vanavond nog even de verloskundige hier over gebeld. Blijkbaar is er een fout gemaakt en gaan ze opnieuw bellen maar dan voor een vervroegde. Heb daarna alles er weer uitgejankt. Blijft toch rot dat ik om zulk soort dingen dan weer helemaal van de kaart kam zijn. Ik weet dat het normaal is met wat ik allemaal heb mee gemaakt maar toch hoop je dat je stiekem stabieler ben dan je eigenlijk ben.
Kunnen ze dat al eerder vaststellen? Of dacht je zelf dat je veel eerder echo had bedoel ik? Anders zou ik morgen gewoon even bellen en vragen of het eerder zou mogen.
Ik lees alles wel mee maar ik heb niet zoveel energie om te reageren. Of niet zoveel te vertellen. Ben nog steeds moe. Buik groeit snel. Hoe gaat het met jullie buik? Is het al te zien?
Ik schaam me gewoon zo dik ben ik al!! Ik probeer het te verbergen nog want als m’n buren gaan vragen of ik zwanger ben en ze vragen hoe ver, verwachten ze minstens een antwoord van 20 weken vorige x had ik zo’n buik met 21 weken. Echt bizar hoe het nu gaat. Ik probeer sinds een paar dagen ook niet meer te snacken en dat gaat eigenlijk heel goed alleen word ik weer extra misselijk en duizelig daarvan. Dus ik neem nu maar een appel mee op de koffie
Hier ook een echt zwangere buik! In januari had ik nog een 20 weken buik. Daarna erg snel weer plat. Kreeg dat van mensen om me heen ook te horen. En nu zit ik qua maat echt weer tegen die 20 weken aan. Ik ga het nu niet meer verbergen, leg eerder het accent erop. Ik ben er stiekem hartstikke trots op. Het is ook echt zo'n zwangere buik. Ik heb niet die fase van "hmm, is ze nou dik op zwanger?" ben zo'n 6 cm in buikomtrek gegroeid.
Haha, foto? Nu ben ik stiekem wel heel erg benieuwd! Het is vast een mooie buik. Ik probeer ook wat minder sapjes te drinken en niet te snoepen. Eet vooral veel fruit, daar zit natuurlijk ook weer suiker in. Mijn buik gaat ook echt hard hoor, vind ik.
Nou, ik baal juist een beetje van mijn buik Hij wordt wel dikker maar lijkt wel of het eerst met die opgeblazen darmen veel strakker stond, vind m’n buik nu echt heel flubberig.. Of misschien valt het meer op door de dunne zomerjurkjes die ik nu draag Ik wacht in ieder geval met smart op een goede groeispurt van de baby/baarmoeder zodat het duidelijk een zwangere buik wordt i.p.v. een frikandellenbuik (zou mijn zoontje zeggen).
Dit is mijn eerste en inderdaad me buik is echt like REALLY!!! lijk al 6 maanden ofzo.... ik kan het niet verbergen maar doe nog wel me best. Mijn collega's op het werk weten het nog niet (de kader wel). En dat wil ik ook zo houden...... maar ppfffff Ik kan het geen frikandellenbuik noemen hahahah
Bij mij is nog helemaal niets te zien. Bij mijn eerste heb ik nog shoots met week 26 gedaan en kon ik dit verbergen. Had dit niet verwacht en nu met een tweede al helemaal niet. Ik zit nog in het eerste trimester, maar ik denk dat het dit keer nog wel eventjes op zich laat wachten…
Jeemig wat een verschil dan per vrouw he. Ik pas serieus vanaf 9 weken mijn eigen broeken niet meer en had met 7 weken mijn knoop al open Deze foto is van vorige week en heb normaal een platte buik. Ben deze week al weer verder gegroeid. Bekijk bijlage 691928
Hier begint mijn buik ook te groeien. Al is het deels ook wel een flubberbuik van de vorige zwangerschap die natuurlijk vrij kort geleden was. Is best heel erg uitgerekt toen met veel striemen Vandaag weer echo en controle gehad. Alles prima, heb dit keer de echo gefilmd, erg leuk om daarna nog even terug te kijken, ook voor mijn man. Baarmoeder zit nu ook al een stukje boven mijn schaambot. Hebben jullie al nagedacht over borstvoeding? Ik vind het wel een dingetje hoor. Bij mijn beide zoons heb ik enkele weken bv gegeven, maar had gewoon te weinig en dat aanhappen en kolven vond ik écht niet fijn. Maar wil eigenlijk wel graag dat ook dit kleintje in ieder geval mininaal de eerste dagen wat moedermelk binnenkrijgt. Lastig lastig!
Hier heb ik net iets langer dan 2 jaar borstvoeding gegeven. Weer niet verwacht dat dit zo goed ging en vervolgens was het afkicken echt een ding, maar het gaat nu goed! Verder hebben we een eigen bedrijf en heb ik het voordeel dat ik veel vanuit huis werk, waardoor ik niet overal hoef te kolven. Anders had ik het denk ik nooit zo lang volgehouden hoor. En inderdaad… alles is meegenomen. Wil je het niet, ook prima toch! Lukt het niet, je hebt je best gedaan en gegeven wat je kon. Voel je nergens schuldig over, maar doe waar jij je vooral goed bij voelt!
Hier begint buik ook al flink te groeien. En ook anders dan vorige 2 keren, toen had ik echt blobje onderin, dus lijkt heel mn buik al wel mega opgezet. Vind deze tussenfase niet makkelijk, dat mensen nog niet echt kunnen zien of je nu zwanger bent of flink aangekomen. Waf fijn @memmie! Zo vaak spieken is heel erg prettig. Ik wil donderdag ook vragen of ik mag filmen voor mijn kindjes. Zoonlief vraagt vaak hoe dat dan werkt en wat je ziet. alleen in t zkh hangen overal flyers dat t niet mag, dus even kijken wat kan. borstvoeding wil ik heel graag weer geven. Heb het bij beiden een half jaar gedaan en zou dat nu weer graag willen als het allemaal net zo fijn en makkelijk gaat. Ik vind het zelf vooral belangrijk dat het niet teveel kruim kost en ten koste gaat van geluk of Quality time. En dat deed borstvoeding vorige keer totaal niet en werd ik er erg blij van. Maar als dat nu niet is, dan is de fles ook goed hoor.
Hee, dat jurkje heb ik ook Ik zal morgen eens proberen een fatsoenlijke foto te maken Wat betreft borstvoeding; ik ga het weer proberen! Bij de eerste heel veel productie maar door heel veel onrust en gehuil bij hem en kloven, spruw en pijn bij mij ben ik na 2 weken af gaan bouwen. Bij de tweede niet eens geprobeerd. Maar nu wil ik het toch wel weer graag een kans geven dus!