Uitgerekend 16 - 31 December 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 4 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeskaz

Loeskaz Bekend lid

10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Ooh haha denk idd dat we langs elkaar communiceren.

Ik heb toen zelf bekkenband week mogen proberen van mijn bekkentherapeut, maar werd bij mij alleen erger ervan. Ik voelde mn schaambot voor mn gevoel letterlijk over elkaar wrijven bij iedere stap door de druk van de band. Maar is super persoonlijk.

Ik ben wel tot nu toe echt blij, was heel bang voor weer veel bekkenpijn en instabiliteit vanaf vroege zwangerschap. Maar tot nu toe gaat het boven verwachting goed. Werpen mn uren focus op krachttraining en core balans misschien toch z’n vruchten af.

Child vindt dit leuk.
  2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik hoop dat mijn bekkenklachten dit keer ook langer wegblijven. Had het nooit erg vroeg (vanaf week 30 niet meer te doen) maar had best pijn. Ben dit keer zwaarder dan andere zwangerschappen maar gek genoeg ook veel fitter door afgelopen jaren veel sporten dus ik hou mijn hoop ook daar op gevestigd.

3. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    zoiets heb ik. Ik moest dat de hele tijd dragen en vooral tijdens de oefeningen bij de fysio(niet als je op de bank zat overigens). Ik vind hem vooral veel pijn doen maar het hield mijn bekken wel in de kom zeg maar:D het hielp kwa oefeningen wel want anders zakte het gewoon direct weer scheef. Nu kon ik ze wel gewoon goed uitvoeren. Ow en savonds zat ik op de bal! Dat scheelde heel veel met opstaan omdat je spieren actief blijven. Maar goed dan heb ik het idd over de laatste drie maanden. Daarvoor had ik gewoon pijn maar kon ik nog wel gewoon alles doen! En stil zitten is eigenlijk het ergste wat je kan doen hè! Dus blijf vooral actief! Los van de harde buiken dan hè.

ik ben heerlijk aan t genieten op vakantie! Mooi weer erbij, kinderen vermaken zich prima! (Sorry @Memmiee ) en natuurlijk heb ik mijn man nu om me heen die helpt met de kinderen.

als de kinderen hier een lastige fase hebben praat ik mezelf moed in door tegen mezelf te blijven zeggen: het is een fase, het gaat weer voorbij. Of het nou sprongetjes, tandjes, driftbuien, jengelen of ruzie maken is, het gaat een keertje over:rolleyes: Miss dat dat nu ff helpt memmiee! Ik hoop het iig:)

4. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hier weer goedgekeurd! Mijn bloeddruk is keurig. Had een hele leuke vk in het ziekenhuis vandaag. Ging nog een echo maken en ons meisje groeit prachtig op termijn. En ze heeft nog even extra naar het geslacht gekeken en het is écht een meisje. Ben zo blij! Heb nog een mooie foto meegekregen van het hoofdje met armpje erbij. Ik ben verliefd!:D

Spiekerbox, Zolta, Sterree en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    @Memmiee heerlijk zulk nieuws!! Lekker van genieten zou ik zeggen!!

Even een vraag aan jullie allen..... zijn jullie nog steeds misselijk??? Bij mij houdt het gewoon niet op, wordt er zo moe van.

De 20 weken echo's komen eraan en dan hebben we weer even een paaltje bereikt. Het wordt aftellen ipv op.

6. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    UITGEREKEND 16 - 31 DECEMBER 2021

15 December
    Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje
    GSSDJ - 35 jaar - 3e + 4e kindje

16 December
    Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje
    Memmiee - 29 jaar - 3e kindje

17 December

Sterree - 32 jaar - 2e kindje
    Winderig80 - 41 jaar - 1e kindje

18 December
    Marianne21 - 29 jaar - 4e kindje

19 December
    AmyLove - 27 jaar - 1e kindje
    Loeskaz - 33 jaar - 3e kindje
    Mj89 - 31 jaar - 4e kindje

20 December
    Roosje92 - 29 jaar - 2e kindje

21 December
    Jonymeisj1234 - 4e kindje

22 December
    Child - 3e kindje

23 December
    Barbje - 37 jaar - 3e + 4e kindje

28 December

KimWeber - 30 jaar - 3e kindje
    Cookiesandcream - 35 jaar - 2e kindje

30 December

Nimonia - 36 jaar - 2e kindje
    Iemand1991 - 29 jaar - 2e kindje na stilgeboorte *

Aims85 - 29 jaar - 2e kindje

31 December
    Pluispluis - 33 jaar - 2e kindje
    Zolta - 34 jaar - 2de kindje

Jongen (3) | Meisje (4) | Verrassing (5) | onbekend (9)

AFSPRAKEN ♡

♡ GSSDJ - 23 juli - 20 weken echo
    ♡ Loeskaz - 26 juli - 20 weken guo
    ♡ Dominique1991 - 26 juli - 20 weken echo
    ♡ Memmiee - 28 juli - 20 weken echo
    ♡ Winderig80 - 30 juli - 20 weken echo
    ♡ Marianne21 - 2 augustus - 20 weken echo
    ♡ Iemand1991 - 2 augustus - 20 weken echo
    ♡ Nimonia - 3 augustus - controle echo
    ♡ Child - 4 augustus - 20 weken echo
    ♡ Aims85 - 6 augustus - 20 weken echo
    ♡ Zolta - 16 augustus - 20 weken GUO
    ♡ Kimweber - 19 augustus - 20 weken echo

☆ Sterretjes ☆

* Rowena25 VMK 5.3 weken
    * Janssuhh VMK 4.2 weken
    * Tweedewondertjee VMK 5.3 weken
    * Geriatertje MA 8 weken

7. Loeskaz

Loeskaz Bekend lid

10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Aah heel fijn @Memmiee!

@Winderig80 ik ben niet echt misselijk meer, maar moet wel echt op tijd eten anders krijg ik er wel last van.

Ik heb wel stomme andere kwaaltjes, zoals nu behoorlijk ontstoken tandvlees. Morgen gelukkig behandeling. En verder regelmatig mega off day qua fit voelen, maar goed dat mag ook.

Wij hebben maandag de 20 weken guo, ik S…. 7 kleuren:

8. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Och och och wat snap ik je 7 kleuren.... ik denk dat ik op dat gebied samen met je op de pot zit.

Me tandvlees wil ik ook bellen voor een afspraak. (Niet me tandvlees maar de arts) die is ook helemaal ontstoken bij mij.

Ik denk dat als ik die kleine gewoon voelde, dat de onzekerheid minder zou zijn.....placenta voor is klote!!

9. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Spannend @Loeskaz ik snap je gevoel. Ik heb geen aanleiding voor zo’n gevoel maar vind het toch heel erg spannend.. en ontstoken tandvlees, bah wat rot:| wat gaan ze daar aan doen dan?

@Winderig80 wat naar dat je het nog zo erg hebt! Heb je al medicijnen? Ik heb het alleen bij sterke geuren enzo voor de rest niet meer gelukkig.

10. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Volgende week bij de 20 weken ga ik het aankaarten. Kijken of ze iets voor me kunnen beteken. Want om nog zo 20 weken door te gaan trek ik niet.

Wie zegt zwanger zijn is leuk!!! Bleh!

Snoepjes vindt dit leuk.
  11. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Nou dat snap ik heel goed! Zolang misselijk word je moedeloos van!

Winderig80 vindt dit leuk.
  12. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Winderig80 waardeloos die misselijkheid. :( Sterkte ermee!

13. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,

Zijn jullie al begonnen met inslaan en de babykamer?

ik wilde zelf beginnen na de 20 weken volgende week. ik heb echt het vermoeden dat ik alsnog opgenomen ga worden op een gegeven moment, dus wil ik "op tijd" klaar zijn.

Of ben ik toch nog iets te vroeg

14. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    19 weken vandaag!❤

Qua babyspullen: de baby komt bij ons op de kamer te slapen, dus nog geen eigen kamertje. Wil er wel een leuk hoekje van maken met wat schilderijtjes enzo, misschien haar naam op de muur. Verder heb ik nog veel unisex spulletjes van mn zoontje aangezien hij vorig jaar geboren is, ook de grotere dingen zoals wandelwagen, dus hoeven niet zoveel aan te schaffen. Koop wel al soms wat kleertjes voor ons meisje en heb laatst een heel lief babynestje op de kop getikt via marktplaats. :D

Poeh, heb net gestofzuigd en last van mijn rug! Hebben jullie dat ook? Heb het gevoel alsof ik de marathon heb gelopen.

15. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Heerlijk hoor hoe die weken wegtikken!!

Er is zoveel wat je wilt halen maar wat niet nodig is. Meisjes spullen komt maar geen einde aan. Heerlijk!!

Bij mij is echt alles te veel. Ik moet me echt uit me bed of van de bank slepen. Snel moe/uitgeput is echt een dingetje. Gelukkig nog niet echt lichamelijke klachten. Merk wel dat als ik teveel doe ik harde buik krijg.

16. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik vind de tijd ook onwijs snel gaan

Babyspullen haal ik niet. Heb alles nog vd anderen. Alleen een co-sleeper overgenomen van iemand (zo goed als nieuw). Altijd al gewild, nu toch maar gedaan. Handig met borstvoeding straks.

Ik ben voor mijn gevoel sneller moe dan bij die anderen. Misschien toch leeftijd, ben nu 34, laatste keer was ik 27. Niet dat ik buiten adem ben, stond vanmorgen nog te rennen op loopband in sportschool. Maar ben daar vervolgens wel hele middag moe van. Dus vind het echt moeilijk om hier balans in te vinden

Nou ja eerst weekje naar de camping komend weekend. Voorspellingen van het weer zijn niet optimaal, daar baal ik wel van want zo vaak gaan we niet op vakantie. We gaan het zien

17. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ja, het gaat echt hard nu hè? Aangezien ik een geplande keizersnede ga krijgen weet ik al dat ik de uitgerekende datum niet ga halen, dus ben in feite al op de helft! Haha.

Borstvoeding, vind het een lastige. Wil het wel weer proberen net zo als bij mijn jongens. De oudste heeft 1 a 2 weken bv gehad en de jongste zo'n 3 weken. Maar had helaas te weinig productie. Aangezien dit nu mijn derde kindje is wil ik niet alles op alles zetten, als het de eerste dagen lukt in het ziekenhuis ben ik al blij. Dan heeft ze in ieder geval het colostrum binnen.

18. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Das rot @Memmiee dat bv niet lukt.. en idd gek om te weten wanneer je ongeveer bevalt! Ook wel leuk!

vandaag de eerste 20 weken echo! Spannend.. ik ben aan het af tellen. Eindelijk de kleine weer even zien en hopelijk de geruststelling van een gezond kindje. Dan word het pas echt genieten! De spanning van wat als vind ik nu bij de vierde nog erger als bij de anderen

19. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    @Marianne21 spannend!! succes vandaag. Hoop dat alles helemaal in orde is. 10 vingers en tenen ect. ect.

@Memmiee aan de ene kant toch fijn om het nu al te weten wanneer het zover is!

@GSSDJ ik zie dat jij vandaag ook op de planning staat. Ook jij succes!

borstvoeding wilde ik nooit geven, maar ben nu overstag en maak er een combinatie van. Borst en fles. ik wil wel dat ze de eerste maanden de beste voedingsstoffen binnen krijgt.

Paaltje voor mij vandaag. 19 weken!!. Als ik me hand op mijn buik leg en concentreer, dan voel ik haar bewegen. Maar ook alleen echt dan, anders niet. En lijkt me geen gezicht heel de dag met 2 handen op 1 buik te lopen. hihi

20. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Quapi in de sale! Jurkje en legging maat 56, andere setje maat 50. Ik ben verliefd hoor❤

Deel Deze Pagina