De eerste naam van onze oudste komt niet veel voor maar qua schrijven wel makkelijk als je het eenmaal hoort. Zijn tweede naam is kort en krachtig en hier onbekend. Dus toen dacht ik….. ik wil geen onnodig stress ga het gewoon opschrijven. Haha. En dat houden we erin. Vind m’n partner ook wel lekker makkelijk denk ik. Briefje afgeven en klaar! @Naturel zal je net zien dat de kleine komt wanneer je er niet op let.. rekening mee houdt! Het is heel moeilijk, maar probeer een beetje te ontspannen. Het gaat helemaal goedkomen! Heb vertrouwen ❤️
Hier wel een baby! Vannacht braken m'n vliezen, na een half uur/3 kwartier had ik weeën, na 2 uurtjes de verloskundige gebeld. Had al 3 cm ontsluiting dus naar het ziekenhuis. Daar is hij na een kwartiertje persen geboren om 1 minuut voor 11. Ontmoet Aaron Samuël! Bekijk bijlage 709329
@Spiekerbox gefeliciteerd! Geniet ervan, klinkt als een vlotte bevalling Wat is iedereen vroeg met bevallen of niet? Ben zo benieuwd of deze ook eerder komt.... Vanmiddag 4 uur in bad gekregen, heerlijk
Dank dames! Het was een bevalling volgens het boekje, vond het op het laatst best pittig maar hij is het dubbel en dwars waard! ❤️
Ik heb om de paar minuten harde buiken(voor weeën?) ze doe niet echt pijn maar lekker is t ook niet, twijfel of ik daar wat mee moet..
Was het niet zo dat als je zeker wil weten of het harde buiken zijn, je moet douchen? Als het dan niet verergert, zijn het (nog) geen weeën Heb je trouwens geen beladvies gekregen wanneer je contact moest opnemen?
Idd wat @Child zegt. Harde buiken of voorweeën worden niet pijnlijker en nemen af bij warmte. Ook dacht ik dat de tijdsduur ook niet korter op elkaar wordt.
@Naturel kwamen net om de 6 minuten zijn nu wat afgezwakt. Ben onder behandeling van een gynaecoloog maar als t zo erger wordt ga ik wel even bellen. @Child ja, douchen is een goede, zo even doen. Ik heb niet echt een advies gekregen in t ziekenhuis omdat ik ingeleid ga worden. Meer advies van als je t niet vertrouwd bellen.
Ik dacht ook dat ik oefenweeen had toen bleek ik al 8 cm ontsluiting te hebben oeps. Het waren dus echte weeen. Maar mijn weeen waren erg kort dus alles verschilt per persoon.
Dat klinkt ideaal! ik denk wel dat t oefenweeën zijn aangezien ze niet echt mega veel pijn doen. Mijn vorige bevalling is al 13 jaar geleden en kwam niet natuurlijk op gang dus ben er nu wat onzeker over . Maar t lijkt wat af te nemen, hoop dat mijn lichaam bezig is met het voorwerk. Moet sowieso morgenochtend in het ziekenhuis zijn voor t ballonnetje als het niet doorzet.