Uitgerekend 16 - 31 December 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 4 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Herkenbaar hoor. Het liefst zou ik elke week een echo willen, totdat we de spannende fase voorbij zijn! En dan nog zegt het niets... goede vriendin is haar kleine met 30 weken verloren.

    Voor mij blijft de gehele zwangerschap altijd een rollercoaster. Mijn eerste zwangerschap voelde ik me heel goed, maar continue controles door bloedverlies. Nu voel ik me “beroerd”..... hopelijk dat, dat ook snel over is en ik er van kan genieten zonder al teveel controles. Zodra je de kleine voelt ben ik zelf ook weer wat meer gerustgesteld. :)
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  2. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik heb dat ook regelmatig hoor. Maar wel erg fijn als het lukt om jezelf weer te kalmeren, dat was bij mij in de eerste zwangerschap na een miskraam wel anders.. Toen heb ik zoveel met de verloskundige aan de telefoon gezeten:oops:

    Mijn gevoelige borsten en misselijkheid zijn een stuk minder, wat me ongerust maakte. Maar zo moe als ik ben, dat stelt me weer gerust:o:
    Echt ongelofelijk, ik kan slapen wat ik wil maar een paar uur daarna ben ik gewoon weer moe.. Mijn man begint het een beetje ongezellig te vinden onderhand, en ik zelf ook trouwens..
     
  3. Zolta

    Zolta Bekend lid

    6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Nacht een goede nachtrust moe opstaan. Zo herkenbaar! Als het goed is moet dit in het tweede trimester veel beter gaan. En zoals ik zie mag je al bijna aftellen! Yeaaaaj.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  4. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor die onzekerheid.

    Hier was het weer schrikken geblazen. Verloor ineens wat helderrood/roze bloed. Ik had het verkeerde nr van de verloskunde afdeling van het ziekenhuis gebeld. Dus geen gehoor. Ik dacht ja doei, ik ga er gewoon heen, dus ben in de auto gestapt.
    Daar een echo gehad, mooi kloppend hartje en bewegelijk kindje❤ Godzijdank. Was ook geen bloeding te zien, dus komt niet vanuit de baarmoeder. Waarschijnlijk de baarmoederhals of baarmoedermond. Had vandaag het hele huis gestofzuigd en ook wat harde ontlasting. Waarschijnlijk bloed ik gewoon heel snel zo als in mn andere zwangerschappen.
     
    Loth, Zolta en Marinda1988 vinden dit leuk.
  5. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Bah wat schrikken weer dan! Gelukkig viel het mee.. Je zou bijna niet meer durven stofzuigen etc..:|
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Nee, ik laat dat voorlopig mijn man maar doen:rolleyes: Baal er alleen wel van. Ben het liefst gewoon lekker bezig en daarbij gaat de tijd dan ook gewoon sneller.
    Bloed is weg sinds vanmiddag, enkel wat lichtbruin/gele afscheiding.
     
    Geriatertje en Paardenbloem vinden dit leuk.
  7. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Jeetje wat een schrik ook mammie! Gelukkig weer hele mooie echo en wat goed dat je er heen bent gegaan!

    Hier is het ook moe-moeder-moeite! Gaap! Nog even aftellen en hopelijk in 2e semester beter inderdaad.

    Ik heb morgen en misschien binnenkort spontaan een extra echo. Een verloskundige van de praktijk belde dat ze in juli examen heeft van echo opleiding en graag extra wil oefenen. Of ik daaraan mee wilde doen. Graag hoor!!!

    Wel beetje spannend, want ga morgen dus wel alleen, maar gewoon vertrouwen dat het goed zit!
     
    Snoepjes en Paardenbloem vinden dit leuk.
  8. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Ah lekker om weer ff die geruststelling te krijgen, succes iig en show ons de foto :)
     
  9. GSSDJ

    GSSDJ Fanatiek lid

    19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Barbje verwacht jij ook een tweeling?
     
  10. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Helaas was de echo niet goed. Vocht rondom het lijfje. Duidt waarschijnlijk een syndroom / chromosoomafwijking. Was wel goed gegroeid en bewoog al. Dus extra pijnlijk.
    We gaan een heftige tijd tegemoet.
     
  11. Joycebjorn

    Joycebjorn Actief lid

    9 dec 2020
    143
    108
    43
    Vrouw
    He gatvers zeg, en dan was je ook nog alleen . Wat gaat er nu gebeuren?
     
  12. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    wordt morgen gebeld door ziekenhuis. Hoop dat ik snel terecht kan.
     
  13. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Oh meid wat erg. :( Heel veel sterkte de komende tijd...
     
  14. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Wat heftig zeg, zo’n bericht. En dan alleen.. Ben je wel goed opgevangen door de verloskundige?
    Wist niet dat ze dit zo vroeg al konden zien eerlijk gezegd.
    Veel sterkte in elk geval!
     
  15. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Ja heel goed! En mijn man is daarheen gekomen. Mn moeder kwam voor de kindjes.

    Nja weet je het was onmiskenbaar paardenbloem. Er zit gewoon hele dikke extra laag gevuld met vocht. Niet te missen en niet zoals het er normaal uit hoort te zien.
     
  16. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Oh nee wat vreselijk... Misschien tegen beter weten in hopen dat het nog meevalt... Heel erg veel sterkte in ieder geval en een hele dikke knuffel!!
     
  17. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Bah nee dat klinkt niet goed. Super super naar voor jullie. Veel sterkte.
     
  18. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Oei dat klinkt niet goed inderdaad.. Nogmaals heel veel sterkte!
     
  19. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Ah neeeee dit meen je niet! Wat ontzettend verschrikkelijk om te moeten horen en dan was je ook nog alleen :(. Je grootste angst! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over hoe ernstig het is, we denken aan je. Wat een rotdag !
     
  20. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Helaas wordt dat wrsch traject van weken en dat vind ik het ergste.... want je lijf groeit door, je babietje ontwikkelt zich verder.... heel moeilijk!
     

Deel Deze Pagina