Ja precies, het enige wat me dan nog wat tegenhoudt bij sommige is de reclametroep. Maar even kijken hoe we dat het beste kunnen omzeilen. M'n broer had er een emailadres voor aangemaakt dat hij vervolgens nooit checkte. Maar ik zag al dat ze ook om adresgegevens vragen en blaadjes willen sturen enzo, weet niet of ik daarop zit te wachten. Kruidvat ga ik sowieso wel doen, die zit hier om de hoek dus lekker praktisch. Heb trouwens van de verloskundige ook een leuk pakket gehad toen ik voor de intake kwam, vond ik ook al zo tof.
Kraampakket haal ik denk ik bij prenatal tegen die tijd. Ben niet verzekerd daarvoor (erg geinig want werk dus bij zilveren kruis, maar goed, zwangerschap was beetje verrassing) Ik heb Kruidvat/ ouders van nu en nog een doos gratis geloof ik. Babydump zit niet meer in buurt tegenwoordig. En na geboorte kaartje inleveren bij de Plus, die dozen waren altijd ontzettend leuk Vanmorgen weer gesport (personal training) en was erg lekker dus kan er weer tegenaan
Mijn moeder kwam net even een leuk kadootje brengen, zelf gebreid jasje met badstof voering met bijpassende slofjes en dekentje wieg/kinderwagen, leuk setje kleertjes dat ze blijkbaar had gekocht erbij. Dekentje voor het ledikant komt nog en ze is de wieg opnieuw aan het bekleden voor kleinkind nummer 7. Ik vind het zo leuk om bij m'n ouders in de buurt te wonen (is pas sinds afgelopen december het geval), vooral m'n moeder leeft zo enorm mee met de zwangerschap en alles wat erbij komt kijken. Ze krijgt eindelijk een kleinkind in de buurt dat ze ook regelmatig gaat zien, ze is in de wolken en is druk bezig met van alles maken dus. Superschattig allemaal, dat kleine spul.
Hallo!! Ik was jullie kwijt!! Ik heb de boxen inderdaad ook. Moet alleen Prenatal nog ophalen. Ik vind het altijd erg leuk! Vocht heb ik hier ook een beetje, maar ene dag meer dan de andere. Drinken is alleen echt een issue. Heb er gewoon geen zin in. Wij gaan vandaag begin maken met babykamer inrichting (we hoeven alleen muur te behangen en te decoreren, geen grote dingen). Ik zoek nog echt hydrofieldoeken. Hebben jullie goede tips?
Hier een Maxi-cosi Iora aangeschaft. Vond de extra bak eronder wel een fijn idee. Verder geen ervaring. Wij konden ook deze keer weer een rieten mand etc lenen, maar vond dat achteraf de eerste keer toch niet zo fijn.
Ohja die heb ik ook langs zien komen. Het design is ook erg mooi! Alleen de prijs... of je moet net ergens tegenaan lopen op MP...
Haha inderdaad! Via Vinted voor €40 overgenomen. Ze hebben het zelf maar 3 maanden gebruikt en is helemaal als nieuw…. Primaaaa dus!
Goedemorgen ladies! Zijn er meerdere met een lage bloeddruk of opeens wat schommelingen hebben deze weken? Ik kon gisteren niet eens normaal een stukje (versneld) lopen, zonder continu te stoppen of het gevoel te hebben dat ik zou wegvallen met vlekken in mn zicht.
Goedemorgen Ik was/ben wel duizelig steeds, maar weet niet of dat aan lage bloeddruk ligt. Moet donderdag weer voor controle, kijken hoe de bloeddruk dan is. Heb wel last van een ander ongemakje, lekkende borsten 's nachts. Af en toe worden we wakker met een mooie vlek in het beddengoed.
Ohneee op dat laatste ben ik ook aan het wachten wanneer dat weer zal gebeuren. Hopelijk wordt het ons nog even bespaard. Duizeligheid is ook heel naar. Gelukkig kwam ik hier eerst niet verder dan sterretjes zien….
Nou ik zal je eens vertellen. Ik heb last van hoge HB. maar duizelig en bijna Sterretjes zien heb ik dus ook last van!
Ik heb dat inderdaad ook. Lage bloeddruk, erg lastig, maar gelukkig niet gevaarlijk, dus ik leg me er maar beetje bij neer.
Hier juist hoge bloeddruk dus kan daar niet over meepraten. Ik vertelde toch laatst dat we uit de naam waren? Nou, we hebben ons bedacht! Haha. Het gaat nu een naam worden die ik al héél lang mooi vind. En beter past bij onze namen en die van onze kinderen. Maar een 2e naam hebben we nog niet. Het is wat hoor, die hormonen.
Ik ben benieuwd naar de namen hier. Wij hebben een jongensnaam maar in afwachting van schoonzus die eerder bevalt. Meisjesnaam heb ik wel ik in mijn hoofd maar man is niet overtuigd Hier fiks buikgriep sinds gister. Niks gegeten of gedronken en ben gesloopt. Hoop dat vandaag beter gaat