hou jullie op de hoogte.