Dank je! Nou, vorige keer moesten we voor hem in de nacht met de ambulance naar het ziekenhuis, dus ik ben blij dat het deze keer zo goed gaat
♡Uitgerekend 16 - 31 augustus 2023 ♡ ‐----------------------------‐--------------------------- 15 augustus ♡ Precious03 - 3e kindje 16 augustus ♡ Augustus2019 - 3e kindje Uraya25 - 1e kindje 17 augustus ♡ 18 augustus ♡ 19 augustus ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus ♡ Anar91 - 4e kindje ♡ Babywishh - 2e kindje 22 augustus ♡ XRose - 3e kindje ♡ Kiekieboe - 3e kindje ♡ MarieRo - 1e kindje 23 augustus ♡ Gnana - 2e kindje 24 augustus ♡ 25 augustus ♡ 26 augustus ♡ 27 augustus ♡ 28 augustus ♡ 29 augustus ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus ♡ ---‐------------------------------------------------------ Afspraken: 27 december - Babywishh - vroege echo 28 december - Precious03 - vroege echo 2 januari - XRose - vroege echo 5 januari - Uraya25 - echo 6 januari - Anar91 - echo 6 januari - Augustus2019 - echo 9 januari - XRose - intake verloskundige ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (7) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Vroege echo en intake gemaakt Vind het toch spannend worden. De kruidvat test loopt echt op, maar de clearblue was nog 1-2 weken, maak me dan gelijk weer zorgen
Ik ga toch denk ik de verloskundige ook bellen. Denk dat het beter is om alvast een afspraak te hebben staan voor de feestdagen.
Ik ga nog even afwachten hoe het de komende dagen gaat. Denk dat de medicatie het misschien wat triggert en dat lichaam daaraan moet wennen
Niks mis mee! Elke 48 tot 72 uur verdubbelt hcg dus je moet de 1e en 3e vergelijken en de 2e en 4e. Ik zie een prima oploop!
Thanks! Merk toch dat er nog veel onzekerheid zit. Voor de eerste een miskraam gehad en de 2e was er 1 van een tweeling.. Ik heb nu geen kruidvat testen meer, dus kan mezelf niet meer gek maken haha
Snap ik hoor! Het is sowieso al spannend laat staan als je een miskraam hebt gehad. Maar voor nu ben je zwanger he? Twee mooie duidelijke strepen.
♡Uitgerekend 16 - 31 augustus 2023 ♡ ‐----------------------------‐--------------------------- 15 augustus ♡ Precious03 - 3e kindje 16 augustus ♡ Augustus2019 - 3e kindje Uraya25 - 1e kindje 17 augustus ♡ 18 augustus ♡ 19 augustus ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus ♡ Anar91 - 4e kindje ♡ Babywishh - 2e kindje 22 augustus ♡ XRose - 3e kindje ♡ Kiekieboe - 3e kindje ♡ MarieRo - 1e kindje 23 augustus ♡ Gnana - 2e kindje 24 augustus ♡ 25 augustus ♡ 26 augustus ♡ 27 augustus ♡ 28 augustus ♡ 29 augustus ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus ♡ ---‐------------------------------------------------------ Afspraken: 27 december - Babywishh - vroege echo 28 december - Precious03 - vroege echo 2 januari - XRose - vroege echo 5 januari - Uraya25 - echo 6 januari - Anar91 - echo 6 januari - Augustus2019 - echo 9 januari - XRose - intake verloskundige 11 januari - Gnana - echo + intake ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (7) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik heb deze net gekocht. Wij hebben besloten het vanavond te gaan vertellen. Heel vroeg, maar met kerst komen ze er sowieso achter en nu kan mijn moeder er rekening mee houden qua eten en drinken. En ik wil ook steun van ze krijgen mocht het misgaan. Spannend
Ik had het al gezegd, maar nogmaals: hele mooie oploop! Probeer te gaan genieten, je bent echt zwanger en tot nu toe wijst niks erop dat er iets mis is. Zo denk ik tenminste. Nu ben ik blij zwanger. Wat de toekomst brengt weet niemand. En die clearblue zijn eigenlijk ook maar klotetesten, kunnen je zo onzeker maken terwijl er niks aan de hand is.
Hier vandaag mijn zus ingelicht die wist ook van de vorige vroege miskraam en zo kan ik het straks op het kerstfeestje van het werk zeggen zodat ik beschermd ben op het werk ivm sommige ziektebeelden. Spannend
Oooo wat spannend en leuk! Veel plezier vanavond! Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik verheug me er ook zo op. Ik heb zo vaak nagedacht over hoe we het onze dichtbije vrienden en familie zouden vertellen en hoe ze dan zullen reageren, ik ben echt heel dankbaar dat het straks eindelijk mag gaan gebeuren. Ik denk dat wij van die krasstickers gaan kopen en deze op een kaartje plakken, met een tekst eronder. En die dan ergens tussen de andere cadeautjes onder de boom. Ik tel echt de dagen af, haha. @XRose ik snap de onzekerheid echt, zeker met jullie geschiedenis. Hopelijk lukt het om toch een beetje te genieten!