Bedankt voor alle felicitaties! Hoop zeker dat het nu goed mag gaan maar heb tot nu toe al veel meer hoop!
@Mir123 oooh wat goed om te lezen! En lekker knaller hoor! Hopelijk over 8 maanden een wolk van een baby erbij! Gefeliciteerd
@Nina Sanders Wauw gefeliciteerd! Ik zag toevallig dat je meer als 25.000 berichten hebt geplaatst hier! Vond felicitatie wel op zn plek! Hoe is veder met je en je zwangerschap?
Hahahahahaha dankjewel! Goed hoor. Wel heel erg spataderen en de buik wordt heftig maar verder oke. En hier?
Ik ben wel benieuwd naar buik foto! Alweer tijdje geleden dat je laaste gepost had. Hier gaat goed alleen de warmte..
Haha ja die komt van de week nog. We keren vandaag terug van vakantie en ik moet zeggen dat ik weinig goed zittende kleding heb
♡♡♡♡♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ ♡ 12 augustus ♡ Avdsx - 27 jaar - 1e kindje - meisje ♡ nadine001 - 26 jaar - 2e kindje - jongen ♡ 14 augustus ♡ MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje - jongen ♡ 18 augustus ♡ Robsss - 28 jaar - 2e kindje - jongen ♡ Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ 21 augustus ♡♡ Beertje29 - 34 jaar - 3/4e kindje - meisjes ♡ 22 augustus ♡ Isabella2020 - 31 jaar - 4e kindje - verrassing ♡ Anna2406 - 26 jaar - 1e kindje - jongen ♡ 24 augustus ♡ Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje - jongen ♡ annemariew89 - 31 jaar - 3e kindje - jongen ♡ Barbsan - 25 jaar - 3e kindje ♡ 25 augustus ♡ Flexi - 33 jaar - 2e kindje - jongen ♡ 26 augustus ♡ Nina Sanders - 30 jaar - 3e kindje - jongen ♡ xDoo - 28 jaar - 3e kindje - meisje ♡ Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje - jongen ♡ 29 augustus ♡ Nuna4 - 33 jaar - 1e kindje - jongen ♡ lievemandie - 33 jaar - 2e kindje - meisje ♡ 30 augustus ♡ Silvia1980 - 4e kindje - jongen ♡ 31 augustus ♡ grietje77 - 36 jaar - 3e kindje - jongen ☆ Sterretjes ☆ Marinda1988 Tioman nooompje Aapie88 Mir123 Aline2021 Muzieknootje86 Nikka DaisyVA Anar91 capo - jongen met 20 weken
Mooie buik @Nina Sanders :-D Ik weet niet of de lijst nog gebruikt wordt, maar ik heb mezelf en ons sterrenzoontje er maar even op gezet. Met 16 weken braken mijn vliezen en met 20 weken is hij helaas stilgeboren. Liefs voor jullie allemaal! Ik duim voor voorspoedige laatste weken en blije baby's over een maandje
Zucht, ik ben heeeel slecht met bijblijven merk ik! Even bijgelezen en in ieder geval gefeliciteerd @Mir123 met de zwangerschap! Zelfs nog geen buikfoto gemaakt dit keer... Hoe is het verder met iedereen? Ik zit nu op 32 + 5 en de nesteldrang is HUGE. Ik wil continu schoonmaken dus heb dagen dat ik echt niet te stoppen ben en de dag erna lig ik er dan helemaal af. Dat is niet echt een goede balans dus. Vandaag controle bij de vk gehad, en hij ligt nu met zijn hoofd naar beneden dus hopelijk blijft dat zo. Met 35 weken een liggingsecho gepland, dus ben zeer benieuwd. Het vervelendste van mijn kwalen momenteel is de enorme twijfel over de - in principe - gekozen naam. Ik vind het mooi, passend etc. maar heb nog niet het wauw-gevoel. Als ik erover begin dan kruipt mijn vriendin van frustratie in haar kussen. Die wordt echt gek van mij. Ben ook heel emotioneel en weet dus eigenlijk van dag tot dag niet of ik nu verder moet nadenken over de naam of het gewoon hierbij moet laten...