Uitgerekend 16 - 31 December 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 4 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Ik hoop zo voor je dat je echo goed is donderdag. En dat alle vocht en niet pluis dingetjes worden teniet gedaan.
    Dus mijn vingers draaien echt overuren voor je.

2. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

@Loeskaz sterkte met de echo, het lijkt me zenuwslopend voor jullie! Hopelijk valt het heel hard mee donderdag:)

Ik heb als kraamzorg ook een ZZP’er (ook familie), is al geregeld met 7 weken want toen heeft diegene ook opgepast met de echo. Was maar goed ook want voordat ik mijn termijnecho had, had iemand anders haar ook al gevraagd voor december en ze neemt maar 1 gezin per maand aan! Dus was net op tijd.
    Ze is ook bij onze oudste 2 geweest en zij kennen haar ook goed, dus dat is superfijn!

3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.941
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik ben bang dat het hier niet goed gaat. Ik verlies echt veel helderrood bloed. Ben een beetje verdoofd nu, snap het gewoon niet.
    Om 8u de poli in het ziekenhuis bellen.

4. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Ik hoop dat het gewoon een ader is. Maar zeker balen

5. Loeskaz

Loeskaz Bekend lid

10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Aah nee wat klote en spannend! Ter geruststelling misschien. Mijn vriendinnetje verliest ook zeer regelmatig en veel bloed, babietje groeit gestaag door. Dus hopelijk is dat bij jou ook het geval. Ik ga kei kei hard duimen!!!

6. Paardenbloem

Oh nee wat naar..! Ik hoop heel erg dat het meevalt, sterkte!

7. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Oh nee, wat ontzettend shit en eng. Nu met 12 weken durf je eindelijk wat zekerder te worden en dan gebeurt dit. Ik duim dat het idd een ader is of iets anders onschuldigs wat ervoor zorgt dat dit gebeurt, maar ik snap dat je in doodsangsten zit nu. Gauw bellen en houd ons op de hoogte!

8. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.941
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ja, echt een kl*tezooi. Ben helaas wel bekend met bloedingen maar dit is echt veel. En het moet vanacht begonnen zijn, dus gewoon in de rust. Baal echt gigantisch. Paar dagen geleden de zwangerschap bekend gemaakt en nu dit. Hou er ergens al rekening mee dat het fout gaat maar waarom verdorie nu net op de 12 weken grens.

Heb om 10 uur een echo in het ziekenhuis.

9. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Mega spannend natuurlijk! Maar ik heb hele goede hoop dat alles met de kleine goed gaat. Ik lees best wel vaak dat vrouwen na de 9 weken een keer heel veel bloed verliezen. Maar lees nooit dat het uiteindelijk foute boel was (wel voor de 6 weken natuurlijk). Op dit termijn heeft je lichaam het denk ik ook niet echt zelf meer door als het niet goed is (bedoel dat je op dit termijn niet spontaan een miskraam meer krijgt, maar dat als het fout is, je bij een echo erachter komt zonder bloedverlies gehad te hebben.)

10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.941
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ben ik weer. Met de baby was alles goed. Hartje klopt stevig en was druk doende. Uitwendig was niks geks te zien. Bij de inwendige echo zag ze een kleine hematoom (bloeduitstorting) zitten in de baarmoeder. Heb ik bij mijn jongste zoon ook gehad. En dat kan 2 kanten op gaan. De kans is groot dat het vanzelf weggaat en het kindje verder groeit. Maar kan ook zo zijn dat de bloeding erger wordt of geïnfecteerd raakt waardoor alles meegenomen wordt. Niemand kan daar iets tegen doen, dus fingers crossed dan maar.. voor nu heeft mini nergens last van.

Vind het wel weer eng hoor. Ben nu toch weer iets gereserveerder:$

Marinda1988 vindt dit leuk.
  11. Joycebjorn

Joycebjorn Actief lid

9 dec 2020
    143
    108
    43
    Vrouw
    Fijn dat het goed is met de kleine maar ik snap ook je spanning voor het vervolg. Bah onzekerheid is het ergste wat er is. Ik houd mn vingers ook gekruist voor je

12. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    @Memmiee wat een schrik!!! En wat spannend gewoon nog! En als het goed blijft gaan zit je ook nog met een groter risico dat je vliezen breken toch? M’n schoonzus heeft dat gehad.. je hebt wel veel pech zo elke x met dat bloed, het is geen onbezorgd genieten van de zwangerschap zo. Ik hoop dat het zichzelf oplost en het bloeden stopt!

13. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.941
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik verloor net echt een stolsel met de lengte van mn hand. Heb morgenochtend weer een echo, hopelijk doet beeb het nog goed :(

14. Paardenbloem

Bah, wat blijft dat spannend en onzeker zo.. Hoop voor je dat het bloeden gauw stopt!

15. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Nee wat naar!!! Ik hoop zo dat het niks is... wat een stomme rot spanning:eek:

16. Loeskaz

Loeskaz Bekend lid

10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Aaah shit nee! Wat super klote. Wel heel fijn dat ze morgen gewoon weer meekijken.

17. KimWeber

KimWeber Lid

1 nov 2020
    75
    53
    18
    Vrouw
    Ahhh nee wat een stress en onzekerheid.
    Ik ga kei hard duimen dat je morgenvroeg weer een goede echo hebt.

18. Xxxyp

Xxxyp Lid

22 jan 2021
    10
    12
    3
    Vrouw
    Wat super heftig!! Ik hoop echt dat het mee valt en dat alles goed komt... wat super eng en spannend zeg!! Zal voor je duimen!

19. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.941
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Bedankt allemaal... we gaan het zien..

@Loeskaz jij ook heel veel succes en sterkte morgen.

20. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat je voor nu gerustgesteld bent en de kleine het goed doet!! Ik heb ook ervaring met bloedingen, alleen waren deze echt tot zwart aan toe.

Slaap lekker en iedereen heeft heeft positieve hoop voor de kleine! :)

Deel Deze Pagina