Uitgerekend 16 - 31 December 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 4 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spiekerbox

    Spiekerbox Bekend lid

    15 mei 2021
    963
    1.196
    93
    Vrouw
    Wat heftig! :eek: Lijkt me een eng idee dat je nieren zo slecht functioneren. Ik hoop van harte voor je dat alles op z'n pootjes terecht komt.
     
  2. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    De hormonen zullen alles wel versterken, maar er kan wel iets gezegd worden idd. Wat zegt je man daarover? Reageren ze normaal wel snel op andere berichten?
     
  3. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Oh jeetje zeg!!! Dit is echt niks… je bent aan het overleven, puur voor haar. Je vertelt namelijk niet hoe jij je zelf voelt op het speldenkussen gevoel na dan. Ben je niet ontzettend moe? Of andere dingen? Ik duim echt voor elke dag een extra… natuurlijk duim ik liever voor maanden en of weken, maar zoals ik je verhaal lees telt elke dag al. Je nieren knokken hard. Hou vol hè!!! ❤️
     
  4. Winderig80

    Winderig80 Actief lid

    30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Je hebt gelijk, ik leef momenteel op survivalmode. Ik heb nu even geen tijd voor mijn gevoel, ik kan namelijk vinden wat ik wil maar dat veranderd niets aan mijn situatie.

    Alles draait nu om haar en mijn gezondheid. (Zonder mij geen haar namelijk). Ik heb wel al een maatschappelijk werker aangeboden gekregen, dus mocht ik die behoefte hebben dan is het er in ieder geval.

    Wat vind ik ervan.... het is heftig hier dat zeker, maar nu is het inderdaad proberen om elke keer een dag voorruit te komen. Dat heeft nu mijn prioriteit.

    De rest van mijn gevoel komt later wel. Eerst sterk zijn!
     
    Zolta vindt dit leuk.
  5. Spiekerbox

    Spiekerbox Bekend lid

    15 mei 2021
    963
    1.196
    93
    Vrouw
    Nogmaals heel veel sterkte!
     
  6. Spiekerbox

    Spiekerbox Bekend lid

    15 mei 2021
    963
    1.196
    93
    Vrouw
    Hier ook alles kut ff. Net vannacht ons lieve hondje in laten slapen, heel plotseling. We zijn er allebei helemaal kapot van. Kunnen jullie misschien niks mee en is ook weer heel andere ellende, maar ik moet het ff kwijt.
     
  7. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    ❤️❤️❤️
     
  8. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Jeetje wat naar! Een hondje is ook een gezinslid en ook nog zo onverwachts! Sterkte ❤️
     
  9. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.347
    3.628
    113
    Vrouw
  10. Winderig80

    Winderig80 Actief lid

    30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    @Spiekerbox, wat klote zeg. Een hond is ook een levend wezen. Dus dat het je aangrijpt is logisch....sterkte deze dagen.

    @Memmiee, ik denk dat ik niet eens meer iets naar haar toe zou sturen. Gewoon rechtstreeks naar je schoonmoeder. Als ze iets wil weten dan zal ze dat melden. En dan nog ff die steek, dacht dat het je niet intresseerde.... ( Ik ben de slechtste advies gever)
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  11. Aims85

    Aims85 Actief lid

    10 mei 2021
    179
    128
    43
    Vrouw
    Jeetje wat een nare berichten..

    @Winderig80 heel veel sterkte! Begrijpelijk en herkenbaar dat je nu geleefd wordt. Is ook een mechanische om het allemaal vol te houden.
    Ik hoop dat je nieren opknappen en de kleine nog lang blijft zitten!

    @Spiekerbox wat sneu... Een hond is zeker een gezinslid, heel veel sterkte met jullie verlies!
     
  12. Spiekerbox

    Spiekerbox Bekend lid

    15 mei 2021
    963
    1.196
    93
    Vrouw
    Dank jullie wel dames. Vannacht amper geslapen, alleen maar huilen huilen huilen. Ze is bijna 15 geworden en is zo'n groot en belangrijk stuk van mijn leven bij me geweest, heb ontzettend veel meegemaakt in die tijd en zij blijft daar altijd een onderdeel van.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  13. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Jeetje @Winderig80, wat vreselijk heftig zeg! Ik snap helemaal dat je enorm in een overleefmodus zit. Gelukkig ben je in goede handen en zijn ze lief voor je. Ik hoop dat er nog heel veel dagen en weken bij mogen komen!

    @Spiekerbox vreselijk verdrietig! Dikke knuffel! Een hond is gewoon onderdeel van je gezin en je leven.

    @Memmiee: helaas herkenbaar en vreselijk flauw. Mijn schoonzus is bijna even ver zwanger en trekt permanent alle aandacht naar zich toe, alles is voor haar groter, zwaarder, erger, belangrijker…
     
    Spiekerbox vindt dit leuk.
  14. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Ik spaar ze allemaal!

    Over 2 weken ook de griepvaccinatie. Ik heb vertrouwen in de werking ervan, maar begrijp ook de mensen die het niet doen heel goed.

    Oudste heeft bij ons na eerste vaccinatie een collaps gehad en is toen opgenomen, dus voor mij is vaccineren bij die kleintjes ook nogal eng en spannend, dus aangepast schema gehad bij beiden. Maar ik vind het wel belangrijk.

    @cookiesandcream: hopelijk blijft je bloeddruk zo netjes! Ik duim voor je!

    Hier gaat het verder wel goed. Merk dat het fysiek zwaarder wordt met 2 kiddos thuis, maar ze helpen me goed en zijn erg lief! Verder gaan en komen de verschillende kwaaltjes…. Nu zit ik in mn maagzuur fase, blegh.

    Hopelijk volgend weekend de babykamer afmaken! Daarna ga ik lekker wassen en kijken wat ik of exact nodig heb. Ook rustig aan de vluchttas in orde maken. Ik vind het fijn als dat allemaal klaar staat.
     
    cookiesandcream, Snoepjes en Zolta vinden dit leuk.
  15. yakuzi

    yakuzi Fanatiek lid

    23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Spiekerbox vindt dit leuk.
  16. yakuzi

    yakuzi Fanatiek lid

    23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Ik heb dus een medicijn gekregen voor maagzuur. Werkt erg goed voor nu maar veel te duur… stomme farmaceutische industrie:mad: 30 tabletjes, 2-4 per dag slikken, 35 euro nog wat :roflmao: dat word dus minstens 70 euro per maand! Dus ik zeg dat is wel erg duur hè. Zegt de apotheker, ja maar de volgende factuur gaat rechtstreeks naar de verzekeraar. Dus ik zeg, oh ik dacht dat geneesmiddelen op eigen risico waren. Zegt ze, ja dat wel! Heeft u hem nog niet vol dan? Eh nee dus……:rolleyes:
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  17. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Ooh welke heb je dan? Ik heb gisteren omeprazol gekocht bij Etos en heb het gevoel dat dat ook super werkt gelukkit!””g!
     
    yakuzi vindt dit leuk.
  18. Child

    Child Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.772
    208
    63
    Dat is dus het idiote waar ik dagelijks tegenaan loop in mijn werk (zorgverzekeraar) Zo uit mijn hoofd moet je eerste 15 dagen zelf betalen en daarna krijg je 'chronisch gebruik ' stempel en gaat hij via zorgverzekeraar. Maar vooral jonge mensen hebben die 385 euro niet vol > maar de apotheek zei dat het vergoed werd.... Ja vergoed ja, maar wel met verrekening eigen risico.

    Wat een dure pillen overigens. Ik heb het vorige zwangerschappen met Rennies kunnen redden. Maagzuur heb ik nu vooral als ik slecht eet dus morgen toch maar weer wat groente inslaan :D
     
    yakuzi vindt dit leuk.
  19. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Collaps klinkt echt vreselijk eng! Wat bedoel je precies met aangepast schema? Vind dat wel interessant. Je mag me ook pb’en eventueel…. Misschien dat ik wat meer rust en weer vertrouwen terug krijg!

    en de maagzuur… zoooo echt! Weet soms niet hoe ik moet liggen, zitten of staan.
     
  20. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.347
    3.628
    113
    Vrouw
    Ah sneu zeg, sterkte meid :(
     
    Spiekerbox vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina