Wat grappig, al 2 meisjes. Ik kan niet wachten tot dinsdag... ben zó benieuwd! Gevoel zegt nog steeds meisje, maar qua statistieken hier lijkt het me logischer dat ik een jongetje krijg .
Nou ik zie ook overal om me heen meisje! En ik heb zelf het voorgevoel op een meisje ook maar er is natuurlijk ook al een jongetje in de groep geweest hè.. ben benieuwd naar de rest!
Hier in de omgeving vooral jongetjes. Ik heb er zelf 2, mijn zusje heeft 1 jongetje en mijn schoonzus ook. Dus tot nu toe alleen kleinzoons voor onze ouders
Sjonge, ik heb echt koopdrang zie zoveel leuke dingetjes van Noppies en Prénatal, ook uni. Pffffff maar ik hou me in
Ik ken ook veel meer vrouwen die nu zwanger zijn van een jongetje dan van een meisje. Mijn zus heeft 3 jongens + nog een bonus jongen. Vorige keer was ik er helemaal niet zo mee bezig. Nu ben ik echt zoooo benieuwd! Wil heeel graag weten wat we verwachten. Wij hebben vanaf december geleefd alsof we meisje krijgen (incl. spulletjes kopen), dus zal echt even schakelen worden als ik zwanger blijk van een jongetje haha.
Ik heb er ook 2! Bij ons in de familie is het ook net iets meer jongens hoor. Maar ik bedoelde meer van de slingers in de ramen enzo bij iedereen heb er van de week al vijf gezien met hoera een meisje en nog geen één jongen ben benieuwd!
Apart hè! Het zou toch ongeveer gelijk moeten zijn maar soms lijken jongetjes toch wat vaker voor te komen. @Iemand1991 is ook logisch! Jullie hebben natuurlijk echt gerekend op een meisje. Dus nu misschien onbewust ook.
https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/newborn/jassen/prenatal-newborn-teddy-jas-5055741.html Net dit teddyjasje besteld voor de baby
Jeetje meiden ik was door vakantie een tijdje niet actief in dit topic, maar wat is hier een hoop verdrietigs gebeurd zeg! @Barbje wat een nachtmerrie om te horen dat de kindjes mogelijk niet gezond zijn, vooral eentje van de 2. En wat moet je nog lang wachten, wanneer hoor je nu meer? Ik denk aan je en bid voor je dat het allemaal goed komt. @Paardenbloem ik kreeg tranen in mijn ogen van jouw bericht, wat een ongelofelijk verdriet. Gecondoleerd, met dit termijn verwacht je het echt niet meer, het deed zoveel pijn om bij het lezen vanaf 8 juni het ene moment te zien dat je nog blij een gekocht pakje aan ons showt en het andere moment dit bericht moest sturen. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies en kracht toe om dit te verwerken. Ik hoop dat je dit nog leest, ik had nooit verwacht dat die paar weken dat ik niet keek er zoveel verdrietig nieuws kwam! @Dominique1991 en jij sterkte met je schoonmoeder, ik lees dat ze kleine stapjes vooruit gaat, positief dat er in ieder geval verbetering in zit, al zal het nog een lange weg te gaan zijn. Gefeliciteerd aan de dames die een meisje verwachten, leuk al 2 meisjes! In de andere december groep tot nu toe veel jongens, spannend hoor! Wat betreft het vaccineren, wat is dat toch lastig hè? Ik las iedereen haar beweegredenen en ik kan me in alles vinden. Ik had een paar keer geprobeerd een afspraak te maken, maar dan was er weer storing, dan was er weer op de locatie die ik uitzocht een stop en moest ik over een paar dagen nog eens proberen, toen viel de verbinding weg. Ik zei al tegen mijn man is dit een teken hahahah! Gelukkig zijn er naast de verdrietige berichten ook een hoop blije berichten, super fijn al die mooie echo’s en kloppende hartjes! Ik denk dat ik soms ook wat voel, maar durf het ook niet echt te geloven. Ik las ook dat er een aantal het forum hebben verlaten door de verdrietige berichten, alle begrip daarvoor natuurlijk. Toch wil ik zeggen dat dit niemand mag weerhouden om ook verdrietige berichten te delen, want ook daar is dit forum voor en dan moeten we er ook voor elkaar zijn. Ik ga heel hard duimen voor jou @Barbje en houd ons op de hoogte!
♡ UITGEREKEND 16 - 31 DECEMBER 2021 ♡ 15 December ♡ Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje ♡ GSSDJ - 35 jaar - 3e + 4e kindje 16 December ♡ Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Memmiee - 29 jaar - 3e kindje - voorgevoel: meisje 17 December ♡ Sterree - 32 jaar - 2e kindje ♡ Winderig80 - 41 jaar - 1e kindje 18 December ♡ Marianne21 - 29 jaar - 4e kindje 19 December ♡ AmyLove - 27 jaar - 1e kindje ♡ Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - voorgevoel: jongen ♡ Mj89 - 31 jaar - 4e kindje 20 December ♡ Roosje92 - 29 jaar - 2e kindje 21 December ♡ Jonymeisj1234 - 4e kindje 22 December ♡ Child - 3e kindje 23 December ♡ Barbje - 37 jaar - 3e + 4e kindje 26 December ♡ Joycebjorn - 36 jaar - 2e kindje na sterrenmeisje * 28 December ♡ KimWeber - 30 jaar - 3e kindje - voorgevoel meisje 30 December ♡ Nimonia - 36 jaar - 2e kindje ♡ Iemand1991 - 29 jaar - 2e kindje na stilgeboorte * ♡ Aims85 - 29 jaar - 2e kindje 31 December ♡ Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje ♡ Zolta - 34 jaar - 2de kindje ☆ Sterretjes ☆ * Rowena25 VMK 5.3 weken * Janssuhh VMK 4.2 weken * Tweedewondertjee VMK 5.3 weken * Geriatertje MA 8 weken Jongen (0) | Meisje (1) | Verrassing (5) | Onbekend (20) ♡ AFSPRAKEN ♡ Marinda - 29 juni - controle + echo ♡ Memmiee - 29 juni - echo geslachtsbepaling ♡ Marianne21 - 1 juli - controle ♡ Loeskaz - 1 juli - geslachtsecho ♡ Mj89 - 2 juli - controle ♡ Kimweber - 3 juli geslachtsecho ♡ Loeskaz - 8 juli - controle ♡ Iemand1991 - 9 juli - geslachtsecho ♡ GSSDJ - 23 juli - 20 weken echo ♡ Loeskaz - 26 juli - 20 weken guo ♡ Marinda1988 - 27 juli - 20 weken echo ♡ Memmiee - 28 juli - 20 weken echo ♡ Winderig80 - 30 juli - 20 weken echo ♡ Marianne21 - 2 augustus - 20 weken echo ♡ Iemand1991 - 2 augustus - 20 weken echo ♡ Child - 4 augustus - 20 weken echo ♡ Aims85 - 6 augustus- 20 weken echo ♡ Kimweber - 19 aug - 20 weken echo
Haha, bijna bijna! Hopelijk heb je de komende 2 dagen wat afleiding zodat het snel dinsdag avond is. Heb je zelf een voorgevoel of voorkeur? Of jouw gezin? Spannend weer hè? Ik ben erg blij om het weer te weten. Heb gister al flink wat geshopt.
Ik denk zelf een meisje, mijn man denkt een jongetje. Mijn oudste denkt ook meisje haha . Voorkeur: lastig. Ik vind beiden hartstikke leuk. 3 zoons is ook wel heel gaaf. Maar een meisje lijkt me ook wel heel bijzonder. Is toch weer heel wat anders! Lijkt me ook leuk om eens mee te maken. Had jij een voorkeur of voorgevoel?
Ik begrijp wel dat het andere geslacht na 2 jongens dan ook wel heel leuk is. Vooral bij de vorige zwangerschap hoopte ik heel erg op een jongentje.. Ik/wij hadden wel een voorkeur voor een jongen, dat verwachtte ik eigenlijk ook. Had het leuk gevonden voor mijn zoontje. Toen ze zei een meisje moest het echt even landen Maar vind het wel erg leuk. Ben nu vooral heel benieuwd hoe ze er uit ziet
Ik heb dat nu andersom; in mijn hoofd heb ik dat het een meisje is. Als ze morgen zegt jongen moet ik ook even schakelen hoor . Geen teleurstelling of zo, maar meer niet verwacht haha.
Oh dit snap ik zo goed, wij hebben na mijn dochter twee zonen gekregen dus stiekem vind ik het geweldig voor haar een zusje.. maar ik heb ook een soort idee dat ik geen meisjes meer kan krijgen daardoor, heel stom
Vorige week veel drukte in mijn buik maar laatste dagen erg rustig. Nu kan het met deze termijn niks betekenen want het is allemaal nog erg vroeg natuurlijk. Maar toch vind ik het niet fijn merk ik Hele weekend last gehad van bandenpijn. Vervelend 1e trimester vond ik bijna makkelijker als momenteel de 2e
Hier ook, soms voel ik wat kriebelen en daarna is het weer lang stil. Haha nou ik begin eindelijk weer wat meer mens te worden nu in T2. Langzaamaan wordt de misselijkheid wat minder. Soms komt het in een keer opzetten maar het is al een stuk minder. Ben blij dat het 1e er op zit!