Nee idd.. lijkt mij ook niet! Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus hou nog ieniemie beetje hoop maar ben wel realistisch dat het fout is gegaan hoor.. Ik heb geen bloedverlies meer gezien.. gistermiddag ietsje maar leek meer op spotting en vrijdag ook niks
Hopelijk krijg je morgen goed nieuws. Hier helaas geen goed nieuws als de testjes aflopen. Toch ga ik duimen voor je
Succes vandaag @Tweedewondertjee. Hoe laat mag je? Ik ga duimen voor jullie wondertje. Sooo hier is de misselijkheid er ook in volle glorie. Moet maar weer aan de crackers naast mn bed.
Ja hier ook. Ook gewoon de hele dag. Behalve als ik slaap. Merk ook wel dat iets doen, dus afleiding wel helpt.
Helaas geen wonder gebeurd.. Niks te zien in m’n baarmoeder of eromheen.. Ik moet over een week nog een zwangerschapstest doen (heb ik van haar meegekregen) en als die nog positief uitslaat dan moet ik verder onderzoek of er dan niet ergens anders een zwangerschap zit.. voor nu is het wss vroeg al mis gegaan..
Had me mentaal hier al op voorbereid dus gelukkig viel het me nu mee.. heb her afgelopen week al wat kunnen “verwerken”