Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noa1987, 7 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh wat rot zeg. Wat deed je er de vorige zwangerschap aan? Helpt dat nu ook?

2. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Een hele!

zouden jullie de VK pas na het weekend of ergens van het weekend? Ik zou het rot vinden..om nu tijdens deze dagen te storen.

3. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Maandag is, in mijn ogen, vroeg zat.

4. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Vorig zwangerschap was ik totaal niet misselijk! Misschien een beetje rot gevoel als ik een lege maag had, maar heb eigenlijk best mazzel gehad!

Wel gek dat het zo kan verschillen..

xDoo vindt dit leuk.
  5. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zou ze ook pas maandag bellen, "normaal" zou ik ook niet het weekend (zo zie ik deze dagen) bedenken om de VK te bellen (tenzij bloed verlies oid) natuurlijk.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Voor een intake zou ik de vk pas bellen rond 5 wk ofzo.
    Ik heb al wel een afspraak gemaakt in het zh maar meer gezien onze geschiedenis en de lis-excisie

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @lievemandie
    Wat fijn zeg dat dan gelukt is. Indd echt een kerstcadeau! En ik zou pas indd maandag bellen met normale werkdag.

@Robsss
    Balen van je misselijkheid zeg. Helaas geen tips.

@Aapie88
    Ik heb hele dag aan je gedacht.. ik hoop dat beetje goed met je gaat ondanks de onzekerheid.. hoop morgen op goed nieuws.

Hier bij schoon ouders geweest.
    En kaartje viel heel goed. Was ook erg grappig te zien hoe ze eerst de kerst groet lazen en toen kaartje om draaide met de teskt oh dear we're pregnant. Ze waren beide heel blij.
    Veder kinderen weer verwend met cadeus. En ondanks dat kerst klein gevierd is heb tot nu heerlijke en gezellige dagen gehad. Misschien wel fijnste kerst sinds jaren:eek:

8. Avdsx

Avdsx Actief lid

26 okt 2020
    316
    507
    93
    Vrouw
    @Aapie88 pfff verdorie!! Ik duim zo hard voor je. Wat een spannende tijd nu :cry:.

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Aapie88 ik duim voor je morgen op goed nieuws!

Meer mannen die het blijkbaar lastig vinden om gewoon begrip te hebben of wat flexibeler mee te veren? o_O
    Tjonge zeg, als ik een keer onredelijk ben of bood word, dan stel ik me blijkbaar aan en gebruik ik gewoon een excuus. En bedankt he :rolleyes:. Daarop reageer ik natuurlijk ook woest (gek he), bedoel kom op. Waar is je fatsoen? :mad:
    Die slaapt vannacht maar mooi beneden. En hij mag er donder op zeggen dat hij morgen flink wat extra's mag doen om te laten zien dat hij bereid is zich in te leven en steun te bieden. Anders zwaait er wat. :|

10. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Hier is het helaas niet zo’n leuke kerst... buikpijn veranderde erg veel buikpijn kon echt niet meer lopen, lachen, hoesten alles doet veel pijn ook druk pijn. Echt bang dat er iets zou knappen....ik heb echt nog nooit zo’n buikpijn gevoeld. weer naar de seh toe bloedgeprikt, plas en echo. Helaas was mijn hcg waarde nu 1100 en ze weten nog steeds niet waar het zit. Ik heb bloed in mijn buik dus dat veroorzaakt de hele nare buikpijn. Ik verlies verder geen bloed vaginaal dat gaat misschien nog komen. Moet 31ste terug komen om te kijken of het oplost het bloed in mijn buik. Als ik nog erger pijn krijg moet ik als of weer bellen en komen. Ik voel me erg leeg en verdrietig ook al was ik nog maar 5 weken en in principe ben ik nu nog zwanger het is ook nog niet weg maar dit gaat dus niet goed mijn man is daarin tegen echt super lief tegen mij en vind het ook echt heel erg verdrietig die is gewoon ook aangeslagen had dat niet verwacht. Dat is dan wel heel fijn dat hij zo reageert

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh nee @Aapie88 wat enorm rot om te lezen. Ik begrijp dus dat je afspraak van morgen vervalt? Wat hebben ze verder gezegd over je hcg waarde? Kan die nog stijgen? Oftewel, kan het nog goed komen?
    Wat naar zeg, heel veel sterkte!

12. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja, die afspraak vervalt. Nee helaas ik hoop dat natuurlijk wel ;) maar je hcg kan niet eerst zakken volgens mij om vervolgens weer te stijgen dus einde van een mooi begin :(

13. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Nee toch :(, heel veel sterkte met de pijn, *knuffel* denk aan je!

14. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    zou het ook niet kunnen dat het een tweeling was/is?
    Pff snap wel dat je nu geen leuke kerst hebt

15. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    @Aapie88 Wat een ontzettend naar nieuws..:cry: heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je niet te veel pijn meer hebt :(

16. Robsss

Robsss Actief lid

24 jan 2017
    396
    501
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte, ik hoop dat je niet meer zoveel pijn hebt :( denk aan je, knuff!

17. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    :cry: Ah nee toch... tuurlijk voel je je leeg en verdrietig! En laat nooit iemand je wijs maken dat je “nog maar 5 weken was”. Dit verdriet is er en dat voel je. Vanaf de positieve test verheug je al op alles wat komen gaat. Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt en dat het zichzelf oplost. Fijn dat je man zo lief is voor je! Dat heb je ook wel verdiend! Heb zo aan je moeten denken! Dikke knuffel van mij!

18. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    @Aapie88; ach.. wat naar allemaal.. :cry::( Ik hoop dat de pijn wegzakt. Zo had je de Kerst niet voorgesteld. Sterkte!

19. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    @Aapie88 ik ben er stil van. Wat moet jij je verdrietig en leeg inderdaad voelen. En dan ook nog zoveel pijn erbij. Dikke knuffel...!

20. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    @Aapie88 jeetje, ik dacht ik kijk even hoe het met iedereen is en dan lees ik dit, wat ongelofelijk verdrietig zeg voor je! Vreselijk ook zo met de kerstdagen, wat ongelofelijk naar!
    De grote angst is natuurlijk ook de bbz, zeker ook vanwege de buikpijn die er aan te pas komt. Konden ze opnieuw op de echo niet zien waar het zit? Inderdaad direct bellen als de pijn erger wordt, als het een bbz zit moet je daar zo snel mogelijk bij zijn.
    Pfff jeetje, echt heel naar. Heel veel sterkte, het is ongelofelijk verdrietig allemaal. En precies wat Rachje zegt, laat je nooit wijsmaken dat je geen verdriet zou moeten voelen omdat het “maar” 5 weken was. Ik herken het van mezelf, ik was vorige week 4 weken en 4 dagen dat het gebeurde, dus vond ook dat ik niet te verdrietig moest zijn, maar zodra je die test in je handen hebt begint het fantaseren en het verheugen. Mijn man en ik stonden te dansen in de kamer, ik was zo bang dat er door mijn spoed keizersnede iets stuk was gegaan bij de 1e en het niet zou kunnen. En het is een mega klap als dan ineens die bubbel knapt.
    Ik denk aan je aapie!

Deel Deze Pagina