Ik ben ook echt steeds versleten en last van mijn rug. Ook heb ik deze week een slechte emotionele week. Vandaag precies 22 weken zwanger en de van Loïs bevallen met precies 22 weken. Voelt vandaag dus heel dubbel.
Ja dat kan ik me goed voorstellen. Is even door de zure appel heen bijten. Veel kracht toegewenst meid!!
Ik zat vanavond aan de cote dor chocolade en nu net wat naturel chips achter de kiezen. Hopeloos dit O ja vraagje. Wanneer vragen jullie het kraampakket aan?
Niet, die koop ik. Want doordat deze zwangerschap onverwacht was ben ik er dit keer niet voor verzekerd Advies om deze 3 maand van tevoren in huis te hebben (wij adviseren als zorgverzekeraar tot 30 weken zwangerschap het pakket aan te vragen) Het zit niet standaard in je verzekering maar je kunt soms ook met korting bestellen bij hun. Maar ik koop wellicht gewoon een via prenatal ofzo (eigenlijk liefst zo laat mogelijk zodat ik hem misschien weer kan terugbrengen want ik beval toch in ziekenhuis
Al gedaan, krijg hem ook vergoed dus dat is fijn. Ik ben blij, man heeft ons manneke net voor het eerst gevoeld.
Sterkte! @Joycebjorn vandaag alweer 23 weken! Nog 1 week en dan hebben we weer een grens bereikt. Zo telt het lekker snel af. Volgende controle ben ik alweer bij de volgende grens bijna!
♡ Uitgerekend 16 - 31 december 2021 ♡ 15 december ♡ Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje ♡ GSSDJ - 35 jaar - 3e + 4e kindje 16 december ♡ Memmiee - 29 jaar - 3e kindje 17 december ♡ Sterree - 32 jaar - 2e kindje ♡ Winderig80 - 41 jaar - 1e kindje 18 december ♡ Marianne21 - 30 jaar - 4e kindje 19 december ♡ AmyLove - 27 jaar - 1e kindje ♡ Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje ♡ Mj89 - 31 jaar - 4e kindje 20 december ♡ Roosje92 - 29 jaar - 2e kindje 21 december ♡ Jonymeisj1234 - 4e kindje 22 december ♡ Child - 3e kindje 23 december ♡ Barbje - 37 jaar - 3e + 4e kindje 24 december ♡ Joycebjorn - 37 jaar - 2e kindje na sterrenbaby* 27 december ♡ Spiekerbox - 34 jaar - 1e kindje 28 december ♡ KimWeber - 30 jaar - 3e kindje ♡ Cookiesandcream - 35 jaar - 2e kindje 30 december ♡ Nimonia - 36 jaar - 2e kindje ♡ Iemand1991 - 29 jaar - 2e kindje na stilgeboorte * ♡ Aims85 - 29 jaar - 2e kindje 31 december ♡ Zolta - 34 jaar - 2e kindje Jongen (7) | Meisje (9) | Verrassing (3) | onbekend (4) ♡ AFSPRAKEN ♡ ♡ GSSDJ - 25 augustus 24 wkn groei echo ♡ Winderig80 - 27 augustus - suikertest ♡ Memmiee - 1 september - controle + echo gyn ♡ Nimonia - 7 september - echo op 23 weken ♡ Marianne21 - 16 september - controle ☆ STERRETJES ☆ * Rowena25 vmk 5+3 weken * Janssuhh vmk 4+2 weken * Tweedewondertjee vmk 5+3 weken * Geriatertje ma 8 weken ♡ BEVALLEN ♡ ♡ Marinda1988 - 2e kindje - ☆ 16 weken ☆
Ik heb even weer de afspraken geüpdatet. Ik moet mijn kraampakket ook kopen. Ook gevalletje niet verwacht zwanger te worden Net als @Child
Ik moet hem ook kopen, kan wel via de verzekering, scheelt toch wat. Hadden natuurlijk maar 1 cryo dus ook niet verwacht dat het raak zou zijn
Heb ik al gedaan bij mijn zorgverzekering. En verder zat ik door de spanning deze dagen ook wat te snaaien hihi
Iemand die ook op 31 december boven mij stond, maar wie? ik ben heel stom de naam vergeten. Verder heb ik voor 13 september een routine controle afspraak staan, geen echo, niets bijzonders. We zijn dan wel de 24 weken grens gepasseerd! Yeaaaj.
Haha snap ik! Het was even stil vanuit hier…. Ik heb namelijk nichtjes die alles uitpluizen om erachter te komen. Echo was helemaal goed. Het was weer lastig te zien…. Yoga houding en helemaal in elkaar gefrommeld liggen is iets wat de baby erg fijn vind. En toen gingen de beentjes gestrekt… Het is een…. trommelgeroffel…..