ik heb een paar wijzigingen... Sorry! Vandaag een brief van t ziekenhuis. Daar op controle komen gezien vorige zwangerschap / bevalling. 1 juli. Krijg ook een echo dan. 2 juli termijn echo ga ik een week verzetten. Datum geef ik morgen door. Sorry lekker lastig ben ik weer.
Haha ontzettend lastig! Nee joh maakt niet uit. Das maar een kleine wijziging vergeleken bij vanochtend
😁 Ik wist dat Vk t ziekenhuis zou bellen maar dat ik zo snel al terecht kon... Wel een extra echo. Nooit verkeerd. 😜
@kelmel: ik denk dat het het dooierzakje is wat het een beetje een mensje maakt? Dat lijkt dan op een hoofdje
Dat is een flink karwei geweest zeg die lijst bijwerken! Pfff vannacht dus wakker gelegen door mn bekkenpijn. En dat heeft zich vandaag ook doorgezet. Ik kan me denk ik weer voorbereiden op flinke bi deze zwangerschap. Ben nu ook echt vanaf t middaguur misselijk. Bouwt zich gedurende de dag op en gaat pas weg als ik naar bed ga. Nou ja, ik zal iig niet vergeten dat ik zwanger ben Handig kelmel dat hd t tijdens je werk kunt bijwerken! Wilde op meer meiden reageren maar hoofd laat me even in de steek. Morgen weer een dag
Vandaag hebben we brood dag omdat papa onverwacht over moet werken en ik niet voor 1,5 persoon kan koken alleen voor een weeshuis.. Zoonlief wilde graag tosti's.. Nou had ik toch ineens zin in een tosti met kaas, salami en knoflooksaus! het smaakt verdorie nog lekker ook hihi Hebben jullie van die rare trekjes kwa eten??
Ik heb me toch maar aangemeld voor mvm. Wilde eerst tot na de echo wachten maar ze komen morgen al langs. Ben benieuwd! Nog 3 nachtjes tot echo...vind het zoooo spannend! En dood eng...
ik heb 25 juni ook een afspraak bij de gym dus zowel 25 juni als 9 juli gyn. Mvm is gister geweest 😊
Cheese onion chips zijn ineens niet meer zo megalekker, daarentegen wel elke dwg een btje vanilleijs met vruchtenhagel!
Zoetigheid hunker ik na! Not good. Btw dames hebben jullie al 9 maanden dagboek in gedachten? Zo ja welke?
s'avonds kan ik echt de hele wereld aan. Net een uur in de tuin gewerkt, daar moet ik overdag echt niet aan denken... zooo mooeeee!!!
Ik heb nog geen uitgerekende datum die hoop ik 30 Juni te krijgen dan moet ik weer voor een echo de afgelopen echo was het nog wat te klein. volgens eigen berekening kom ik op 24 Januari. Wel een hartje gezien al. Het word ons tweede kindje ik heb een zoontje van bijna 16 maanden, Teun! Ik ben 33 jaar. 19 Juni intake verloskundige 30 juni echo 16 sep intake kraamzorg maar das misschien wat vroeg voor de agenda haha..
Heb voor mijn vriend voor vaderdag het boek "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" besteld en een rompertje met "Papa's kanjer" erop. Toch mijn 1ste kledingstuk gekocht vandaag. 😉
Deze had ik bij Levi. Leuk dat je ook pagina's voor hele verhalen had en de ruimte om echo's in te plakken. Denk dat ik nu voor het oei ik groei 9 maanden dagboek ga. Bij levi heb ik de oei ik groei app gebruikt op de ipad en vond die altijd erg leuk, dus het dagboek lijkt me ook erg leuk
Ik vind die van Pauline Oud ook erg leuk en uitgebreid. Ik heb er een gekregen van mijn schoonmoeder, iets minder uitgebreid, maar wel leuk. Ik zit er ook aan te denken om iets leuks te geven aan de papa to be, zijn hier nog leuke ideeën?