@Avdsx Wat spannend zeg! Snap dat je even geen rust meer hebt! Wel fijn dat het toch nog goed was tot nu toe!
Dat is flink schrikken @Avdsx. Ik zou er ook niet gerust op zijn. Fijn dat je bij de VK terecht kon, én een hartslag zag. Laten we hopen dat het goed blijft gaan!
Oja, wat ik ook nog vragen wilde.. Hebben jullie de verloskundige gelijk ingelicht? Ik merk dat ik het nog zo pril vind, om nu al te bellen.
Klopt helemaal! Dinsdag mag ik inderdaad weer gaan, we hopen dan op een goed kloppend hartje, maar houden wel alle opties open.
@Isabella2020 Hier gisteren pas de eerste test. Geen idee eigenlijk hoever ik ben. Heb nu testen besteld en wil dan eerste om de dag testen en dan eens na een week nog een keer. Ik heb een aantal ervaringen met miskramen dus als de test op blijft lopen licht ik de vk over 2 weken in.
@Isabella2020 Ik heb vandaag nog 1 test gedaan van cb. En doe de MvM test nog. Ik heb wel gelijk aangemeld zodat optijd afspraak kon maken. Stond ook op hun site dat zodra test positief is mag aanmelden
Fijn dat je dinsdag weer heen mag. Al blijft wel lange 4 dagen. Hoop dat bloeden stopt en weg blijft!
Pff wat toevallig hier. Onze oudste van 3 jaar is gek op voorlezen. En welk boekje pakt hij net...... Bobbie wordt grote broer! Heb dit boek al ruim een half jaar niet meer gelezen.
Wat leuk! Ik heb gister ook voor het eerst getest. Ik denk dat ik het bij die ene keer houd, met 5 sec. was het overduidelijk.
Oké, het voelt zo 'vroeg'. Aan de andere kant.. er moet toch een keer een afspraak gepland worden. Eens kijken wat de regels zijn ivm Covid.
Haha ik heb gebeld dag voor NOD al Denk dan staat de afspraak maar alvast en als er dan iets speelt voor die tijd dan sta ik in het systeem en kan ik contact opnemen.
Haha! Ieder op zn eigen wijze! Inmiddels heb ik gebeld. Er staan 3 afspraken gepland! Zo bood aan voor een vroege echo ivm met vroege miskramen. Daar maak ik dankbaar gebruik van. En toch, ik heb 0 klachten.. en daardoor sceptisch over het verloop van deze zwangerschap. Volgens de VK kan het écht per zwangerschap totáál verschillend zijn. Afwachten maar!
Hoi meiden, ik kom mij ook bij jullie clubje aanmelden. Alles even terug gelezen, want wat is er al veel geschreven! Leuk! @Marinda1988 wat rot dat je een miskraam hebt gekregen.. Heel veel sterkte! Hier ook nog geen echte knaller. Van al die mega positieve zwangerschapstesten hier word ik ook wel wat onzeker.. @nadine001 wij hebben samen in het januari clubje gezeten. Hier twee gezonde kindjes van 2 jaar en van 11 maanden. Daarvoor eerst drie miskramen gekregen. Eerste miskraam was spontaan een dag na een goede echo met 7.4 weken. 2de miskraam was gestopt met 6 weken maar uiteindelijk tot 11 weken ofzo blijven zittenben daarna opgewekt... Bij de derde miskraam was weer het vruchtje gestopt en heb ik er gelijk voor gekozen de miskraam op te wekken. Ik ben meestal redelijk snel zwanger maar mijn lichaam probeert overal wat van te bakken... Ondanks twee goede zwangerschappen blijf ik mega onzeker... Pff wat zijn die eerste maanden toch killing... Hopelijk kunnen we elkaar een beetje door die tijd heen slepen!
@Tioman jaa ik dacht al ik herken je naam ergens van! Wat bijzonder dat we weer rond dezelfde datum zitten! Welkom en gefeliciteerd!!
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd! @Isabella2020 Fijn dat je vroege echo hebt! Indd niet iedereen heeft klachten.