Grappige is.... Als we 12 weken zijn dan zeggen we... Jeetje wat is het eigenlijk snel gegaan he ❤️ haha. En nu lijkt het een eeuwigheid te duren. Haha volgende week de echo woeeehoe. Gaat stiekem toch al best snel
♡ UITGEREKEND 16 - 31 DECEMBER 2021 ♡ 16. ♡ Dominique - 30 jaar - 3e kindje ♡ Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje ♡ Memmiee - 29 jaar - 3e kindje ♡ Sterree - 32 jaar - 2e kindje 17. ♡ 18. ♡ Tweedewondertjee - 27 jaar - 2e kindje 19. ♡ Marianne21 - 29 jaar - 4e kindje ♡ Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje 20. ♡ 21. ♡ mj89 - 31 jaar - 4e kindje 22. ♡ Roosje92 - 29 jaar - 2e kindje 23. ♡ 24. ♡ 25. ♡ 26. ♡ 27. ♡ 28. ♡ 29. ♡ 30. ♡ 31. ♡ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (9) ♡ AFSPRAKEN ♡ ♡ Dominique1991 - 23 April eerste echo 9.15 ♡ Rowena25 - 26 april vroege echo 9:45 ♡ Memmiee - 30 april eerste echo ♡ Roosje92 - 3 mei eerste echo ♡ Dominique1991 - 4 mei tweede echo ♡ Sterree - 4 mei - eerste echo ♡ Mj89 - 10 mei eerste echo ♡ Loeskaz - 10 mei eerste echo ♡ Loeskaz - 17 mei - tweede echo ♡ Marianne21 - 20 mei - eerste echo
Schaamschaam ik net gebeld alvast voor een afspraak, zegt ze eerst: oh u weet het echt nog maar een paar dagen! En: wat is de reden dat u zo vroeg belt? Want dat duurt dan nog een echt een maand hè? Dus ik: nou ja gewoon praktisch, heb ik iets om naar uit te kijken. Zegt ze: oh ja nou u zou over een maand ongeveer terug kunnen bellen om dan een afspraak te plannen? Dus ik zeg kan hij er niet gewoon instaan dan vast ja Oja dat kan natuurlijk ook dus mijn eerste echo op 20 mei en ik laat iemand anders bellen als het mis is gegaan geen zin in: ah ja je had ook wel vroeg gebeld hè.... maar goed we gaan er vanuit dat dit cadeautje gewoon mooi blijft groeien en bij ons blijft
♡ UITGEREKEND 16 - 31 DECEMBER 2021 ♡ 16. ♡ Dominique - 30 jaar - 3e kindje ♡ Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje ♡ Memmiee - 29 jaar - 3e kindje ♡ Sterree - 32 jaar - 2e kindje 17. ♡ 18. ♡ Tweedewondertjee - 27 jaar - 2e kindje 19. ♡ Marianne21 - 29 jaar - 4e kindje ♡ Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje 20. ♡ 21. ♡ mj89 - 31 jaar - 4e kindje 22. ♡ Roosje92 - 29 jaar - 2e kindje 23. ♡ 24. ♡ 25. ♡ 26. ♡ 27. ♡ 28. ♡ 29. ♡ 30. ♡ 31. ♡ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (1) | Onbekend (9) ♡ AFSPRAKEN ♡ ♡ Dominique1991 - 23 April eerste echo 9.15 ♡ Rowena25 - 26 april vroege echo 9:45 ♡ Memmiee - 30 april eerste echo ♡ Roosje92 - 3 mei eerste echo ♡ Dominique1991 - 4 mei tweede echo ♡ Sterree - 4 mei - eerste echo ♡ Mj89 - 10 mei eerste echo ♡ Loeskaz - 10 mei eerste echo ♡ Rowena25 - 14 mei 9.30 2e echo + intake ♡ Loeskaz - 17 mei - tweede echo ♡ Marianne21 - 20 mei - eerste echo
Ik heb echt het gevoel dat het dus weer niet goed zit, heb echt bijna geen symptomen, enige wat ik soms denk te voelen zijn mijn tepels. Morgen nog een digital doen om te kijken of ik een 3+ krijg. Bij mijn laatste miskraam had ik ook geen kwaaltjes en bij mijn 2 zoontjes wel, en ik weet dat elke zwangerschap anders is maar dit zit me toch niet lekker
Haha ik heb ook vroeg gebeld. Wat een vreemde reactie vind ik! Hoef je je helemaal niet voor te schamen!
I Ik vind het bij mij ook nog meevallen. Al weet ik nog dat ik bij de vorige zwangerschap het pas echt vanaf 6 weken begon. Ik ben vooral echt moe en dat was toen ook. Je weet maar nooit! Idd iedere zwangerschap is anders.
Heel vervelend inderdaad is dat Rowena. Ik heb ook weinig kwaaltjes nu. Maar het zegt echt helemaal niks. Ik had dus bij mijn miskraam in februari super veel kwaaltjes en kotsmisselijk en resulteerde alsnog in een missed abortion, dus het zegt echt niks. Maar het is wel iets om je aan vast te houden inderdaad. Nouja zeg Marianne, ik vind het nogal een bijzondere reactie. Hier willen ze juist dat je vroeg belt, zodat ze de planning erop kunnen stellen voor de komende maanden ook alvast. Nja niks van aantrekken! En aftellen naar 20 mei. Ik merk ook dat mn twee kindjes ook mega afleiding zijn. Dat merkte ik na de miskraam pyschisch ook. Ik ben al zo rijk en gezegend. Kon het daardoor beter een plaatsje geven en je wordt inderdaad lekker afgeleid. Maar ach ja die weken duren wel lang! Aftellen!
Knuffel ❤ rot dat je je zo voelt. Herken het wel hoor, ben ook heel bang dat het toch nog mis gaat ofzo. Zou je wel een cb doen? Stel hij geeft nog wel 2-3 aan, raak je dan niet (misschien onnodig) mega gestresst? Dat is bij mij dus de reden dat ik het niet aandurf om nog een cb te doen. Bang dat het me teveel spanning oplevert. Uiteraard je eigen beslissing maar zou het zo rot voor je vinden als je nog onzekerder wordt!❤
Wat een flauwe reactie zeg. Het is toch gewoon spannend, en fijn als je ergens naar uit kan kijken. Sommige mensen hebben echt het inlevingsvermogen van een kamerplant niks van aantrekken hoor, ik heb ook al wat vroeger gebeld, mag je toch lekker zelf bepalen.
Oh dat is wel heel fijn!! Ik heb er een van 8 en een van 10 maanden. Maar mijn oudste heeft ASS en daardoor ook echt véél aandacht nodig, veel hulp etc.
Ik zit nu gewoon aan de Kitkat mini's. Om half 11 sochtends Over een uur komt MvM. Weet iemand hoelang je je urine kunt bewaren voor een test?
Oh dat begrijp ik dan ja, en 10 maanden is ook nog jong! Dat is natuurlijk veel meer werk dan een (lieve) tweejarige.
Daarna begint het gezeur dat het zo lang duurt voor de 20 weken echo, daarna weer het gezeur naar de 28 weken grens en dan weer het wachten op de bevalling tja vrouwen
Haha ja zo werkt het! Net zoals klagen dat je zwanger wilt worden en erna klagen over de kwaaltjes haha. Ik ga trouwens wel met 16 weken pretecho doen. Vind 8 weken tussen de 12 en 20 echt veel te spannend.
Ik ben ook vreselijk hoor. Mijn MvM test was mooi, maar toch de teststreep wat lichter dan de controle. Kan ik dan niet hebben hè . Aangezien 3 dagen geleden de Kruidvat knal was. Dus heb de urine even laten staan en snel Kruidvat testjes gehaald. Nou zie hier. 5+1 Wij gaan denk ik ook wel een pret echo doen voor de geslachtsbepaling. Die combinatietest doen wij denk ik niet.