Uitgerekend 16 - 31 December 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 4 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Kleine correctie… ik tel 8 meiden en 6 jongens. Is verder natuurlijk maar bijzaak. Ik ben erg benieuwd hoe het met de andere zoals @Barbje gaat?

2. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Welcome back! Wat fijn om te horen dat ook alles goed gaat bij jou. Wat je zegt herken ik helemaal. Ik had dat gevoel ook, maar loslaten is het beste en afstand nemen natuurlijk ook… jijzelf en de baby zijn het belangrijkste en daar past alleen maar geluk bij! :thumup:

KimWeber vindt dit leuk.
  3. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Oeh zwemmen lijkt me heerlijk. Bij mijn vorige zwangerschap mocht ik geeneens in bad. Snap wel dat als je normaal de gym in gaat zwemmen toch iets anders is. ;)

Hier heb ik buikpijn van de banden, harde buiken, lage rugpijn gelukkig maar een enkele keer gehad en mijn urine ruikt ook niet zo jovel. Helaas heb ik daar ook een hele geschiedenis mee, maar maandag hebben we weer controle en zal ik het wel horen. Tegenwoordig loop ik er maar liever mee dan continu te bellen. Ze kunnen er toch niets mee, dus probeer dagelijks m’n stappen maar bij te houden en lekker in beweging te blijven. :)

4. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    GSSDJ krijgt twee meisjes dus 9 en heb de baby van marinda meegeteld bij de jongens aangezien zij ook gewoon bij bevallen staat.

Zolta vindt dit leuk.
  5. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Ik vind dat trouwens echt knap dat jullie allemaal nog tijd nemen om te gaan sporten etc.! Ik ben wel druk en beweeg ook veel maar kan lastig een oppas vinden om even zelf wat te gaan doen. Maar misschien gebruik ik dat ook wel als excuus:roflmao:

@Zolta oeh die bandenpijn:| naar als je er zoveel last van heb!

wat betreft niet reageren enzo. Het is natuurlijk zo dat het een grote groep evengoed is en als er veel berichten zijn geplaatst lees je er soms wel eens overheen. En op andere berichten heb je soms geen antwoord en als iemand anders dat dan wel heeft reageer ik daar verder niet meer op. Puur omdat ik dan niet weet wat ik moet zeggen. Er zijn ook onderwerpen die ik zelf mijd, zoals de Corona vaccin en de 22 weken prik. Puur omdat ik niet hou van discussie en niet iemand op andere gedachte wil brengen of mij angsten overbrengen etc. En ook niet aangevallen wil worden eigenlijk. Dus dan reageer ik idd niet. Maar vind het wel lastig, want als twee personen dat zeggen ga ik heel benauwd opletten of ik niemand vergeet. En dan word zp forum ook anders voor mij dan dat ik had verwacht. Dus als ik mensen voor het hoofd heb gestoten door niet te reageren, dan wil ik hierbij sorry zeggen het was niet met opzet..

KimWeber, Winderig80, Zolta en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik sluit me hierbij aan.. het forum moet wel ontspanning geven en geen druk van oeps vergeet ik niemand.. Ik tag soms ook dames omdat ik benieuwd ben hoe het met ze gaat maar daar wordt ook niet op gereageerd.. hoe dan ook: er is nooit kwade opzet geweest of iets in die richting.

KimWeber, yakuzi, Winderig80 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik denk (hoop :o:) dat wij ook uit de 1e naam zijn. Ben echt verliefd op die naam, nu nog een mooie 2e naam!

Welke deken gaan jullie als eerst gebruiken of aanschaffen? Ik twijfel nogal. Een met velvet of teddystof, of toch een wat dunnere..

cookiesandcream vindt dit leuk.
  8. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Bij de eerste sportte ik wel, nu ook niet meer hoor haha!

En betreft het reageren.. ik liet het gewoon en las zelf meer mee en reageer soms gewoon even niet. Iedereen is vrij om te doen, zeggen en laten wat ze voelen. Het is toch een groep vol hormonen en vooral ook heftige gebeurtenissen. Niemand wordt moedwillig vergeten dus het zit helemaal goed! :thumup:

9. Joycebjorn

Joycebjorn Actief lid

9 dec 2020
    143
    108
    43
    Vrouw

wat betreft niet reageren enzo. Het is natuurlijk zo dat het een grote groep evengoed is en als er veel berichten zijn geplaatst lees je er soms wel eens overheen. En op andere berichten heb je soms geen antwoord en als iemand anders dat dan wel heeft reageer ik daar verder niet meer op. Puur omdat ik dan niet weet wat ik moet zeggen. Er zijn ook onderwerpen die ik zelf mijd, zoals de Corona vaccin en de 22 weken prik. Puur omdat ik niet hou van discussie en niet iemand op andere gedachte wil brengen of mij angsten overbrengen etc. En ook niet aangevallen wil worden eigenlijk. Dus dan reageer ik idd niet. Maar vind het wel lastig, want als twee personen dat zeggen ga ik heel benauwd opletten of ik niemand vergeet. En dan word zp forum ook anders voor mij dan dat ik had verwacht. Dus als ik mensen voor het hoofd heb gestoten door niet te reageren, dan wil ik hierbij sorry zeggen het was niet met opzet..[/QUOTE]

Het gaat eigenlijk meer om het begin van het forum. Toen vond ik het op de een of andere manier nog niet echt lopen zeg maar. Toen werd er echt nog niet op elkaar gereageerd. Nu wordt er veel meer op elkaar gereageerd. Misschien dat in het begin iedereen veel meer met hunzelf bezig was. Ik snap dat als je gaat lezen en je moet zoveel teruglezen dat je daar dan niet meer op reageer. Maar dat was in het begin niet toen waren er nog niet zoveel berichten die je kon missen.

Zolta vindt dit leuk.
  10. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Hier al wel een eerste naam, maar tweede naam nog geen idee! Iemand vernoemen vind ik mooi, maar wie haha.

Wij hebben wel een ademende deken, word altijd erg benauwd als het per ongeluk op het hoofdje terecht komt met verstikking etc. Zo’n deken bedoel je toch?

11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    En van welke stof/merk hebben jullie? Il bedoel met fleece, of teddyvoering, etc :)

12. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Het niet reageren.... de reacties hierboven zijn een voorbeeld voor mij. Ik zou dan niets meer zeggen omdat het alles al vat.

Pas op met d'r misselijkheid hoor, heel bedrieglijk!

Bandenpijn.... kan je niet zo een buikbsnd nemen voor je bekken. Misschien helpt het

Zolta vindt dit leuk.
  13. KimWeber

KimWeber Lid

1 nov 2020
    75
    53
    18
    Vrouw
    Ik lees nog steeds lekker mee en reageer ook niet overal op omdat ik simpelweg geen antwoord heb of omdat er al gereageerd is. Plus ik heb al 2 heerlijke meiden rondlopen dus ik mag ooit blij zijn als ik even tijd heb om hier bij te lezen :roflmao:

Hier gaat alles goed. Heb steeds meer het idee dat bij rust savonds ik de kleine af en toe begin te voelen. Aankomende donderdag de 20 weken echo, super spannend.

Wat betreft de naam, die staat vast sinds de gender reveal, geboortekaartje is al ontworpen en de eerste gepersonaliseerde spulletjes met haar naam zijn al binnen❤

Winderig80, Zolta, Child en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Spannend! @KimWeber

@dekentje
    Ik heb voor de ledikant een oud roze deken van Jollein gekocht bij de babydump (21,49). Om de kleur en prijs. De deken lijkt fleece achtig maar is 100%katoen. De deken voor de wieg haakt mijn moeder dus dat is ook katoen denk ik?

Zolta en Snoepjes vinden dit leuk.
  15. Barbje

Barbje Actief lid

1 okt 2016
    298
    208
    43
    Hoi meiden,

Ik heb afgelopen weken onder een steen geleefd... Af en toe keek ik wel even snel hier maar niet alles gelezen en ook niet reageren.
    Wij hebben een heel intense tijd achter de rug. Ik weet ook even niet meer goed tot waar ik een update heb gegeven...
    1 van de zoontjes in mijn buik is op precies 14 weken overleden aan Trisomie 13. Het gebeurde tijdens de echo zelfs.. Heel verdrietig en mooi tegelijkertijd. .
    Het was lang onzeker of het andere kindje gezond is. Met 15 weken een vruchtwaterpunctie gehad.
    De uitgebreide uitslag van de vruchtwaterpunctie duurde heel erg lang door de complexiteit.. Pas sinds kort, met ruim 19 weken zwangerschap kregen we een goed bericht van het ziekenhuis dat ons mannetje helemaal gezond is. Heel heftige weken geweest.. Ook de 20 weken echo was goed, duurde wel bijna 2 uur... Slopend...
    Het bizarre is dat het dus een twee eiige tweeling is terwijl er maar 1 embryo is terug geplaatst na icsi... Er is dus een natuurlijke zwangerschap tegelijkertijd met de icsi zwangerschap ontstaan..
    We hopen dat we nu in rustiger vaarwater komen en ik eindelijk kan gaan ontspannen en genieten.
    Mijn lichaam zit zo vol stress en spanning en dat merk ik echt....
    Poeh dat was weer een update. Even geen puf nu om te reageren maar ga nu weer regelmatig op zp kijken.

16. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Oh wat vreselijk heftig. Jeetje, kan mij voorstellen dat je je voor alles even afsluit. Wat fijn dat jullie andere mannetje gezond is. En het andere kindje, die zit dus ook nog in je buik? Wat een stress hebben jullie gehad.

17. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Wij hadden sowieso een dekentje van Jollein gekregen. Heel blij mee dus die zal ik nu zeker nog een keer gebruiken. Dit was van 100% katoen?

Verder hadden we ook een fleece dekentje gekregen die ik altijd in de auto heb liggen voor als het vrieskou is buiten, maar dat is puur voor onderweg om even in te stoppen. Komt uit Zwitserland dus voor ons “merkloos” :rolleyes:

18. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Jeetje wat zullen dat enorm slopende weken zijn geweest. Hadden ze van te voren wel een beetje kunnen aangeven wat de wachttijd zou zijn?

Blij om te lezen dat jullie andere mannetje helemaal gezond is en het goed doet! Moet je evengoed op extra controle komen elke week/paar weken?

En bijzonder dat er tegelijkertijd een natuurlijke zwangerschap heeft plaatsgevonden. Vooral omdat je niet zomaar in zo’n traject zit en zoals ik in je handtekening lees je second options hebt gehad. Is er een verklaring voor vanuit jullie zelf of de artsen?

Ik hoop dat je snel je rust wat terug zal vinden en je hopelijk toch nog een beetje van de zwangerschap zult kunnen genieten.

19. Joycebjorn

Joycebjorn Actief lid

9 dec 2020
    143
    108
    43
    Vrouw
    Och Barbje wat heftig die onzekerheid al die tijd ook bah bah. Heel fijn dat het toch goed is met jullie andere mannetje.
    En idd wat bijzonder dat jullie dus naast de terugplaatsing ook vanzelf zwanger zijn geworden.

20. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Barbje,
    Ik hoop dat je vanaf nu een zorgeloze zwangerschap hebt. En al het vorige een plekje kan geven.
    Wel heftig!!

Deel Deze Pagina