Fijn dat het herkenbaar is! Ook is het natuurlijk niet fijn dat we pijn hebben Lig nu rustig op bed en af toe een steekje.
Hallo allemaal, Ik wil ook graag mee kletsen. Voor mij was het nogal een schok dat ik 2 strepen op de test had. Heb ook veel testen in huis gehaald omdat ik het gewoon niet geloof haha.. Ben namelijk 4 maanden geleden bevallen van een dochter, dus dit totaal niet verwacht, het is nu geland en welkom. Ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben als ik cyclus voor de bevalling neem en hoe me test eruit ziet zo rond 16 augustus geen idee. 7 januari eerste echo. Dan horen we het snel.
@Anar91 welkom! Gefeliciteerd met je zwangesxhap! Oh ik snap dat dat een shock is dan Ik zou het niet hebben gekunnen haha zo snel achter elkaar, maar ach ja 1 of 2 kleintjes maakt dan ook niet veel meer uit! Zet je jezelf op de lijst?
Jeetje dat lijkt me zeker even een shock! Maar komt vast goed allemaal. Mijn dochter is nu 11 maanden dus wij gaan het ook wel druk krijgen..
♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡ 16 augustus @nadine001 - 26 jaar - 2e kindje @Avdsx - 27 jaar - 1e kindje @Anar91 - 29 jaar - 3e kindje 17 augustus 18 augustus @MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje 19 augustus @Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje 20 augustus 21 augustus Beertje29 - 34 jaar - 3de kindje 22 augustus 23 augustus 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus Afspraken: 22 december - Avdsx - Vroege echo vk 29 december - nadine001 - Vroege echo vk 31 december - MarloesK85 - echo ziekenhuis 4 januari - noa1987 - echo vk 7 januari - anar91 - echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Prachtige test.. zo is mijn test nog niet of misschien ook vandaag Ja was een shock even .. Dacht doe even test voordat ik spiraal koop bij de apotheek zijn wel 150 euro.. want had voor volgende week een afspraak. Kon die afspraak annuleren en echo inplannen. Nu een duurder cadeautje hahaha.. had zo moeten zijn, wilde er graag nog bij zijn. @nadine001 .. ooh dat is wel mooi leeftijd.. Mijn andere dochter is 2 geworden in september.. pittig soms maar erg leuk, merk dat 2e dochter veel op reageert als zij door de kamer gaat hihi.
Achja misschien had het inderdaad zo moeten zijn! Ben je lichamelijk wel al weer helemaal goed hersteld van de bevalling etc?
Ja heb een snelle bevalling gehad van 6 uurtjes, en 5 min persen. Zij heeft er meer last van gehad dan ik. Haar aders waren geknapt in haar ogen door de snelle druk. Ook geen hechtingen gehad enz.. Stond na 2 dagen alweer bij de huisarts.
Welkom alle nieuwe joiners, en gefeliciteerd! @MarloesK85 Alleen mijn beste vriendin weet het nu. Al vind ik deze periode wel lastig om het geheim te houden vanwege kerst en oud en nieuw.. Normaal ben ik wel van een wijntje en de Carpaccio dus ja Vandaag 2 clearblue tests binnen gekregen dus morgen 1 testje doen om te kijken of het nu 2-3 weken is en dan volgend weekend nog eentje voor de 3+ daarna geloof ik het wel Verder weinig symptomen, af en toe misselijk en beetje opgeblazen gevoel en hier en daar een krampje/steekje. Ook heb ik veel last van mijn rug maar dat komt denk ik omdat ik woensdag iets te fanatiek ben geweest met sporten
Kerst en oud & nieuw ben ik ook bang voor. Ik zei nog vorig jaar toen ik ook zwanger was. Volgend jaar kan ik eindelijk weer gezellig mee doen met de wijntjes en al het eten.. Nou niet dus. Mag wel alvast een hele goede smoes gaan verzinnen..
Haha hier is de smoes voor de alcohol: ik geef dochterlief zo nog borstvoeding. Maar voor het Tiramisu toetje...... uhm......
Wij gaan eerste kerstdag naar mijn ouders. Dan zorg ik er gewoon voor dat ik rijd, dan kan ik ook niet eens drinken
Ik vind het heel spannend maar ik ga me toch bij jullie melden! Vrijdag licht positief getest na een cryo tp 5 december. Vandaag mooie oploper met Kruidvat. Ik ga straks even bij lezen! Maar zal me ook even “voorstellen”. Ik ben 34 jaar, we hopen op dit vierde kindje, oudste zou 13 Jaar zijn geweest (meisje) en de jongens zijn 9 en ruim 1,5. Afgelopen september een MA gehad en dat heeft er flink ingehakt. Ga maar gewoon eerlijk zijn, alle 40 weken gaan spannend zijn. Ben benieuwd naar jullie en hoe jullie dit prille begin beleven!
♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡ 16 augustus @nadine001 - 26 jaar - 2e kindje @Avdsx - 27 jaar - 1e kindje @Anar91 - 29 jaar - 3e kindje 17 augustus 18 augustus @MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje 19 augustus @Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje 20 augustus 21 augustus Beertje29 - 34 jaar - 3de kindje 22 augustus 23 augustus @Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje 24 augustus 25 augustus 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus Afspraken: 22 december - Avdsx - Vroege echo vk 29 december - nadine001 - Vroege echo vk 31 december - MarloesK85 - echo ziekenhuis 4 januari - noa1987 - echo vk 7 januari - anar91 - echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------