Wat fijn weer van de mooie echo's! @Robsss dat is inderdaad lang wachten ja.. Fijn dat je echo vervroegd is! Ik hoop ook echt dat de pretecho's binnenkort weer door mogen gaan. Alleen ben ik bang dat ze bij onze praktijk dan geen partner toelaten. Dan lijkt het me toch weer minder leuk.
Mooie echo’s meiden kwamen er voorbij, heerlijk! Ik lees wel mee hoor!! Maar even geen tijd om uitgebreid te reageren. Sinds deze week bekkenpijn helaas en vanmiddag uitvaart gehad, dus even andere dingen.... morgen extra echo omdat ik weer tegen het plafond zit. Het goede gevoel is even ver te zoeken helaas. Weer helpt ook niet zo mee
Gecontroleerd. Lijkt me heel heftig nu mee te moeten maken. Begrijp dat je goede gevoel dan snel ver te zoeken is. Maar fijn dat je morgen echo kan krijgen! Hoop dat je mooie echo hebt
@xDoo mooie echo! Dan blijven we samen lekker op 26-08 staan @Robsss fijn dat je wat eerder terecht kunt! Dat scheelt weer 2 weken wachten. @Rachje20 gecondoleerd.. Heftig! Vervelend dat je last hebt van je bekken. Succes morgen bij de echo! Ik heb vandaag een pakket binnengekregen van de Lidl met wat zwangerschapskleding. Twee leuke jeans, twee hemdjes, twee shirts en twee leggings. Leuke prijsjes, dus ik dacht ik sla vast wat in! Misschien nog een tip; vanaf morgenochtend 07.00 is er Sale van Mamalicious op Zalando Lounge. Ik ga in ieder geval even kijken! Heeft er iemand ervaring met een Angelsound doppler? Ik heb er een besteld. Ik ga 'm nog niet uitproberen, nu is nog te vroeg sowieso denk ik. Ik lees ook wisselende berichten over eventuele schadelijkheid. Lastige discussie
Ja ervaring mee. Gebruikte het ong elke week een keer vanaf 12 wk. Na de 2e heb ik m weg gedaan en ga hem niet opnieuw aanschaffen.
Heb de angelsound ook gehad bij mn dochter. Kon hem vinden vanaf een week of 9. Niet altijd hoor! Dan probeerde ik het gewoon een andere keer.. Gebruikte hem denk ik 1x pw ongeveer. Totdat ik haar begon te voelen!
Geen ervaring mee maar hoorde wel dat echt niet schadelijk is. Is geen enkel bewijs voor gevonden dat niet goed is. Maar kan meer uit idee komen omdat geluidsgolven zijn en dus "straling" zou geven. Denk dat onze mobiele en technologie meer dagelijkse straling geven wat slecht is dan 1x per week luisteren naar hartje.
Zoekend naar balans... Ik heb vandaag 2 uurtjes gewerkt; thuis; gebeld en gemaild, thats it. En net ging het weeeer mis.. Voor mijn lichaam moet ik nog rustiger aan doen, en daar baal ik van! Mijn hoofd wil, mn lichaam niet. Dus.. nog meer rust nemen op een dag.
Gisteren tóch te weinig rustmomenten voor mezelf genomen. Blijkbaar heb ik dat heel hard nodig, om de misselijkheid niet te triggeren.
Tijdens mijn vorige zwangerschap kon ik vanaf de 12 weken het hartje goed vinden met een angelsound. Nu baal ik dat ik m weg heb gedaan
Nu we richting de 12 weken gaan.. even een kleine peiling: 1. Wie heeft de zwangerschap al verteld in familiekring en goede vrienden? 2. Wie heeft de zwangerschap al wereldkundig gemaakt op Insta/Facebook etc?
Ik zal zelf aftrappen: 1. Wie heeft de zwangerschap al verteld in familiekring en goede vrienden? Wij gaan dit komend weekend doen, zin in! 2. Wie heeft de zwangerschap al wereldkundig gemaakt op Insta/Facebook etc? Dit zal pas na een goede 20-weken echo gebeuren.
Beiden niet. Vrijdag 11 weken. Ik ga het volgende week wel aan mn baas vertellen ivm praktische redenen. Wereldkundig (sociale media) en ouders en familie weet ik nog niet. Denk ik ook rond die periode. Maar dat moet ik nog ff zien. Als ik echt een buikje krijg kan ik het natuurlijk ook niet meer verzwijgen
Hjer ook maar ben nu totaal niet onzeker alleen de periodes net voor de echo denk ik 'zit het nog wel goed' maar ik ben maar weinig met de zwangerschap bezig eigenlijk. Geloof het wel Ik vind zwanger zijn nooit super leuk ofzo. Wel heel bijzonder natuurlijk. Maar bevallen: daar kijk ik zo naar uit. Vind ik echt magisch om te doen! En zo mooi om te zien wat je lichaam allemaal kan!
Dit had ik bij mn dochter ook een beetje. Ik keek er ook een beetje naar uit gewoon Was zo benieuwd en eigenlijk totaal niet bang! Maar goed dat werd uiteindelijk een behoorlijk drama Dus nu merk ik dat er heel anders tegenaan kijk. Ik droom er ook vaak over merk ik.. Wel jammer