Waar heb je dan precies last van? En waar begon het mee? Wordt het ook steeds erger? Sorry voor mn vragen. Ik ben niet geeent.
Heel veel beterschap gewenst @Zolta je bent in professionele handen en gelukkig heb je extra controles!! Hoe ben je er zelf onder? @Loeskaz heeft het een reden dat je vriendin eerder wordt ingeleid? Ik wil het komende dinsdag iig goed uitspreken met de vk. Evt aansturen op een gesprek met een gynaecoloog.
Oh no..! Ik ben nog steeds negatief (ruim 4 dagen na de positieve van mijn vriend). Maar ik ben bang dat het nog wel komt, ben ook niet gevaccineerd. Vriend is aan de betere hand gelukkig! @Zolta moet je vanwege corona elke dag langskomen? En wat doen ze dan precies? (Sorry, voelt een beetje als een domme vraag..maar ben wel benieuwd wat ze dan checken)
Ik maak idd grote baby's. Mijn schoonmoeder heeft er 4 van die hele grote op de wereld gezet, dus ik denk dat het mijn man zijn schuld is Ik duim voor je dat corona je gespaard zal blijven! De manier hoe de besmetting gaat is soms niet te volgen.
Wij zijn net heel boos en verdrietig geworden. We waren bij de notaris voor oa het testament, maar helaas een dubbele afspraak. Kan gebeuren. Echter gaf de notaris aan dat zij morgen even een test bij de ggd zal laten doen, omdat haar verkoudheid steeds heftiger wordt. Al haar afspraken voor morgen waren al afgezegd en nieuwe afspraken maakte ze niet, want ze zou positief kunnen zijn. Haar thuis test was negatief, maar we vonden dit niet kunnen. Het zouden de hormonen kunnen zijn, maar we waren woest en vonden dit zeer onprofessioneel..
Ohh meiden wat een berichten over covid.. sterkte allemaal. Hoe voelt het precies? Is het echt als een hele zware griep?? Even mijn buik showen hoor, 36 weken
Mooi buikje hoor! Bij mij voelde de corona als een beginnende ziekte, je net niet tof voelen. Daarna kreeg ik last van t postcovidsyndroom en die was heftiger, mogelijk ook verergerd door de zwangerschapshormonen.
Je mag alles vragen hoor! Ik weet het niet precies meer, maar naar mijn mening had ik zaterdag ineens een droog hoestje? Mijn partner vond me vrijdag al niet helemaal fit. Dat werd zondag een grieperig gevoel van je huid, lichte hoofdpijn… zere keel, enorm hoesten, verhoging (gelukkig geen koorts gehad), etc. Maandag en dinsdag waren de dagen dat alles steeds heftiger werd… en t/m nu blijft het zo “stabiel”. Voel niet dat iets afneemt… vooral die hoest is zo vreselijk met slijm en “droge” lucht. Heb het gevoel dat m’n ribben rondom gekneusd zijn. Alles doet zeer! Hopelijk is het nu echt snel voorbij!
Ikzelf ben het wel echt helemaal zat! Elke dag de rit naar het ziekenhuis en de slapeloze nachten. Had liever een nacht daar gebleven en een slaappil gekregen om even bij te tanken… Verder is het rustgevend dat alles met de kleine goed gaat!
Ja vanwege Corona icm dat de kleine minder actief is. Ze maken elke dag een ctg, meten m’n bloeddruk, saturatie, checken m’n longen, temperatuur, etc. De eerste dag ook een echo. Eigenlijk een algehele controle.
Ohneeee!! Alvast heel veel beterschap. Hoe voel je, je? ❤️ Ik heb vannacht eindelijk een klein beetje kunnen slapen en voel me gelijk al iets beter. Hopen dat ik nu het ergste heb gehad.
Ik hoop het ook echt voor je! Ik heb op een kriebelhoestje na nog geen klachten. Maar goed, ga er vanuit dat dat nog komt