Ik was het forum kwijt, te lang niet gereageerd @Nina Sanders jij begint nu ook wat te voelen lees ik! Fijn Hier ligt de placenta ook voor. Ik denk al wel ongeveer een week wat te voelen in vorm van een soort spiertrekking/zenuwtikje. Maar ik heb geen idee hoe het kan voelen aangezien het de eerste is, dus ik weet ook niet of dit de mini is. Ik hoop dat ik snel wat ga voelen wat niet te verwarren is. Donderdag 20 weken echo!
Ja ik voel hem echt pas sinds een dag of 2. Maar wel regelmatig en ook echt herkenbaar. Nu zit ik op de bank en voelde net ook een paar keer. Zo gezellig hihi. Het is niet heel krachtig nog. Meer lafjes getrappel. Maar wel erg leuk!
Deze wilde ik nog laten zien en is dus al 2,5 week oud! Bij de geslachtsbepaling. Zo ontzettend lief! Haal hem zo weer weg!
Hier ga ik heerlijk vanmiddag weer eventjes naar acupunctuur Kijk er enorm naar uit. Vind dat altijd enorm ontspannend. Ik heb aan 1 been behoorlijk last van spataderen (vorige zwangerschap ook en dat trok gelukkig na de zwangerschap weer weg - ik hoop nu ook en anders laat ik er na deze zwangerschap iets aan doen) dus ik hoop dat ze die klachten wat kan verminderen. Verder mag ik absoluut niet klagen want deze zwangerschap is lichamelijk bij far de makkelijkste tot nu toe (eigenlijk mocht ik sowieso niet klagen want heb nooit klachten, ahaha). Ik voel wel regelmatig wat getrappel. ♡ dat neemt niemand ons af, ik voel me dan stiekem zo enorm gelukkig! Ik weet nog zo precies hoe ontzettend veel liefde ik voelde bij direct bij de geboorte al bij het vasthouden van zon kleintje toen hij op mijn slappe post-labour-pudding-buik werd gelegd. Voor degenen voor wie het de eerste is: kan het niet mooier maken maar je ziet er gewoon niet uit. Sorry. En dat ga ik straks gewoon voor de 3e(!!!!) keer meemaken! ♡
Wat een rust hier! Hier bezig met het ontwerpen van het geboortekaartje. Wil ze zeker op groeipapier laten drukken, vind dat er enorm tof en origineel uitzien. En: we komen echt dichter bij de naam. Want nu ik de naam dan ook voor de vorm even typ op het kaartje (ik heb een topic op het andere subforum) denk ik steeds meer: ja, hier kan ik wel aan wennen! En man ook!
Hier weinig te melden. Morgen al weer de 20 weken echo! Kijk ik wel naar uit. Wat gaat het allemaal toch ontzettend snel. Heb ook een behoorlijk groeispurtje gehad maar mijn gevoel, m’n buik voelt ook gewoon zwaar, zal misschien wel normaal zijn, ben natuurlijk een leek hierin. En voel me momenteel ontzettend oncomfortabel met m’n lijf, hele rug doet zeer en geen enkele houding is fijn. Laat dat dan maar weer gauw voorbij zijn
@Nina Sanders wat leuk dat je al met je kaartje bezig bent! Hier nog 0 inspiratie daarvoor En dat je eindelijk een beetje in de richting komt qua naam. Dat lucht wel op, ofniet? Is verder iedereen al uit over de naam?
Heb hier ook stiekem de naam even op een voorbeeld geboorte kaartje gezet. Denk dat wij er ook wel uit zijn! Was toch makkelijker dan ik dacht verder slecht geslapen vannacht, dus voel me echt mega moe.. Hopelijk kan ik vandaag even in de zon zitten want ben ook onwijs wit Voel wel weer wat beweging de afgelopen dagen. Maar nog niet bijzonder duidelijk.. Wilde een shop afspraak maken bij babypark maar dat is al 1,5 maand vol. Word ik wel een beetje depri van Die corona mag nu wel echt gewoon weer weg..
Wat was de naam ook alweer of heb je die nog niet gedeeld met ons? Ik wil straks ook even lekker buiten zitten. Het is nu nog erg koud. De boodschappen zijn net bezorgd en ik had dus even de deur open. Man man man, fris! Maar ik denk dat ik vanmiddag, nadat ik terugkom van de nagelsalon wel even heerlijk in de tuin ga zitten. Vanochtend heb ik nog wat werk dingen die ik echt moet doen!
Zijn jullie bij de naam gebleven die jullie een x-aantal weken geleden, ook hadden? Wow, wat een lange wachttijd bij Babypark!? Bizar! Wij willen er ook nog heen..
♡♡♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡♡♡ ♡ 12 augustus ♡ Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - meisje ♡ nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - jongen ♡ 14 augustus ♡ MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje - jongen ♡ 18 augustus ♡ Robsss - 28 jaar - 2e kindje - jongen ♡ Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ 19 augustus ♡ Anar91 - 29 jaar - 3e kindje - jongen ♡ 21 augustus ♡♡ Beertje29 - 34 jaar - 3/4e kindje - meisjes ♡ 22 augustus ♡ Isabella2020 - 31 jaar - 4e kindje ♡ Anna2406 - 26 jaar - 1e kindje - jongen ♡ 24 augustus ♡ Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje - jongen ♡ annemariew89 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Barbsan - 25 jaar - 3e kindje ♡ 25 augustus ♡ Flexi - 33 jaar - 2e kindje - jongen ♡ 26 augustus ♡ Nina Sanders - 30 jaar - 3e kindje - jongen ♡ xDoo - 28 jaar - 3e kindje - meisje ♡ Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje - jongen ♡ 29 augustus ♡ Nuna4 - 33 jaar - 1e kindje - jongen ♡ lievemandie - 33 jaar - 2e kindje - meisje ♡ 30 augustus ♡ Silvia1980 - 4e kindje - jongen ♡ 31 augustus ♡ grietje77 - 36 jaar - 3e kindje - jongen ☆ Sterretjes ☆ Marinda1988 Tioman nooompje Aapie88 Mir123 Aline2021 Muzieknootje86 Nikka DaisyVA Afspraken maart: 31 maart - annemariew89 - 20 weken echo (19.1w) 31 maart - xDoo - 20 weken echo (18+6) Afspraken april: 1 april - Sapphire30 - 20 wkn echo (19+0) 1 april - Mandie - 20 wkn echo (18+4) 2 april - Flexi - 20 weken echo 2 april - Rachje20 - echo en controle gyn (19+3) 6 april - Nina Sanders - 20 weken echo (19+5) 6 april - Nuna4 - 20-wekenecho (19+2) 7 april - Nadine001 - controle vk 7 april - Isabella2020 - GUO (20+3) 7 april - MarloesK85 - controle vk 15 april - Isabella2020 - controle vk 15 april - Beertje29- Controle gynaecoloog 19 april - Noa1987 - controle vk 23 april - xDoo - controle vk 28 april - Beertje29- Controle gynaecoloog 29 april - Nina Sanders - controle vk (23 wk) 29 april - Anna2406 - controle vk ------------------------------------------ jongen (11) | meisje (5) | verrassing (1)
Groeit jullie buik ook als een malle? De rok die ik vorige week aan had, valt vandaag heel anders.. mn man zag het zelfs!
Hier ook alweer een tijdje afwezig geweest, vorige week m’n 20 weken echo gehad en alles was goed met onze kleine man Inmiddels druk bezig met de babykamer, nog even wat ideeën op doen kwa schilderen en dan gaan we aan de slag. We zijn ook nog bezig met geboortekaartjes maar tot nu toe nog niet echt iets gevonden waar we het beide mee eens zijn. Over de naam zijn we t wel eens, die staat nu vast vandaag beetje een off-day, voel me totaal niet lekker! Gisteravond misselijk geworden en t gevoel dat ik moest overgeven. Vannacht verhoging gekregen en nu alleen weer goed misselijk. Heel vervelend, gelukkig een dagje vrij vandaag. morgen zijn we weer op de helft!
Pfff ben nog aan t bij komen van de feestjes hahaha. En met dat lekkere weer voelt het haast vakantie. Wel echt mega slecht geslapen, kindjes ook. (Volle maan Miss?) mijn buik groeit met de dag zo lijkt. Steeds meer naar voren dus dat mag haha Leuk al die kaartjes voorbereidingen!!! @Nina Sanders ga straks eerst ff je topic zoeken dat snap je
Had hem hier nog niet gedeeld. Maar we zijn inderdaad bij dezelfde gebleven @Isabella2020 ! Wil hem best delen hoor Het word waarschijnlijk J.ake Ol.iver Buik groeit hier ook flink door.. Ben ook echt sneller uitgeput