Wij vertellen het zo laat mogelijk, denk als buik goed zichtbaar word. Het is voor ons al wennen wat zal de rest zeggen. En mijn zus is al 6 jaar bezig om zwanger te worden vond het met de 2e al moeilijk te vertellen, en nu hebben ze geen pogingen meer, en dan ben ik zo snel weer zwanger. Over rood vlees heb gezegd dat ik geen biefstuk eet omdat ik me daar vorige week in verslikt heb
Ik ben geen zuipschuit , dus het gaat niet opvallen als ik oversla. We gaan met de auto, en als ik rijd dat drink ik niet. We verzorgen het vleesgerecht, dus dat valt te sturen! Een dag beenham en een dag rollade.
Wij vertellen het onze oudste (9) ook zo laat mogelijk. Maar ligt echt aan of en wanneer we een goede echo hebben gehad....
Ja hetzelfde eigenlijk ook na de eerste echo. Ik denk dat ze het echt heel leuk gaat vinden. Ze was al een echt moedertje voor haar zusje dus nog eentje erbij vind ze denk ik super leuk Verder eens heel lastig.. mijn schoonouders weten het al want ja daar gingen we eten en ze hadden gluhwein en kaas gehaald haha dus ja toen ik zei dat ik niet hoefte viel ik al door de mand
14 maanden mijn moeder weet het al ook omdat we oppas nodig hebben voor de echo. Kinderen mogen niet mee namelijk bij jullie ook niet denk ik en buiten mijn man om moet ik gewoon ook soms even erover praten dan begrijpt je moeder je toch beter dan je man aangezien zij ook zwanger is geweest verder weet nog niemand het, hoop dat het niet op gaat vallen. Net al bij mijn schoonouders drinkt ik wel 1 wijntje. Nu ook niet en dan heeft ze filet american, tonijnsalade, zalmsalade paté. Wat ik normaal heerlijk vind hoor haha maar nu niet eet. Dat gaat met kerst ook wel echt opvallen. bij mijn ouders gaat mijn moeder alcohol vrije wijn voor mij halen
Mijn moeder weet het ook indd en paar vrienden. Mn schoon ouders krijgen een kaart waar we op vertellen met kerst. Veder pas met 12 weken. Ik ben gewoon slecht in geheimen bewaren
Ik ben heel slecht in mijn mond houden, we hebben besloten de mensen te vertellen die we ook zouden inlichten als het mis zou gaan. Met kerst vertellen we het dus mijn schoonouders. Mijn ouders weten het al omdat ik met ze werk. En mijn directe collega’s, ik ben namelijk altijd heel precies, maar als ik zwanger ben vergeet ik echt de stomste dingen, dus ze kunnen me erop wijzen als ik iets vergeet Maar zo vergeet ik in huis ook van alles en plaats zaken waar ze niet horen, heeft vorige keer genoeg hilariteit opgeleverd. Mijn 2 beste vriendinnen weten het ook al, 1 is ook zwanger, dus dat is heel leuk.
Wij hebben besloten om het al wel te vertellen aan onze ouders, mijn broertje en m'n schoonzusje (ook zwanger, ze loopt een maand voor op mij), het broertje van mijn man en daarna onze beste vrienden. Voor de rest wachten we nog even. Gisteravond zijn mijn ouders erachter gekomen door een kerstcadeau wat we alvast wilden geven. Ik heb bedrukte kerstballen laten maken ze waren helemaal verrast en geëmotioneerd toen ze het doosje met de kerstballen openmaakten en het doordrong wat erop stond
Ik heb het ook al een paar mensen verteld. Een collega die al vanaf het begin met me mee leeft in het traject om zwanger te worden (en die zelf in die periode nog een 2e kindje heeft gehad) en een vriendin die ook vanaf het begin al meeleeft. Verder was ik net met verlof gegaan op mijn werk dus de collega's die weten dat we met een traject bezig waren ga ik het denk ik na het verlof vertellen. M'n moeder leefde echt intens mee met het traject, dus die begon al: "en nog niet ongesteld?" Ja, dat kon dus niet langer uitgesteld worden. Zij zitten in het buitenland, dus ik had ze naar de computer gedirigeerd (met beeld bellen aan) en toen mailtje met de foto van de Clearblue gestuurd. Prachtig om hun reactie te zien! Ik moest zelf ook meteen huilen. Schoonouder gaan we het tweede kerstdag vertellen als ze bij ons komen eten. Hoe, dat weten we nog niet precies. Ik merk dat het voor manlief nog even teveel is om daar mee bezig te zijn. Hij heeft het nieuws van zwanger zijn nog niet helemaal verwerkt. Daarnaast zou je dan een OPA en OMA cadeautje nu online moeten bestellen, met de huidige levertijden... Dat was een grote error bij hem. Ik heb hem gerustgesteld dat we ook gewoon zelf een cadeautje/verassing kunnen maken. Waarschijnlijk dat we daar de tweede Clearblue dan voor gebruiken.
♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡ ♡ 16 augustus nadine001 - 26 jaar - 2e kindje ♡ Avdsx - 27 jaar - 1e kindje Anar91 - 29 jaar - 3e kindje Aline2021 - 23 jaar - 1e kindje ♡ 17 augustus ♡ 18 augustus MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje ♡ 19 augustus Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus Beertje29 - 34 jaar - 3e kindje capo - 35 jaar - 2e kindje Anna2406 - 26 jaar - 1e kindje nooompje - 33 jaar - 1e kindje ♡ 22 augustus ♡ 23 augustus Isabella2020 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 24 augustus Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje ♡ 25 augustus ♡ 26 augustus xDoo - 28 jaar - 3e kindje Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje Mir123 - 35 jaar - 3e kindje Muzieknootje86 - 34 jaar - 1e kindje ♡ 27 augustus ♡ 28 augustus Barbsan - 24 jaar - 3e kindje ♡ 29 augustus ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus ☆ Sterretje ☆ Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje Afspraken december: 16 december - Avdsx - Vroege echo vk ivm bruinverlies 22 december - Avdsx - Vroege echo vk (6w) 22 december - Noa1987 - MvM 24 december - xDoo - MvM 29 december - nadine001 - Vroege echo vk 30 december - Muzieknootje86 - MvM (start) 31 december - MarloesK85 - echo ziekenhuis 31december - Rachje20 - echo zh (6w) Afspraken januari: 4 januari - noa1987 - echo vk 6 januari - Rachje20 - echo fertiliteit (7w) 7 januari - anar91 - echo 8 januari - nooompje - echo fertiliteit (8w) 11 januari - capo - vroege echo vk (8 weken) 11 januari - Barbsan - vroege echo (7+2) 12 januari - xDoo - vroege echo(8w) en intake 12 januari - Aapie88 - vroege echo vk 13 januari - Barbsan - intake VK 15 januari - Sapphire30 - 1e echo fertiliteit (8w) 19 januari - Beertje29 - Eerste echo (9w) Afspraken februari: 1 februari - Aapie88 - termijnecho en intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Wat leuk die kerstballen! Vorige keer had ik bij mijn familie de hond een shirt aangetrokken: upgrade to uncle loading (zelf oud shirt en stift erop). En mijn man heeft het zijn ouders verteld door te zeggen tijdens de paasbrunch tegen zijn vader te zeggen: mag ik de eiersalade Opa. Heb nu een shirtje geborduurd met grote zus erop. Vind het nog wel spannend hoor, van wat als het nog mis gaat.
Bij sommige als je op plaatje klikt wordt je door gestuurd naar site waar je kan maken. Dan einde krijg je link en kan je bij je handschrift neer zetten.