Is hier maar 1 dicht in buurt dus geen keuze.. of een hollitsche waar je meer dan 1000 euro inschrijf geld moet betalen nou dat vind ik te ver gaan...
Ik vind MvM een kleine moeite en ben blij dat ik andere vrouwen kan helpen met hun kinderwens! In mijn nieuwe stad zijn 2 praktijken, heb samen met mijn man gekeken naar wat het best bij ons past, hadden beide een filmpje staan van hoe ze werken. In mijn huidige stad zijn echt 6 praktijken, toen heb ik gelet op grootte van de praktijk, manier van werken (bijv wel of geen centering pregnancy) en hun visie. Maar doe ook veel op gevoel hoor, wat voelt goed, durf daar nu steeds meer op te vertrouwen dan vroeger.
Wat interessant om te lezen hoe dat eigenlijk zit qua verloskundige. Ik wist niet dat er verschillen in zijn en ik wist eigenlijk überhaupt niet hoe het werkt. Lekker wereldvreemd misschien.. Wat kom je aan visies tegen dan? Hoe moet ik dat zien? Volgens mij heb ik een medische indicatie vanwege mijn maagverkleining, dus ik zal vast in het ziekenhuis moeten blijven lopen. Ik zal ook regelmatig bloed moeten laten prikken en zo.
@Muzieknootje86 Bij mij zit er ook maar 1 in de buurt; dus heb me daar maar ingeschreven. Ik woon vlakbij een grote stad dus zou best een heel klein stukje kunnen rijden om veel keus te hebben, maar deze praktijk bedient volgens hun naam mijn eigen 'dorpie'; dus leek me prima...
♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡ ♡ 16 augustus nadine001 - 26 jaar - 2e kindje ♡ Avdsx - 27 jaar - 1e kindje Anar91 - 29 jaar - 3e kindje Aline2021 - 23 jaar - 1e kindje ♡ 17 augustus ♡ 18 augustus MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje ♡ 19 augustus Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus Beertje29 - 34 jaar - 3e kindje capo - 35 jaar - 2e kindje Anna2406 - 26 jaar - 1e kindje nooompje - 33 jaar - 1e kindje ♡ 22 augustus ♡ 23 augustus Isabella2020 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 24 augustus Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje ♡ 25 augustus ♡ 26 augustus xDoo - 28 jaar - 3e kindje Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje Mir123 - 35 jaar - 3e kindje Muzieknootje86 - 34 jaar - 1e kindje ♡ 27 augustus ♡ 28 augustus Barbsan - 24 jaar - 3e kindje ♡ 29 augustus ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus ☆ Sterretje ☆ Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje Afspraken december: 16 december - Avdsx - Vroege echo vk ivm bruinverlies 22 december - Avdsx - Vroege echo vk (6w) 22 december - Noa1987 - MvM 24 december - xDoo - MvM 29 december - nadine001 - Vroege echo vk 31 december - MarloesK85 - echo ziekenhuis 31december - Rachje20 - echo zh (6w) Afspraken januari: 4 januari - noa1987 - echo vk 6 januari - Rachje20 - echo fertiliteit (7w) 7 januari - anar91 - echo 8 januari - nooompje - echo fertiliteit (8w) 11 januari - capo - vroege echo vk (8 weken) 11 januari - Barbsan - vroege echo (7+2) 12 januari - xDoo - vroege echo(8w) en intake 12 januari - Aapie88 - vroege echo vk 13 januari - Barbsan - intake VK 15 januari - Sapphire30 - 1e echo fertiliteit (8w) 19 januari - Beertje29 - Eerste echo (9w) Afspraken februari: 1 februari - Aapie88 - termijnecho en intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Haha oeps. ik had me onder de naam die ik vaak voor online dingen gebruik in de lijst gezet en niet gezien dat ik hier een andere naam heb... dank voor de alertheid, anders gingen jullie je vanzelf eens afvragen wie de geheimzinnige sphenixia was XD Heb meteen de afspraken van Barbsan er weer ingezet (11 en 13 januari).
Ze werken natuurlijk allemaal via de richtlijn van het KNOV in Nederland. Maar Ieder mens is anders en heeft dus een andere visie op zorg. Ik zou zeggen kijk eens rond op de websites van de praktijken en lees eens ook de stukken over de medewerkers. Hier is er bijvoorbeeld een praktijk met 9 verloskundigen, dat vind ik echt veel te veel. En ook een praktijk met een man erin, kun je over na denken wat je daarvan vind (voor mij geen probleem). Ook een praktijk die iets teveel sprookjesachtig is en verteld dat er meer baby’s worden geboren bij volle maan, ja die past dan net wat minder bij me
Hier exact hetzelfde. Ze runnen de praktijk met zn drieën; ik vind het belangrijk dat ze me persoonlijk kennen. En niet alleen mijn dossier.
Met maag verkleining heb je indd medische indicatie. Vriendin van mij heeft dat ook en liep bij verloskundige en gyn. Kreeg ook vaker een echo om te zien of alles goed ging.
ik geef nu bijna 14 maanden bv. ‘Sochtends en ‘s avonds voor het slapen gaan. Vaak komt hij ook nog wel 2 of 3 keer in de nacht. Soms 1 keer en af en toe slaapt hij door wat grappig! Ik heb 1 dag nauwelijks gebloed na stoppen met de pil, maar was dus denk ik toch mijn menstruatie. Daarna zwanger geworden. Die test van jou is super duidelijk dat het gewoon al lijkt dat je wel wat langer zwanger bent zo duidelijk echt een knaller. Wat heftig al die miskramen hoor snap dat je dan niet onbezorgd de zwangerschap ingaat, maar het komt vast goed
Goedemorgen meiden! Fijn weekend allemaal! Iemand nog leuke plannen? Voor zover dat kan dan. Ik heb vanmorgen (16DPO) weer een testje gedaan !
Ik ga hier ook lekker gisteren niet getest en vandaag weer een mooie oploop geeft wel vertrouwen. Ga nu even proberen een paar dagen niet te testen. Denk dat ik dan wel de knaller te pakken heb
Woow veel gemist.. gezellig zo kletsen vind erg leuk! Alle nieuwe dames, gefeliciteerd leuk dat jullie er bij zijn! Ik ben nu 3e keer bij de zelfde.. vind hun geweldig ze kunnen gewoon bevalling van me eerste dochter nog onthouden, toen ik daar voor de 2e keer op intake kwam. Dat vind ik fijn dat je geen dossier bent. Toch nog even een kruitvat gedaan. Omdat cb nog steeds op 2-3 stond, wacht tot maandag..