wauw, ik moest ook wat bijbenen hier... Over de Chinese geslachtskalender, klopt 3keer hier. Grappige is, dat het gewoon ook niet lukte in de meisjesmaanden... ik denk echt dat mijn man enkel mannen kan maken Beterschap @Nina Sanders !
Nou.. dat was vanmiddag ruim 1,5 uur ziekenhuis. Ze willen dmv bloedtest weten hoeveel antistoffen ik in mn bloed heb, dat heb ik vanmiddag gelijk geprikt. Ook willen ze dit maandag meten dmv een echo bij het kindje. En mn casus wordt dinsdag in een overleg besproken. Adhv mn uitslagen volgt er een plan. Ik ben direct medisch verklaard, dus morgen laatste keer naar de verloskundige...
Iemand nog tips wat betreft zwangerschapskleding? Wat ik nu vind zijn alleen zweetstofjes, veel te wijde modellen of pofmouwen
Oh jeetje! Dan schrik je toch wel even. Goed dat ze het zo serieus nakijken, maar het is wel even een kluifje zeg
Ik vind die Chinese kalender wel dubieus. Want blijkbaar moet je wel je Chinese leeftijd gebruiken en dan krijg je vaak een heel ander antwoord Bij ons klopte hij in ieder geval niet bij baby 1. @Isabella2020 wat spannend dan zo ineens! Mag ik vragen wat het voor soort antistoffen dan zijn? Voor eerst dat ik zoiets hoor van iemand, dus als medisch onderlegde wel geïnteresseerd wat het dan precies is. Hoop wel dat het gewoon meevalt voor jullie! Wel balen dat je daardoor meteen medisch bent geworden. Hou je ons op de hoogte? Hier nog steeds veel hoofdpijn, word er beetje simpel van....
Ik heb vaak ook mijn gewone jurkjes nog aan, en de zwangerschapskleding die ik wel heb gekocht komt vaak van de Noppies, maar vind heel veel tuttig, dus ben wel kieskeurig
Zwangerschapskleding heb ik van H&M, Noppies, Mango, Mama Licious. Ik koop vooral wat ik mooi vindt, en dat is qua zwangerschapsmode niet veel..
Kwa zwangerschap kleding heb ik van lidl next prenatal. Goed kijken naar materiaal. Maar vaak wordt wel iets van rekbaarstof gebruikt wat dus helpt met de groei.. maar dat maakt dat toch wel zweetstof wordt.
Beroerde nacht weer van 3 tot 4.30 wakker vanwege hoest aanvallen.. my God. Heb zitten online shoppen....
Uit frustratie maar nog meer aan het shoppen haha. dit leuke vest https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0729620001.html en anti striae spul. Werkt erg goed. Ik zit wel onder maar het heeft er zeker voor gezorgd dat het op een gegeven moment niet erger werd. Had ik dit maar geweten vanaf zwangerschap 1 week 1. https://media.douglas-shop.com/994316/900_0/Collistar-Lichaamsverzorging-Anti_Stretch_Marks_Concentrate.jpg?imwidth=720