Haha sorry! Even wat gezonde spanning in de groep gooien. Wij hebben dé echo niet gekregen. Het bleef lastig met vaststellen, maar volgens mij is dit een van de yoga posities waarbij echoscopiste al een vermoeden had. Shoot me als je het niet ziet, want ik zie het ook niet… goed!
Nou wat gaaf haha dat is ook wel weer bijzonder! Op deze echo zie ik het iig niet, preuts kindje denk k dus je man mag twee x een Reveal doen?
Ik geef me gewonnen en volg braaf wat jullie zeggen. Ik zie het echt niet, ik weet niet eens waar ik moet kijken!!! Welkom bij the girl crew!!
Volgens mij moet je vlakbij het pijltje kijken en dan ietsje naar links zie je 2 witte streepjes wat een meisje zou moeten zijn. ik moet me zo ontzettend inhouden om niet van alles te kopen voor ons jochie. Vind zoveel leuk voor hem.
Hahaha oeps. Ik had idd een nieuw account aangemaakt en toen kwam ik er achter dat de oude ik nog werkte. Sorry voor de verwarring haha. De Kids vinden het leuk! De oudste baalde wel.. Die had graag een jongetje gezien haha
Ik moet zeggen dat ik bij ons meisje en mijn twee jongens wel duidelijk verschil zie. Bij de knullen steekt er echt flink wat uit op de echo's Ben benieuwd, zijn jullie hierna compleet? Of nog een zwangerschap in de toekomst? Ik zweet me trouwens kapot! Echt alleen nu ik zwanger ben. Vind het zo vies.. buiten de zwangerschap geen last van. Herkenbaar?
Hahaha inderdaad! Ik zie het nog steeds niet. Heb nog wel een echo waar je duidelijk de navelstreng tussen de benen ziet, maar dan twijfel ik weer of dat wel een benen foto is? Chapeau voor de mensen die echo’s maken haha. En hier idd op naar de tweede gender reveal!
Zo dat zweten… ik heb veel opvliegers haha. Normaal ben ik een koukleum, maar nu heb ik het toch steeds een partij warm! Verder is mijn wens altijd geweest om een groter gezin te mogen krijgen, maar geen idee hoe alles loopt. Sowieso zijn we afhankelijk van het ziekenhuis.
Groot gezin.... heb ik altijd gewild.... maar gezien ik 15 jaar heb gedaan om zwanger te worden en inmiddels 41 ben...... moet ik het nog zien....het feit dat ik natuurlijk zwanger ben geworden is al heel wat. Dus als ik ben bevallen zou ik na 3 maanden direct voor een tweede moeten gaan als het me gegund is en mijn borderline gezwel niet terug is...... (teveel geschiedenis). Ik ben al dankbaar voor deze kleine en de rest zie ik wel... Maar ja ik zou nog 1 willen. Maar weet niet of ik ivf nog mag doen of mag oppakken of weer achter aan de rij sta...... Ik ben van mezelf al super wsrm, dus heb niet veel verschil tot nu toe.
Hier ook afwachten of het ons nog gegund is, op deze ook 12 jaar gewacht. Dus eerst heerlijk genieten als hij er is en dan zien we wel weer verder. Wie weet komen straks de kriebels dubbel en dwars, we gaan het zien.