Ik duim gewoon heel hard!!! Mijn testen bleven afgelopen dagen ook wel eens “hangen”. Ook kv! 48-72 uur moet het verdubbelen, miss idd late innesteling of latere eisprong? Die kv early ken ik niet zelf om oploop mee te bekijken. bbz geven dacht ik juist vaak hoge hcg waardes aan... en doemdenken is logisch meid.
♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡ ♡16 augustus nadine001 - 26 jaar - 2e kindje Avdsx - 27 jaar - 1e kindje Anar91 - 29 jaar - 3e kindje Aline2021 - 23 jaar - 13 kindje ♡17 augustus ♡18 augustus MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje ♡19 augustus Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje ♡20 augustus ♡21 augustus Beertje29 - 34 jaar - 3de kindje capo - 35 jaar - 2e kindje Anna2406 - 26 jaar - 1e kindje ♡22 augustus ♡23 augustus Marinda1988 - 32 jaar - 2de kindje ♡24 augustus Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje ♡25 augustus ♡26 augustus xDoo - 28 jaar - 3e kindje Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje ♡27 augustus ♡28 augustus ♡29 augustus ♡30 augustus ♡31 augustus Afspraken: 16 december - Avdsx - Vroege echo vk ivm bruinverlies 22 december - Avdsx - Vroege echo vk (6w) 29 december - nadine001 - Vroege echo vk 31 december - MarloesK85 - echo ziekenhuis 31december - Rachje20 - echo zh (6w) 4 januari - noa1987 - echo vk 6 januari - Rachje20 - echo fertiliteit (7w) 7 januari - anar91 - echo 11 januari - capo - vroege echo vk (8 weken) 11 januari - xDoo - vroege echo(8w) en intake 12 januari - Aapie88 - vroege echo vk 19 januari - Beertje29 - Eerste echo (9w) 1 februari - Aapie88 - termijnecho en intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -------------------------------------------
Vandaag mijn nod en de oploop gaat gelukkig goed. Eerste foto van gisterochtend en nu net vanmiddag. Tweede foto van maandag, dinsdag 2 keer ochtend en middag en vandaag dan middag. Ben er dus wel achter dat ik een middag tester ben
meiden hebben jullie ook symptomen die af en aan nemen? Ik heb de ene dag erg pijn in mn borsten en de andere dag is het weg.. Ook misselijkheid is afgenomen de ene dag.. Ik maak me dan meteen zorgen of is dit normaal?
Welkom! En ik herken het wel.. Mn borsten blijven wel constant pijnlijk. Maar in het begin voelde ik van alles in mn buik en nu eigenlijk helemaal niet meer. Soms voel ik me niet echt zwanger en maak ik me ook meteen zorgen rot periode dit
Voor mij wel heel normaal. Je lichaam is druk bezig dus ene dag zul je meer merken als andere keren. Vooral nu in begin zijn vaak subtiele symptomen. Ik merk pas richting week 8 dat echt vol op in symptomen zit en zelfs dan is ene dag erger als andere
Ik heb helemaal geen symptomen, nou vanmorgen had ik echt een honger gevoel maar dat is het enige. Het is dat test 2 strepen geeft maar anders. @Avdsx hele mooie echo. En met heel testen ja hier nog zo 1tje die er veel geld aan uit geeft
@Avdsx jaaaaaaaa wat goed! Wat een fijn nieuws zeg! De 1e mooie echo, super!!! @Aapie88 wat fijn zo een mooie oploop! Ik ga voorlopig niet meer testen, ik zie het allemaal wel of dit nog goed gaat komen bij mij. @Rachje20 dankjewel wieweet helpt het! En late innesteling hoop ik ook maar, eisprong ben ik redelijk zeker van, maar we wachten af. Helaas kan ik meer niet doen, hoe graag ik ook zou willen! Tot die tijd blijf ik lekker hier ! @Aline2021 gefeliciteerd en welkom!
Dankjewel lieve @Anar91 @Marinda1988! @Marinda1988 inderdaad misschien even niet meer testen, proberen je gedachten te verzetten maar kan me voorstellen dat het ontieglijk moeilijk is.
@Aapie88 mooi lijntje hoor @Aline2021 welkom en gefeliciteerd! Ik heb ook af en aan symptomen. Vooralsnog gevoeligere borsten maar enkel als ik eraan zit en verder tintelen se af en toe. Het wisselt per moment en soms is het nagenoeg weg. Volgens mij is dat heel normaal Ik mocht vanmorgen het ziekenhuis bellen en doorgeven dat ik zwanger ben mijlpaal! Ik heb op 15 januari de eerste echo. Dat is nog zo ver weg
spannend he? Het duurt inderdaad nog heel lang! Die weken die kruipen dan voorbij Heel normaal! Mijn vorige zwangerschap had ik helemaal geen klachten alleen in het begin wat krampjes en hoofdpijn als je niks voelt is het wel onzeker. Als je bijvoorbeeld misselijk bent dat weet je in ieder geval dat je zwanger bent het is alleen wel normaal de 1 heeft veel klachten de ander bijna niet.
Ja heel spannend! Ik heb echt nog nul vertrouwen, maar dat zal elke dag wel wat groeien. Hoe zit dat bij jullie? @ misselijk zijn: dat is wel klassiek symptoom nummer 1 he althans daar denk je aan bij zwanger zijn. Ik hoop niet dat ik dat ga krijgen.. Ik heb een maagverkleining gehad dus ik kan niet meer spugen en dan lucht het al helemaal niet op!
Toen ik moest spugen van misselijkheid luchten het helaas niks op. Moest gewoon zorgen dat m'n maag niet leeg was.. dan was het wel te doen gelukkig.