Zo ik heb mijn laatste test gedaan (deze ging over de datum haha), nu de T duidelijker is dan de C stop ik ermee. En nu afwachten tot de echo! Vandaag precies 5 weken.
super heftig dat lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen. Wat ben je een sterke vrouw! Niks is gek, dat is je gevoel. wat fijn dat ze zo meedenkend zijn in het ziekenhuis en dat je je eigen plan mag bepalen. Ook wel heel fijn dat je toch elke week kan komen en kijken. Waarom aan de bloed verdunners vanaf 36 weken? Is dat voor de doorbloeding van je placenta? ja, het is heel dubbel natuurlijk je bent super blij, maar ook bang. Je hebt in ieder geval een hele positieve instelling zo komt het over in ieder geval. Positieve vibes zijn goed
Mooie testen meiden! Ik ben ook benieuwd naar jou @Marinda1988 Super lief! Ja ik ben vh positief zijn, lukt niet altijd en dat is ook oké maar doorgaans optimistisch. Klopt ascal vanaf vandaag tot aan week 36 om de doorbloeding vd placenta te ondersteunen. Ben wel omhoog gezet deze zws eerst slikte ik 100 Mg per dag en nu 160mg. ze vonden m’n kindjes te laag geboorte gewicht hebben voor het termijn.
♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡ ♡16 augustus nadine001 - 26 jaar - 2e kindje Avdsx - 27 jaar - 1e kindje Anar91 - 29 jaar - 3e kindje Aline2021 - 23 jaar - 13 kindje ♡17 augustus ♡18 augustus MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje ♡19 augustus Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje ♡20 augustus ♡21 augustus Beertje29 - 34 jaar - 3de kindje capo - 35 jaar - 2e kindje Anna2406 - 26 jaar - 1e kindje ♡22 augustus ♡23 augustus Marinda1988 - 32 jaar - 2de kindje ♡24 augustus Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje ♡25 augustus ♡26 augustus xDoo - 28 jaar - 3e kindje Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje ♡27 augustus ♡28 augustus ♡29 augustus ♡30 augustus ♡31 augustus Afspraken: 16 december - Avdsx - Vroege echo vk ivm bruinverlies 22 december - Avdsx - Vroege echo vk (6w) 24 december - xDoo - MvM 29 december - nadine001 - Vroege echo vk 31 december - MarloesK85 - echo ziekenhuis 31december - Rachje20 - echo zh (6w) 4 januari - noa1987 - echo vk 6 januari - Rachje20 - echo fertiliteit (7w) 7 januari - anar91 - echo 11 januari - capo - vroege echo vk (8 weken) 12 januari - xDoo - vroege echo(8w) en intake 12 januari - Aapie88 - vroege echo vk 19 januari - Beertje29 - Eerste echo (9w) 1 februari - Aapie88 - termijnecho en intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) -------------------------------------------
Aaah ik maak me zorgen. Ben al weer veel aan het vegen (ook zonder toiletbezoek) omdat ik gewoon bloed verwacht. Precies een gevoel als aankondiging menstruatie. Net een beetje dikkige en wat gelere afscheiding ook. Ik hoop zo dat dit normaal is, of dat jullie dit herkennen...
Ja herken indd. Vond zo lastig dacht soms echt dat nattigheid voelde maar was gewoon meer afscheiding en door de krampen dacht ook dit gaat niet goed...
Net telefonisch contact gehad met MvM. Ze komt volgende week woensdag kraten brengen met test en deken. Ze mag niet binnen komen dus hebben net de intake gedaan. Maar ben wel blij dat ze de test bij doen. Zo kan je toch nog de herinnering hebben zoals daar voor. En veder is gewoon zoals altijd. Ben blij dat toch heb aangemeld en kan helpen!
@nadine001 ai ai ai........ daar ga je joh @xDoo tnx voor je woorden. Vertrouwen hebben/houden is het sleutelwoord. Idd nattigheid voelen en dan echt de schrik als je naar het toiletpapier kijkt. MvM: moet je die flessen koud zetten? Of kan dat ook achter het huis gewoon, buiten? Waar heb je een deken voor nodig?
Hihi het is een wikkeldeken voor de baby. De flessen staan op droge plek en afhaaldag zet je ze buiten op afgesproken plek. Ik doe tassen om heen zodat niet zo opvalt.
Mag ik mee schrijven? Een gigaleuke verrassing in handen gehad: een positieve zwangerschapstest! Voor op de lijst: 31 jaar - 4e kindje - 23 augustus '21 (volgens eigen berekening)