Wat een mooie berichten allemaal! Ik moet nog wachten tot de 12e. Als het eenmaal morgen is dan klinkt het een stuk dichterbij. Dan ben ik nl 6 weken zwanger (moet met 7.4) en dan zeg ik: "deze maand mag ik voor een echo, over 1,5 week"..
Wat fijn, 3 mooie echo’s! Ik ga nog even slapen om 0:00 vol te houden straks Fijne jaarwisseling allemaal!
Fijn al die mooie echo’s en kloppende hartjes wij gaan vanavond richting m’n broer en daar is mijn moeder dan ook. hopelijk hou ik het een beetje vol. Ben na een dag werken best wel gaar. Zo maar eventjes op bed liggen fijne jaarwisseling allemaal
Wat fijn dat alle echo's zo goed waren! En mooie foto @Noa1987 Hier net weer wakker na een uurtje slapen. Ga ik het vast volhouden vanavond. Wij zijn gewoon met ons eigen huishouden (vriend, hond, twee katten en ik). Ivm met de hond blijven we in elk geval op, want er zal gerust nog wat knallen vannacht.
hier helaas ook smiddags niet slapen, maar tis hier wisselend. gister pas na 12 op bed dus nu wel gaar. Maar gister was ik echt niet moe. hier dus heel wisselend haha
Lief allemaal dames Hcg is goed aan het zakken was nu 640 dus dat is wel een goed teken, de miskraam zet dan waarschijnlijk wel goed door. Heb nog steeds bloed in mijn buik en ook stolsels en bloed in mijn baarmoeder dat moet er dus allemaal nog uit. Ze kunnen nog steeds niet zeggen waar het zit maar dat het hcg goed afneemt is dat waarschijnlijk wel een goed teken dat het zichzelf op gaat ruimen. Vandaar denk ik ook het hele lichte bloedverlies het moet er allemaal nog steeds uitkomen. Daar heeft mijn lichaam nu nog geen zin in.... hoop wel dat het gauw eens gaat komen. ala ik heel veel pijn krijg of veel bloedverlies krijg alsnog met spoed heen gaan. volgende week een nieuwe controle echo en hcg prikken. Weten jullie hoe ik het moet noemen? Ik wil mijn onderschrift vervangen, maar weet niet wat het nou is. Is het nou een vroege miskraam? Of een missed abortion? Aangezien het nog steeds mijn lichaam niet heeft verlaten? Omdat ik niet weet hoe ik het moet noemen heb ik het nog niet veranderd. gefeliciteerd meiden dat jullie goede echo’s hebben. Dat is fijn het nieuwe jaar in gaan ik hoop dat 2021 ook weer goed nieuws voor ons brengt
♡ Uitgerekend 16 - 31 augustus 2021 ♡ ♡ 16 augustus ♡ nadine001 - 26 jaar - 2e kindje ♡ Avdsx - 27 jaar - 1e kindje Anar91 - 29 jaar - 3e kindje Aline2021 - 23 jaar - 1e kindje ♡ 17 augustus ♡ Robsss - 28 jaar - 2e kindje ♡ 18 augustus ♡ MarloesK85 - 35 jaar - 2e kindje Nikka - 32 jaar - 2e kindje ♡ 19 augustus ♡ Noa1987 - 33 jaar - 2de kindje ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus Beertje29 - 34 jaar - 3e kindje capo - 35 jaar - 2e kindje Anna2406 - 26 jaar - 1e kindje ♡ 22 augustus ♡ 23 augustus Isabella2020 - 31 jaar - 4e kindje ♡ 24 augustus ♡ Rachje20 - 34 jaar - 4de kindje ♡ 25 augustus annemariew89 - 31 jaar - 3e kindje ♡ 26 augustus xDoo - 28 jaar - 3e kindje Sapphire30 - 31 jaar - 1e kindje Mir123 - 35 jaar - 3e kindje Muzieknootje86 - 34 jaar - 1e kindje Flexi - 33 jaar - 2e kindje ♡ 27 augustus Nina Sanders - 30 jaar - 3e kindje Christell - 26 jaar - 1e kindje ♡ 28 augustus Barbsan - 24 jaar - 3e kindje ♡ 29 augustus Nuna4 - 33 jaar - 1e kindje ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus lievemandie - 33 jaar - 2e kindje ☆ Sterretjes ☆ Marinda1988 Tioman nooompje Aapie88 Afspraken januari: 5 januari - Nikka - echo vk 6 januari - Rachje20 - echo fertiliteit (7w) 7 januari - anar91 - echo 7 januari - Muzieknootje 86 - echo gyn (7w) 11 januari - capo - vroege echo vk (8 weken) 11 januari - Barbsan - vroege echo (7+2) 11 januari - Flexi - vroege echo (7+1) 11 januari - MarloesK85 - 2e echo zh (8+5) 12 januari - Nina Sanders - vroege echo (7+4) 12 januari - xDoo - vroege echo(8w) en intake 12 januari - lievemandie - intake + echo 13 januari - Barbsan - intake VK 14 januari - Muzieknootje86 - echo vk (8w) 15 januari - Sapphire30 - 1e echo fertiliteit (8w) 18 januari - Nina Sanders - extra echo vk (8+3) 18 januari - annemariew89 - intake vk 19 januari - Beertje29 - Eerste echo (9w) 19 januari - Nuna4 - Intake + 1e echo (8w) 19 januari - Robsss - Termijnecho vk (10w) 21 januari - Avdsx - Termijnecho vk (11w) 25 januari - Nina Sanders - telefonische intake vk 26 januari - nadine001 - Termijnecho (11w) 27 januari - annemariew89 - termijnecho (10w) 28 januari - noa1987 - termijnecho 11w Afspraken februari: ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Fijn om wat van je te horen en dat je hgc omlaag aan gaan is. Ik hoop voor je dat nieuwe jaar goed mag beginnen en dat niet lang op zich wacht tot je weer schoon bent en nieuwe kans op goede zwangerschap hebt. Ik denk dat missed abortion betere titel is dan vroege miskraam. Maar doe vooral wat voor jou goed voelt.
Waauw ziet er zo duidelijk uit! Blijf het maar een wonder vinden dat het in zo'n korte tijd al vorm heeft gekregen! Super fijn voor jullie!
@Aapie88 Sterkte hoor! Hopelijk gaat het vanzelf weg. En ik hoop ook van harte dat het komende jaar jullie wel het blijde nieuws brengt!
@Aapie88 wat lief weer dat je ons even op de hoogte brengt van hoe het met je gaat. Fijn dat het hcg wel daalt, hoop dat het vanzelf op een rustige manier mag loskomen. Hoop dat jullie het een mooi plekje mogen geven. Ik denk dat de term missed abortion inderdaad het meeste overeen komt met wat er in jouw lijf gebeurd. Ik geloof er volop in dat 2021 jullie jaar mag worden, liefs!
Fijn dat je lichaam wel goed dat je lichaam wel goed zijn best doet, maar bah wat is dit kut zeg heel veel sterkte ook hier mee.