♡Uitgerekend 16 - 31 augustus 2023 ♡ ‐----------------------------‐--------------------------- 15 augustus ♡ Precious03 - 3e kindje 16 augustus ♡ Augustus2019 - 3e kindje 17 augustus ♡ 18 augustus ♡ 19 augustus ♡ 20 augustus ♡ 21 augustus ♡ Anar91 - 4e kindje ♡ Babywishh - 2e kindje 22 augustus ♡ XRose - 3e kindje ♡ Kiekieboe - 3e kindje 23 augustus ♡ Gnana - 2e kindje 24 augustus ♡ 25 augustus ♡ 26 augustus ♡ 27 augustus ♡ 28 augustus ♡ 29 augustus ♡ 30 augustus ♡ 31 augustus ♡ ---‐------------------------------------------------------ Afspraken: 28 december - Precious03 - vroege echo ----------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (7) ----------------------------------------- HOE PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Ik had een bloedvat tussen de placenta en de baarmoeder, die bloede continu vanaf 14 weken tot 25 weken. Hij had maar 2 vaten door de navelstreng, ze vermoede dat dat bloedvat was wat eigenlijk in navel hoorde.. En vanaf 24.6 kreeg ik weeën en bleek dat placenta los was gelaten van de baarmoederwand.
Ja heftig, vanaf 14 tot 25 weken zit ik denk ik niet heel rustig! Maar we zullen het zien! Wens voor nog een kindje is sterker dan de spanning/ bang zijn.
Nee dat is heel begrijpelijk!! Hopelijk gaat het allemaal goed deze keer en heb je een droomzwangerschap
@Anar91 dat is begrijpelijk dat je tot de 25e weken met zorgen rond loopt. Heel heftig wat jullie hebben meegemaakt. Ik las vanmiddag nog iets over wanneer verloskundige bellen. Ik heb zelf op mijn nod een email verzonden. Met het bericht dat ik positief heb getest, 2 keer een mk heb gehad en met de vraag of het mogelijk was dat ik eerder kon komen. 1 dag later werd ik al gebeld en we mogen nu in de 7e week langs komen. Heel fijn.
Heel begrijpelijk , bij ons was de wens ook groter dan de angst. Bij de eerste op nippertje gered na 2 extra operaties, veel bloedtransfusie en 3 weken ziekenhuis waarvan 2x intensieve. En vorige zwangerschap is zo goed verlopen dat ik er nu wel vertrouwen in heb. En dat gun ik jouw ook nu gewoon een zalige zwangerschap zonder extra stress en gezonde baby binnen 8 maand
Oh ook heel heftig wat je hebt mee gemaakt! Bloedtransfusie heb ik ook gehad. Maar jeetje intensieve. Lief dankjewel!!♡ daar gaan we voor!!
Goedemorgen, Ik vroeg me af hoe doen jullie het nu met eten? Ik had chocolade letters gekregen 5 december en heb gisteravond 1 helemaal opgegeten. Vraag me alleen af of het kwaad kan? Ineens had ik heel veel zin in chocola. Koffie beperk ik tot 2 kopjes met caffeïne.