Goedemorgen! Even kort berichtje hier. Appe net geweest en de mini al klaargemaakt. Nu zn broer opfrissen en mezelf rn daarna gaan ze een dagje naar oma. Heerlijk dat de boodschappen al in huis zijn! Ik raas ff verder hier! Fijne dag!
Ik droomde vannacht dat ik ging bevallen. Maar dat ik was vergeten te melden op werk dat zwanger was. Dus moest ik de dag na mn bevalling gewoon werken omdat ik dus geen verlof had
Hahaha het houdt ons mooi bezig. Ik droomde dat ik mee deed aan de bachelor maar ipv op zoek naar prince charming was ik op zoek van wie ik zwanger was
Heerlijk die dromen als je zwanger bent hier hele nacht last gehad van volleblaas dus was hele nacht aan dromen dat ik maar in de potten van MvM plaste toen wakker werd voelde ik dus dat nodig moest. Ben wel 4x uit moeten gaan
Ik droomde vannacht dat ik zwanger was van een tweeling en kort daarna mijn man weggereden met de auto. Stond ik daar te zoeken naar de auto vlakbij de VKpraktijk
Even heel iets anders, waar hebben jullie je zorgverzekering nu met uitkijk op de bevalling? Vind t een lastige keuze!
Ik heb cz. Voor mij heb niks anders gedaan kwa verzekering. Ik weet mocht nodig zijn ik aanvullend gezinnen kan overschakelen.
Ik zit bij Menzis, 2 sterren. Krijg werkelijk alles vergoed, ook de eigen bijdrages. En wil graag in het ziekenhuis bevallen.
Gewoon goed na denken wat je wilt en waar je gebruik van gaat maken. Daarna kijken wat kost om zelf te betalen en hoe duur premie is. Bijv iets zelf betalen kost 100 euro. Maar je permie is 12 euro per maand duurder. Dan klinkt leuk krijg vergoed maar eigenlijk kost je dus meer. Vaak kiezen mensnen voor zekerheid. Bij iedee het wordt vergoed maar berekenen ze losse kosten niet uit. Ik weet dat ik geen cursus zal doen en niet zonder medici indicatie naar ziekehuis ga om te bevallen. Wil minimale uren kraamhulp. Veder wordt alles wat ik van gebruik maak vergoed uit de basis verzekering. Op fysio en tandarts na. Waar ik dus verzekerd voor ben waar ik zeker weet de kosten er uit ga halen.
Ik heb ook CZ met collectief aanvullend via werkgever. Vooral veel fysio zit daar bij ivm bekkentherapie.
Ik ben overgestapt naar PMA is van Menzis. 144 euro per maand. Krijg alles mbt zwangerschap vergoed. Daarmee bedoel ik bevalling zh, kraamzorg e.d. daarnaast 18 of 20 fysiobehandelingen.
Ik heb wel aanvullend bij ohra maar dan wel het minste aanvullend. sowieso word ik medisch , dus daar maak ik me niet druk om. en wat er gezegd word, elke maand nu extra betalen is soms duurder dan de eigen bijdrages. sowieso raak ik die 385 wel kwijt komend jaar, terwijl ik no op 65 euro zit ofzo
Ik heb sinds 2 nachten echt een soort spierpijn in me heupen echt heel pijnlijk. Heb dit nooit gehad herkend iemand dit? Slaap er slecht van
Zou niet zo weten. Ik heb zelf wel meer spierpijn inees van dagekijkse dingen. En sneller spiertjes verrekken en kramp..