De vorige keer hadden we raamvisite, en mochten we maar 1 persoon per dag ontvangen in huis (coronaaaaa). Dus van een traktatie tijdens de kraamweek kwam het bijna niet. Muisjes mogen mijn vriend, moeder en ik niet hebben vanwege coeliakie. Dus wij hadden gekleurde poedersuiker voor op glutenvrij beschuit
Bij mijn zoontje zware hellp gedaan met heel veel complicaties, op intensieve gelegen enzo en om dat risico te voorkomen en om doorbloeding naar placenta te ondersteunen
Oke heftig, hopen dat medicatie zn werk doen! Krijg ook medicatie voor placenta. Worden morgen veel telefoontjes gepleegd haha
Maar wat is de bedoeling met schrijven? Hier of daar?? Omdat ik ook andere topic zie waar de zelfde mensen inzitten haha
Ja ik vind het ook verwarrend. Ik schrijf wel in beide mee, maar denk dat deze topic handiger is. Ik onthou ook niet nu wat ik in welke topic zet
Mag ik mee typen? vandaag net in het vorige groepje geschreven waar jullie nu weggaan. Ik val alleen denk ik op 15 augustus.
Wij gaan het waarschijnlijk van de week al zeggen. Ik werk in de zorg en eenmaal we zwanger zijn mogen we bepaalde besmettingen of onderzoeken meer doen dus moet het vroeg zeggen op het werk en mits mijn zus ook daar werkt heb ik niet veel keus
Tuurlijk, ik sta op 16 augustus omdat dat klopt met mijn cyclus duur maar vorige keren nam gyn 28 dagen ipv 33 dagen dus verschuift mijn uitgerekende datum 9van de 10 keer ook
Weet ik nog niet dacht progesteron ofzo dat ze dat zeiden 1,5 jaar geleden. Maar heb het toen niet goed opgeslagen, hun hadden over eventuele nieuwe zwangerschap en ik zat nog te rouwen.
Begrijpelijk dat je het op die moment niet onthoudt. Hebben ze een oorzaak gevonden vorige keer als ik vragen mag . Als je er niet over wilt vertellen is het ook oke