Uitgerekend 16 - 31 December 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 4 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Wat leuk! Twee meiden al in de groep:thumup:

Mj89 vindt dit leuk.
  2. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wat grappig, al 2 meisjes. Ik kan niet wachten tot dinsdag... ben zó benieuwd! Gevoel zegt nog steeds meisje, maar qua statistieken hier lijkt het me logischer dat ik een jongetje krijg :D.

3. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Nou ik zie ook overal om me heen meisje! En ik heb zelf het voorgevoel op een meisje ook:roflmao: maar er is natuurlijk ook al een jongetje in de groep geweest hè.. ben benieuwd naar de rest!

Zolta en Snoepjes vinden dit leuk.
  4. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hier in de omgeving vooral jongetjes. Ik heb er zelf 2, mijn zusje heeft 1 jongetje en mijn schoonzus ook. Dus tot nu toe alleen kleinzoons voor onze ouders:roflmao:

5. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Sjonge, ik heb echt koopdrang :eek: zie zoveel leuke dingetjes van Noppies en Prénatal, ook uni. Pffffff maar ik hou me in:rolleyes:

Vero0504 vindt dit leuk.
  6. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Ik ken ook veel meer vrouwen die nu zwanger zijn van een jongetje dan van een meisje. Mijn zus heeft 3 jongens + nog een bonus jongen. Vorige keer was ik er helemaal niet zo mee bezig. Nu ben ik echt zoooo benieuwd! Wil heeel graag weten wat we verwachten. Wij hebben vanaf december geleefd alsof we meisje krijgen (incl. spulletjes kopen), dus zal echt even schakelen worden als ik zwanger blijk van een jongetje haha.

Snoepjes vindt dit leuk.
  7. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Ik heb er ook 2! Bij ons in de familie is het ook net iets meer jongens hoor. Maar ik bedoelde meer van de slingers in de ramen enzo bij iedereen:roflmao: heb er van de week al vijf gezien met hoera een meisje en nog geen één jongen:roflmao: ben benieuwd!

Snoepjes vindt dit leuk.
  8. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Apart hè! Het zou toch ongeveer gelijk moeten zijn maar soms lijken jongetjes toch wat vaker voor te komen.

@Iemand1991 is ook logisch! Jullie hebben natuurlijk echt gerekend op een meisje. Dus nu misschien onbewust ook.

9. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    Jeetje meiden ik was door vakantie een tijdje niet actief in dit topic, maar wat is hier een hoop verdrietigs gebeurd zeg!

@Barbje wat een nachtmerrie om te horen dat de kindjes mogelijk niet gezond zijn, vooral eentje van de 2. En wat moet je nog lang wachten, wanneer hoor je nu meer? Ik denk aan je en bid voor je dat het allemaal goed komt.

@Paardenbloem ik kreeg tranen in mijn ogen van jouw bericht, wat een ongelofelijk verdriet. Gecondoleerd, met dit termijn verwacht je het echt niet meer, het deed zoveel pijn om bij het lezen vanaf 8 juni het ene moment te zien dat je nog blij een gekocht pakje aan ons showt en het andere moment dit bericht moest sturen. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies en kracht toe om dit te verwerken. Ik hoop dat je dit nog leest, ik had nooit verwacht dat die paar weken dat ik niet keek er zoveel verdrietig nieuws kwam!

@Dominique1991 en jij sterkte met je schoonmoeder, ik lees dat ze kleine stapjes vooruit gaat, positief dat er in ieder geval verbetering in zit, al zal het nog een lange weg te gaan zijn.

Gefeliciteerd aan de dames die een meisje verwachten, leuk al 2 meisjes! In de andere december groep tot nu toe veel jongens, spannend hoor!

Wat betreft het vaccineren, wat is dat toch lastig hè? Ik las iedereen haar beweegredenen en ik kan me in alles vinden. Ik had een paar keer geprobeerd een afspraak te maken, maar dan was er weer storing, dan was er weer op de locatie die ik uitzocht een stop en moest ik over een paar dagen nog eens proberen, toen viel de verbinding weg. Ik zei al tegen mijn man is dit een teken hahahah!

Gelukkig zijn er naast de verdrietige berichten ook een hoop blije berichten, super fijn al die mooie echo’s en kloppende hartjes! Ik denk dat ik soms ook wat voel, maar durf het ook niet echt te geloven.

Ik las ook dat er een aantal het forum hebben verlaten door de verdrietige berichten, alle begrip daarvoor natuurlijk. Toch wil ik zeggen dat dit niemand mag weerhouden om ook verdrietige berichten te delen, want ook daar is dit forum voor en dan moeten we er ook voor elkaar zijn.

Ik ga heel hard duimen voor jou @Barbje en houd ons op de hoogte!

KimWeber, Barbje, Zolta en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

13 dec 2020
    1.323
    1.360
    113
    Vrouw
    UITGEREKEND 16 - 31 DECEMBER 2021

15 December
    Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje
    GSSDJ - 35 jaar - 3e + 4e kindje

16 December
    Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje
    Memmiee - 29 jaar - 3e kindje - voorgevoel: meisje

17 December
    Sterree - 32 jaar - 2e kindje
    Winderig80 - 41 jaar - 1e kindje

18 December
    Marianne21 - 29 jaar - 4e kindje

19 December
    AmyLove - 27 jaar - 1e kindje
    Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje - voorgevoel: jongen
    Mj89 - 31 jaar - 4e kindje

20 December
    Roosje92 - 29 jaar - 2e kindje

21 December
    Jonymeisj1234 - 4e kindje

22 December
    Child - 3e kindje

23 December
    Barbje - 37 jaar - 3e + 4e kindje

26 December
    Joycebjorn - 36 jaar - 2e kindje na sterrenmeisje *

28 December
    KimWeber - 30 jaar - 3e kindje - voorgevoel meisje

30 December
    Nimonia - 36 jaar - 2e kindje
    Iemand1991 - 29 jaar - 2e kindje na stilgeboorte *
    Aims85 - 29 jaar - 2e kindje

31 December
    Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje
    Zolta - 34 jaar - 2de kindje

☆ Sterretjes ☆
    * Rowena25 VMK 5.3 weken
    * Janssuhh VMK 4.2 weken
    * Tweedewondertjee VMK 5.3 weken
    * Geriatertje MA 8 weken

Jongen (0) | Meisje (1) | Verrassing (5) | Onbekend (20)

AFSPRAKEN
    Marinda - 29 juni - controle + echo
    ♡ Memmiee - 29 juni - echo geslachtsbepaling
    ♡ Marianne21 - 1 juli - controle
    ♡ Loeskaz - 1 juli - geslachtsecho
    ♡ Mj89 - 2 juli - controle
    ♡ Kimweber - 3 juli geslachtsecho
    ♡ Loeskaz - 8 juli - controle
    ♡ Iemand1991 - 9 juli - geslachtsecho
    ♡ GSSDJ - 23 juli - 20 weken echo
    ♡ Loeskaz - 26 juli - 20 weken guo
    Marinda1988 - 27 juli - 20 weken echo
    ♡ Memmiee - 28 juli - 20 weken echo
    ♡ Winderig80 - 30 juli - 20 weken echo
    ♡ Marianne21 - 2 augustus - 20 weken echo
    ♡ Iemand1991 - 2 augustus - 20 weken echo
    ♡ Child - 4 augustus - 20 weken echo
    ♡ Aims85 - 6 augustus- 20 weken echo
    ♡ Kimweber - 19 aug - 20 weken echo

11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Is het al dinsdagavond?! :rolleyes:

Ik wil ook het geslacht van mijn baby weten en wel nú!:roflmao::o:

Marinda1988 en Winderig80 vinden dit leuk.
  12. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Haha, bijna bijna! Hopelijk heb je de komende 2 dagen wat afleiding zodat het snel dinsdag avond is. Heb je zelf een voorgevoel of voorkeur? Of jouw gezin?

Spannend weer hè? Ik ben erg blij om het weer te weten. Heb gister al flink wat geshopt. :|

Snoepjes vindt dit leuk.
  13. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik denk zelf een meisje, mijn man denkt een jongetje. Mijn oudste denkt ook meisje haha :p.

Voorkeur: lastig. Ik vind beiden hartstikke leuk. 3 zoons is ook wel heel gaaf. Maar een meisje lijkt me ook wel heel bijzonder. Is toch weer heel wat anders! Lijkt me ook leuk om eens mee te maken.

Had jij een voorkeur of voorgevoel?

14. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik begrijp wel dat het andere geslacht na 2 jongens dan ook wel heel leuk is. Vooral bij de vorige zwangerschap hoopte ik heel erg op een jongentje..

Ik/wij hadden wel een voorkeur voor een jongen, dat verwachtte ik eigenlijk ook. Had het leuk gevonden voor mijn zoontje. Toen ze zei een meisje moest het echt even landen :roflmao: Maar vind het wel erg leuk. Ben nu vooral heel benieuwd hoe ze er uit ziet :oops::)

15. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik heb dat nu andersom; in mijn hoofd heb ik dat het een meisje is. Als ze morgen zegt jongen moet ik ook even schakelen hoor :roflmao:. Geen teleurstelling of zo, maar meer niet verwacht haha.

16. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Je hebt voor een meisje wel veel meer keuze uit kleertjes:oops:

17. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Oh dit snap ik zo goed, wij hebben na mijn dochter twee zonen gekregen dus stiekem vind ik het geweldig voor haar een zusje.. maar ik heb ook een soort idee dat ik geen meisjes meer kan krijgen daardoor, heel stom:roflmao::D

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Vorige week veel drukte in mijn buik maar laatste dagen erg rustig. Nu kan het met deze termijn niks betekenen want het is allemaal nog erg vroeg natuurlijk. Maar toch vind ik het niet fijn merk ik

Hele weekend last gehad van bandenpijn. Vervelend

1e trimester vond ik bijna makkelijker als momenteel de 2e :rolleyes:

19. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hier ook, soms voel ik wat kriebelen en daarna is het weer lang stil. Haha nou ik begin eindelijk weer wat meer mens te worden nu in T2. Langzaamaan wordt de misselijkheid wat minder. Soms komt het in een keer opzetten maar het is al een stuk minder. Ben blij dat het 1e er op zit!

Deel Deze Pagina