Ik begrijp je! Het liefst zou je even met een luikje spieken in je buik en zo’n echo voelt als dat luikje!
Goedemorgen dames, Ik lees al een tijdje stiekem met jullie mee. Waarom stiekem.... nou omdat ik nog niet helemaal zeker was mbt mijn termijn Op 5 maart had ik een miskraam en ben daarna niet meer ongi geworden. Vanaf 6 maart waren mijn testen van tuurders tot 14 maart knallers..... volgens mijn eerste berekeningen was ik rond 12 maart uitgerekend. Nadat ik mijn testuitslag met andere vergeleek, had ik een vermoeden dat ik max een week terug gezet kon worden Nou vandaag dus de echo........... Hartje klopt maar ben dus inderdaad een week terug naar wat ik verwachtte.... maar hartje klopt sterk en op de goede plek. Dus ik ben in de wolken. Voor nu mijn eigen berekening 19 december..... 7 mei nieuwe echo. Ik ben medische dus wordt verder behandeld door het ziekenhuis en niet de normale verloskundige. Helemaal mooi, zolang het maar goed gaat met die kleine pinda (big smile) Dit wordt mijn eerste kindje en voeg mij graag toe aan jullie groepje
Welkom. Was vanuit de december groep heel benieuwd hoe het met je ging. Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Je verhaal klopt geloof ik njet helemaal want er staat overal maart
Ja klopt inderdaad. Zo tref je elkaar sowieso weer. Ik zie hem.... zit nog op die wolk. 5 maart miskraam en de rest is allemaal april. (Big smile)
♡ UITGEREKEND 16 - 31 DECEMBER 2021 ♡ 16. ♡ Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Memmiee - 29 jaar - 3e kindje ♡ Sterree - 32 jaar - 2e kindje 17. ♡ Paardenbloem - 28 jaar - 3e kindje 18. ♡ GSSDJ - 35 jaar - 3e kindje 19. ♡ Marianne21 - 29 jaar - 4e kindje ♡ Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje ♡ AmyLove - 27 jaar - 1e kindje 20. ♡ 21. ♡ mj89 - 31 jaar - 4e kindje ♡ Jonymeisj1234 - 4e kindje 22. ♡ Roosje92 - 29 jaar - 2e kindje 23. ♡ 24. ♡ 25. ♡ 26. ♡ 27. ♡ 28. ♡ KimWeber - 30 jaar - 3e kindje 29. ♡ 30. ♡ 31. ♡ Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje ♡ Nimonia - 36 jaar - 2e kindje ☆ Sterretjes ☆ * Rowena25 VMK 5.3 weken * Janssuhh VMK 4.2 weken * Tweedewondertjee VMK 5.3 weken Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (13) ♡ AFSPRAKEN ♡ ♡ Dominique1991 - 23 april eerste echo 9.15 ♡ Memmiee - 30 april tweede echo ♡ Roosje92 - 3 mei eerste echo ♡ GSSDJ - 3 mei eerste echo ♡ Paardenbloem - 3 mei eerste echo ♡ Dominique1991 - 4 mei tweede echo ♡ Sterree - 4 mei - eerste echo ♡ Nimonia - 7 mei - eerste echo ♡ Mj89 - 10 mei eerste echo ♡ Loeskaz - 10 mei eerste echo ♡ AmyLove - 12 mei eerste echo ♡ Loeskaz - 17 mei - tweede echo ♡ Marianne21 - 20 mei - eerste echo ♡ KimWeber - 3 mei vroege echo - 19 mei, 8 weken echo.
Hallo allemaal Ik kom er wat laat bij en het is precies wat veel om allemaal te lezen, maar ik ga proberen vanaf nu te volgen! Ons eerste kindje was een rollercoaster, 21 pogingen voor het raak was. En dan was het nog raak vlak voor we aan een IVF-traject zouden beginnen. Tweede kindje lijkt nu toch veel vlotter gelukt! In ronde 2 had ik een vroege positieve test, maar toch ongesteld geworden (dus vmk waarschijnlijk). Ronde 4 was ik de dag na mijn NOD misselijk 's morgens, 's avonds een test gedaan en ik had 2 duidelijke positieve testen! Eentje was een digitale clearblue, maar die gaf 3+ aan. Waardoor ik even in de war en ik paniek was.Was ik al 2 maanden zwanger? Was het een meerling? Gisteren heb ik bloed laten trekken en mijn waardes blijken daaruit normaal voor week 5. Ik heb vanmorgen naar de gynaecoloog gebeld om die waardes te bespreken, maar hij zegt dat hij dat liever niet deed en zo snel mogelijk een vroege echo doet om te kijken hoe ver ik ben en of alles in orde is. Volgens week vrijdag (07/05) mag ik al langsgaan. Beetje jammer dat dit net te vroeg zal zijn voor een hartslag, maar ergens wil ik toch zekerheid hebben dat het er maar eentje is Spannend!
Welkom @Winderig80 en @Nimonia ! Dat is zeker spannend dan! 2 zou mij we ontzettend leuk lijken. Wel druk en zwaar uiteraard.. @Tonijn hoe is het nu? Nog verdund getest? Hier werd ik vanmorgen zonder kwaaltjes wakker. Ik ben meteen gaan googelen, ik denk dit klopt niet! Niet misselijk ofzo en ik word elke morgen beroerd wakker. Nou uurtje later zou ik weg, had bij iemand afgesproken. Help mijn zoontje met zijn jas en ineens sta ik te kokhalzen boven hem nu weer de hele dag af en aan misselijk... vanmorgen was het zelfs erger dan daarvoor maar goed, geschrokken voor niks dus..
Welkom nieuwe dames. Hier ook soms kokhalzen. Maar verder voel ik mij wel oké. Alleen erg moe. Ik heb nu 2 goede echo's gehad maar blijf toch onzeker door de bruine afscheiding die ik verlies. Ik wil mij daarom nog niet teveel 'hechten' aan het vruchtje. Moet er niet aan denken dat het nu nog fout gaat Ik verdwijn de komende tijd eventjes naar de achtergrond hoor. Puur uit bescherming voor mezelf want ik ben gewoon heel onzeker. Het is elke zwangerschap hetzelfde liedje helaas.
@Memmiee Ik snap je volledig. Pak je rust en ik hoop dat we je snel weer terug zien in deze topic!! Sterkte en succes vast!
Ik snap je, hou je taai en probeer jezelf niet gek te maken door te gaan lezen over wat er mis kan gaan etc. (mijn valkuil..)
Pff zoo ik had van het weekend minder symptomen maar dat wordt nu even gecompenseerd zeg. Ben de hele dag al zo vreselijk slap, misselijk, duizelig en moe. Ik overweeg eigenlijk om als de vroege echo volgende week goed is, het maar meteen aan iedereen te vertellen. Want ik was vanmiddag bij een paar schoonzussen, maar volgens mij moeten die nu ook wel wat vermoeden met dat slappe vaatdoek uiterlijk en opgeblazen buik effect bij mij En ik heb dus ook weer levensechte dromen, net als de eerste twee zwangerschappen. Vannacht toevallig ook over dat ik een tweeling kreeg. Mijn man kwam ook al met twee verschillende rompertjes aan als cadeautje, ook voor het geval het er twee zijn Lijkt me trouwens leuk maar ook wel heftig. Maar de kans is groot dat het er gewoon maar 1 is natuurlijk
Welkom nieuwe dames!! Winderig, jij hebt ook al heel wat achter de rug zeg. Hopelijk blijft dit kleintje gewoon lekker plakken, maar eerste echo heb je al in the pocket!! Hier zijn de kwaaltjes ook super wisselend en dat maakt het wel spannend vind ik. Was gisteren en vandaag echt helemaal kwaaltjes vrij en maakt me dan wel onzeker. Maar tja einde van de dag stond ik ongeveer kotsend te koken. En lig ik nu al voor Pampus!
Welkom! En spannend allemaal zeg, ik duim voor een mooie eerste echo voor je! Nu over een week ben je 6 weken, dan kun je met een beetje geluk misschien al wel het hartje zien?
Ik had ook al gedroomd van een tweeling voordat ik wist dat ik zwanger was, ik heel droog vertellen tegen m’n moeder(ervan uitgaande dat ik niet meer zwanger zou worden), en nu blijft ze dat maar zeggen tegen me ik zou het wel heel gaaf vinden hoor stiekem. Maar de kans is zo ieniemini klein tenminste bij mij komen er geen tweelingen voor allen bij een nicht van vaders kant en oma vaders kant dus dat komt als t goed is niet bij mij terecht. @Memmiee heel herkenbaar, ik hoop dat de afstand je wat rust mag geven. @ik heb nog steeds de laatste eerste echo op 20 mei voelt echt een btje vreemd naja nog 3 weken, ben aan het aftellen
Wat apart hè dat het ook zo ineens ff weg kan zijn! Ik herinner me het allemaal ook niet meer zo goed van de vorige keren..
Duurt best lang nog ja, volgens mij kreeg ik iig bij de eerste ook helemaal niet voor 9 a 10 weken een echo. Mijn moeder is de heft van een eeneiige tweeling, maar volgens mij is dat juist niet erfelijk..
Nee maar ergens geloof ik dat niet helemaal. Mijn vriendin van vroeger had eeneiige tweelingbroers, zelf heb ze ook een eeneiige tweeling en haar zusje heeft ook een eeneiige tweeling. Nou ik geloof er niks van dat dat allemaal toeval is hoor haha. Dus bereid je maar vast voor Ow en dit is mijn vierde kindje, zesde zwangerschap.
Ik dacht altijd dat dat pas vanaf week 7 mogelijk was? Het zou mooi en geruststellend zijn, maar ik ga er niet te hard op hopen
Oh help haha, ik zou het stiekem ook wel heel bijzonder vinden. En mijn oma ook, die vindt het altijd nog apart dat ze zelf een tweeling kreeg en dat echt van alle +/- 50 (!) kleinkinderen er niemand een tweeling heeft gekregen tot nog toe. Maar wie weet