Mooooorning. Hier net allemaal wakker. Ik hoor de mini weer aardig hoesten in bed en betrap mezelf ook weer op een kuchje. Hoop dat het hele gezeik niet weer opnieuw begint bij mij want dan kan ik nog een keer langs de test straat en zit ik met die GUO woensdag
Hier mega verkouden gelukkig wel negatief getest. Maar met elke nies bestaat de kans dat ik in mn broek plas Lang leven zwanger zijn!
Phoe allemaal al zover met het geboortekaartje. Ik ben echt alleen nog maar aan het oriënteren. Eigenlijk alleen blij dat we de naam hebben. Nu nog een tweede naam haha. Oh nee meiden niet ziek worden hoor! 4 van m’n collega’s zijn geveild met Corona... ellende
Zoooooo net even mijn zwangerschapsverlofsvoorkeur aangegeven. Ik wil het liefst mijn verlof op een maandag laten starten, dat is praktischer. Ik heb sowieso tot 7 juli vakantie. Ik denk dat ik daarna nog 2,5 weekjes werk (toch geheel vanuit huis, dus hoe 'zwaar kan dat zijn). Dan zou ik verlof hebben van 26 juli tot 14 november!
Oeh lekker!! Ik ga ws vanaf 13 juli tot aan 1 dec met verlof. Ligt een beetje aan hoeveel vakantie uren ik mee wil nemen naar volgend jaar. Maar moet eerst zien dat ik 13 juli red
Ik wil graag nog 3 weken mee nemen naar volgend jaar (zodat ik dan 8 weken heb) en daarbij heb ik net voor mijn verlof nog 3 weken echt vakantie vakantie. Laaaaaaaaaaaaaaaaang zat om zolang thuis te zitten. Ik kon 2x echt niet wachten om weer aan de slag te gaan haha
En ik denk altijd: waarom werk ik nog hahaha 1 ding scheelt ik neem ze altijd mee naar m’n werk dus kan door de dag heen nog wel bij ze spieken. ik heb nog 3 weken van vorig jaar dus vandaar.
Echt waar, waarom werk ik nog? Pfff, hahaha. Ik zou het niet kunnen, thuis zitten en moederen. Daar maak je me diep diep ongelukkig mee. Hier helaas net de mini opgehaald met verhoging (38,6 - pfff). Stomme is dat hij nu morgen ook niet mag komen. Wordt nog een uitdaging qua werk, want de woe valt ook al grotendeels weg qua werk i.v.m. GUO. Maargoed. We zien wel. Voor vandaag gelukkig de work-to-do-list afgewerkt en vanochtend in huis al wat klusjes gedaan; gestoft, gezogen, gordijnen gewassen.. Vaatwasser zet ik vanavond aan en einde dag zuig ik beneden nog wel een keer. Was laat ik vannacht draaien en koken hoef ik niet meer. Dus het valt mee. Toiletten doe ik wel ergens tussendoor een keer nog.
Heb trouwens het kaartje zelf ontworpen en digitaal binnen. Op wat kleine aanpassingen na vind ik hem zo tof geworden. Het is heel iets anders dan bij de jongens. Een kaartje op groeipapier. Spoiler: kaartje
Mooi kaartje @Nina Sanders. Ik heb ons bestelde kaartje nog niet binnen.. ik las iets over vertraging bij de post.. maar als die er morgen nog niet is, ga ik even contact opnemen. Ik had 'm vrijdag besteld.. zou er zaterdag zijn..