Ik wilde ook 1 maken waar jij hem van hebt. Alleen lukte het niet ik bleef dan de code zien in de handtekening. Vind die van zp niet echt mooi
Ik had de image klinkt gekopieerd en toen via afbeelding in geplakt. Naast emoticon pictogram en dan dat afbeelding icoontje daar krijg je pop up om link in te plakken en dan lukt het.
♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡ ♡ 16 augustus nadine001 - 26 jaar - 2e kindje ♡ Avdsx - 27 jaar - 1e kindje Anar91 - 29 jaar - 3e kindje Aline2021 - 23 jaar - 1e kindje ♡ 17 augustus ♡ 18 augustus MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje Robsss - 28 jaar - 2e kindje ♡ 19 augustus Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus Beertje29 - 34 jaar - 3e kindje capo - 35 jaar - 2e kindje Anna2406 - 26 jaar - 1e kindje nooompje - 33 jaar - 1e kindje ♡ 22 augustus ♡ 23 augustus Isabella2020 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 24 augustus Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje ♡ 25 augustus ♡ 26 augustus xDoo - 28 jaar - 3e kindje Aapie88 - 32 jaar - 2e kindje Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje Mir123 - 35 jaar - 3e kindje Muzieknootje86 - 34 jaar - 1e kindje ♡ 27 augustus ♡ 28 augustus Barbsan - 24 jaar - 3e kindje ♡ 29 augustus ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus ☆ Sterretje ☆ Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje Afspraken december: 16 december - Avdsx - Vroege echo vk ivm bruinverlies 22 december - Avdsx - Vroege echo vk (6w) 22 december - Noa1987 - MvM 24 december - xDoo - MvM 29 december - nadine001 - Vroege echo vk 29 december - Robsss - vroege echo vk 30 december - Muzieknootje86 - MvM (start) 31 december - MarloesK85 - echo ziekenhuis 31december - Rachje20 - echo zh (6w) Afspraken januari: 4 januari - noa1987 - echo vk 6 januari - Rachje20 - echo fertiliteit (7w) 7 januari - anar91 - echo 8 januari - nooompje - echo fertiliteit (8w) 11 januari - capo - vroege echo vk (8 weken) 11 januari - Barbsan - vroege echo (7+2) 12 januari - xDoo - vroege echo(8w) en intake 12 januari - Aapie88 - vroege echo vk 13 januari - Barbsan - intake VK 15 januari - Sapphire30 - 1e echo fertiliteit (8w) 19 januari - Beertje29 - Eerste echo (9w) Afspraken februari: 1 februari - Aapie88 - termijnecho en intake ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Hi meiden! Ik kom me ook hier melden Als ik t goed betekend heb ben ik 18 augustus uitgerekend. 28 december onze eerste echo. Zooo spannend allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap
welkom @Robsss gezellig dat je met ons mee komt kletsen en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je? Je echo is al snel dat is fijn
@Robsss Gefeliciteerd en welkom! Fijn dat je al zo snel een echo hebt! @Aapie88 Ik zie dat je banner gelukt is!
Hahaha ja na heel wat codes geprobeerd te kopiëren en plakken maar het is gelukt het was de bc code die ik moest hebben
Ohhh wat ben ik blij om te zien dat er toch een aantal al meedoen aan MvM. Ik wil mezelf ook gaan aanmelden maar ik wacht nog even op de 8/9 weken echo (als ik deze krijg, maar ik hoop het wel). Dan is het toch nog ruim 8 weken verzamelen, alle beetjes helpen denk ik maar. Morgen mag ik weer voor een echo, spannend! Hoe is het met iedereen? Last van kwaaltjes?
Dames, even van me afschrijven. Ik heb sinds gister ineens gevoel dat het niet goed zit, dat ik niet meer zwanger ben. Heb wat last van mijn buik, geen krampen, en van mijn onderrug. Verder minder misselijk bij ontbijt. Weet niet waar het vandaan komt en ben zo bang dat mijn gevoel gaat kloppen, maar moet nog 2 weken wachten tot een echo. Wat zijn jullie ervaringen of evt tips?
@Avdsx Spannend morgen! Hoop dat je mooi hartje ziet knipperen Hier nog de zelfde klachten moe krampjes en humeurig.. ow en moet vaker plassen Denk dat met 2 weken wel meer klachten ga krijgen.
Helaas geen ervaringen. Alleen weet ik dat je altijd verloskundige mag bellen als je ergens mee zit. Misschien mag je wel eerder langs komen om te kijken hoe of wat..
Wat een rotgevoel Ik denk dat de lichamelijke klachten in zo'n vroeg stadium komen en gaan en je daar geen conclusies aan kunt verbinden. Heb je verder geen verlies van bruin of rood? Ik was gisteren een beetje bang.. Ik had een heel klein beetje licht karamelkleurige afscheiding aan m'n papiertje. Gedurende de dag 3x, maar zeker de laatste 2x moest ik er haast inwendig naar zoeken. Ik ben zo hyperalert.. Nu gewoon maar afwachten of het inderdaad onschuldig is, wat het vermoeden is. Vanmorgen wel weer een CB mijlpaaltje
@Sapphire30 snap dat je dan schrikt. Wel mooie oploop en fijn van de CB! Ik heb geen rood of bruin verlies of zo, gelukkig. Maar gewoon echt zo’n intern niet goed gevoel...
Heel moeilijk he, dat gevoel.. Ik denk dat jij ook hyperalert bent en het is nog zo ongrijpbaar en onzeker dat je snel gaat twijfelen. Toch maar proberen vertrouwen te hebben en even volhouden. De verlengde wachtweken zijn berucht!
Ah nee! Wat vervelend zeg, ik snap dat je dat onzeker maakt . Doe je nog testen om de oploop bij te houden? Ik heb helaas verder ook geen tips. Ik wil je alleen een hart onder de riem steken. *knuff*
Ik begrijp je bezorgdheid wel. Je wil graag iets voelen, en dat is nu niet. Je gedachtes maken je 'gek'. De verloskundige kan je geruststellen, (want.. iedere zwangerschap is anders, iedere zwangere ook), maar een vroege echo kan pas vanaf ongeveer 7 weken. Daarvoor kan het zijn dat er nog geen hartje te zien is en weet je net zoveel als nu. Mijn tip: probeer afleiding te zoeken. Iets ondernemen. En ja, ik weet 't dat is makkelijker gezegd, dan gedaan.
Snap dat het vervelend is, maar misschien stelt het je gerust te weten dat toen ik een miskraam had en mijn lichaam het niet doorhad ik gewoon alle kwaaltjes bleef hebben, zelfs mijn buik groeide . Ik heb een miskraam gehad met 5w en ben pas bij 9w erachter gekomen om pas op 12w gecuretteerd te worden. Probeer het los te laten! En als dat echt niet lukt zou ik je vk bellen, stress ervan ervaren is ook echt niet goed.