Hey zwangere dames!! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Na 3 jaar en twee miskramen verder eindelijk zwanger. Laatste miskraam was 1 jaar en 8 maanden geleden. Ik durfde geen zwangerschapstest te doen. Afgelopen maanden steeds “symptomen” gehad. Deze maand ook geen ovulatie testen gedaan. Zou vandaag een paar dagen overtijd zijn. Cyclus dag 34. Vanmiddag de test gedaan en hij heeft een BFP aan met 2-3 weken. ❤️ Symptomen: gevoelige borsten en geen zin meer in koffie.
Wat een lange weg hebben jullie al afgelegd zeg, maar wat fijn dat het nu gelukt is! Gefeliciteerd!!!
♡Uitgerekend 16 - 31 augustus 2023 ♡ ‐----------------------------‐--------------------------- 15 augustus ♡ Precious03 - 3e kindje 16 augustus ♡ Augustus2019 - 3e kindje 17 augustus ♡ 18 augustus ♡ 19 augustus ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus ♡ Anar91 - 4e kindje ♡ Babywishh - 2e kindje 22 augustus ♡ XRose - 3e kindje ♡ Kiekieboe - 3e kindje ♡ MarieRo - 1e kindje 23 augustus ♡ Gnana - 2e kindje 24 augustus ♡ 25 augustus ♡ 26 augustus ♡ 27 augustus ♡ 28 augustus ♡ 29 augustus ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus ♡ ---‐------------------------------------------------------ Afspraken: 27 december - Babywishh - vroege echo 28 december - Precious03 - vroege echo 6 januari - Anar91 - echo 6 januari - Augustus2019 - echo ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (7) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Hi dames, ik ben nieuw hier! Ik heb vorige week vrijdag twee mooie positieve testen gehad. Zo fijn, zwanger van ons eerste kindje na een fertiliteitstraject. In de eerste week van januari hebben we onze eerste echo (als het goed is ben ik dan 7 weken), super spannend! Kwaaltjes zijn tot nu toe vermoeidheid, jeukende en gevoelige tepels/borsten, een beetje misselijkheid en onrustige nachten.
Mijn zoon wordt in januari 3. Sorry voor al mijn aparte berichten. zal het nu een beetje verzamelen haha.
Nee, helaas niet. Het is blijkbaar heel druk in t lab. Kan t morgen online bekijken, maar vrijdag is de huisarts er weer. Dus t wordt vrijdag. En dan ben ik een week verder. Balen. De gynaecoloog die ik graag zou willen zit altijd bomvol. Ik wou dit keer ruim op tijd zijn. Maja..
Wij hebben volgende week dinsdag de pretecho staan. Zien we het hartje kloppen vertellen we het thuis en dichte familie. Ondertussen moet ik 4 dagen werken en het geheim houden, hopelijk zijn er niet te veel kamers die ik niet binnen mag. Denk dat ik in het weekend met andere zwangere sta dus dan hebben we een probleem