@Rachje20 Ik heb de oefeningen nog op papier liggen. En ik weet dat dit teken is dat nu in delen moet gaan doen. Naar rottig is het wel.. liefste zou gewoon in 1 stuk aan door werken. Pijn was met 2 uurtjes gelukkig weer helemaal weg.
Echt? Ik vind zwanger zijn geen bal aan maar ben wel goed in bevallen.. zei in de kraamweek van mini O al "nu ga ik nooit meer bevallen"
@Nina Sanders Ik heb een fase dat ik zwanger zijn echt heel prettig vind maar meer en deel vind ik best wel zwaar. Maar bevalling en de pijn mijn god daar zie ik als berg tegen op. En de kraamweek brandende ondergedeelte borsten die knappen. Lichamelijk zie ik echt niet zitten. Maar new born baby gelukkig maken die hoop goed. En kwa prijs zit meestal tussen de 50 en 80 in Neem veelste veel
Damess wat vinden jullie van schaatsen nu tijdens de zwangerschap? Niet echt verstandig he? wil zo graag, maar denk beter van niet..
@Rachje20 Gelukkig niet! We waren er zo uit! We hebben namen die Koerdisch (hij is een Turkse Koerd) zijn en in Nederland normaal overkomt. Ze lijken dus niet té buitenlands want dat wilde ik niet. Ik denk alleen bij een volgend kindje dat het wel een probleem gaat worden
Wel joh! Ik ga vanmiddag nog ff een rondje doen. Dat kleintje zit zó goed beschermd. Ik durf het iig aan.
Lees dus net op internet dat we gewoon recht hebben op een vroege guo met 13-14 weken. De vk wist hier blijkbaar niks van. Vind dit wel weer erg jammer dat ze dat dan niet even hebben uitgezocht. Bedoel als ik dat zelfs kan vinden op google.. Snap dat ze niet alles weten, maar had het dan even nagevraagd of gegoogled. Baal hier wel weer een beetje van.
Als je kunt schaatsen en ervaren bent: waarom niet? Gewoon doen. Je bent zwanger, niet ziek Ik doe het niet omdat ik het überhaupt niet kan. Net zoals als je niet gewend bent om te hardlopen; dan moet je er nu niet mee beginnen. Maar doe je het al jaren; lekker mee doorgaan. Die kleine zit zo goed beschermd!
Wellicht is dat dé reden dat het ziekenhuis je belde.. En is het niets iets om je zorgen over te maken.
Ja precies. Nu ik lees dat het gewoon normaal is begrijp ik het ook. Maar irriteert me wel dat de Vk dat niet wist. Heb er nog speciaal naar gevraagd. En ze zeiden niet eerder dan 18 weken.. Vandaar dus ook dat het bij de gyn ineens zo snel is ingepland.
Als je goed kan schatsen zou gewoon lekker doen. Meestal val je naar achteren.. laaste keer dat ik op schatsen stond viel zo hard op m'n stuitje dat ik 6 weken niet meer op m'n kont kon zitten
Gisteren met de babywatcher bij een vriendin even gespiekt haha. Nu kan ik niet meer wachten tot donderdag!!