Dit is gewoon pure meldplicht! De donutsen zijn in de aanbieding bij de AH met dat heerlijke glazuur!!!!
Jeeeej allemaal goede echo's.. supernieuws!! Pien gefeliciteerd met je hypotheek, geweldig nieuws.. ik heb al een kloppend hartje gezien Hier weinig kwaaltjes op t moment alleen erg moe.. nog geen gekke of andere eetgewoontes.. Net thuis van avonddienst en duik nu snel mn bed in.. weltrusten!
Uitgerekend 8 - 31 Januari ♀♂ 12 Januari: ♡Mandy84, 30 jaar, 2e kindje 14 januari ♡wennepen80, 16 Januari: ♡Cdvg, 1e kindje ♡SusanneO, 29 jaar, 1e kindje sneeuwklokjes, 33 jaar, 2e kindje ♡amertje, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari: ♡Norki Maki,29 jaar, 1e kindje ♡linda12345, 30 jaar, 1e kindje 18 Januari: ♡myself82, 2e kindje ♡laverna, 32 jaar, 1e kindje 19 Januari: ♡misslegend, 24 jaar, 2e kindje ♡Silverwings, 31 jaar, 1e kindje ♡Knuffel, 39 jaar, 2e kindje 20 Januari: nine85, 29 jaar, 1e kindje ♡miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 Januari: ♡mandy3, 25 jaar, 1e kindje ♡kelmel,24 jaar, 2e kindje ♡miertje84, 30 jaar, 2e kindje 23 Januari: ♡MariaK, 29 jaar, 2e kindje ♡Imke24, 28 jaar, 2e kindje 25 Januari: >Yarah, 29 jaar, 2e kindje 26 Januari: ♡ Minime80, 34 jaar, 1e kindje 27 Januari: ♡MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje 28 Januari: ♡Pien1991, 24 jaar, 1e kindje ♡jeszss, 31 jaar, 2e kindje 29 Januari: multiculti88, 27 jaar, 1e kindje ♡madelein, 32 jaar, 1e kindje 30 Januari: ♡ Bodien,27 jaar, 2e kindje >20BabyJ10, 26 jaar, 2e kindje 31 Januari: >paulinie Datumloos: ♡cdvg, 1e kindje Babyenschede, 39 jaar, 2e kindje Leane, Afspraken ♡ : > pien1991 - 16 juni - echo > MamavanDaisy - 16 juni- echo > Bodien - 16 juni- termijnecho > Nine85 -17 juni - vroege echo > Mandy3 - 17 juni - Intake MVM > Cdvg - 17 juni - Intake vk > Misslegend - 18 juni - echo > Sneeuwklokjes - 18 juni - echo > multiculti88 - 19 juni - eerste echo +intake vk > yarah - 19 juni - intake vk > Norki Maki - 19 juni - echo > Babyenschede - 19 juni - eerste echo > Cdvg - 19 juni - 4e echo > MariaK - 19 juni - echo > mandy3 - 22 juni - termijnecho > Amertje - 22 juni - termijnecho > Jeszss - 23 juni - 3e echo > Cdvg - 23 juni - termijnecho > Laverna - 24 juni - Intake vk en termijn echo > kelmel - 24 juni - afspraak vk > 20BabyJ10 - 25 juni - vk > Pien1991 - 25 juni - intake > 20BabyJ10 - 25 juni - echo > Imke24 - 25 juni - mvm > Mandy84 - 26 juni - termijnecho > SusanneO - 29 juni - termijnecho > Miek1981 - 1 juli -Termijn echo > Miertje84 - 2 juli - Termijn echo > Nine85 - 3 juli - termijnecho en intake > Linda12345- 3 juli - Echo > Minime80 - 6 juli - echo > kelmel - 7 juli - termijnecho + nekplooimeting > MamavanDaisy - 7 juli - vk + echo > Mandy84 - 9 juli - nekplooimeting > Imke24 - 9 juli - gyn > Miertje - 14 juli - Verloskundige hartje luisteren > Miek1981 - 22 juni - hartje luisteren Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - sterretje31 - Muzieknootje - Rosalyn - Yummy - Vrouwke87 - Mamavanmenno - Traum - Elphaba1981 - Ukky - Nanette Wil je wat erbij zetten voor op de lijst? Meld het in KLEUR
Cadeautip voor papa to be: het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Van kluun. Erg grappig boek. Heb ik met m'n eerste zwangerschap gegeven. Haha.
Die is erg leuk inderdaad! Ik heb hem zelf gelezen, maar mijn vriend is niet zo'n lezer. Hij is meer van de gadgets, maar om nu al een weeëntimer ofzo te geven vind ik wat overdreven. Misschien iets lief kleins, sokjes ofzo. Maar als iemand nog iets leuks weet?!
ja vreselijk! Ik keek in het bonus boekje en zag dat allemaal ik heb a la minute mijn vriend gestuurd. Zo zat ik ook rookvlees met meloen weg te werken. Ik had mijn vorige zwangerschap best wel ranzige dingen ook althans nu vind ik het niet lekker meer. Toen werkte ik hele pakjes ontbijtspek erdoorheen zonder brood of iets. Dat boek van kluun is idd hilarisch!!!!! Heb mij kapot gelachen toen ik die las.
goedemorgen dames! veel succes met de echos vandaag! ik ben vandaag echt heel emotioneel heb al eerste huilbui gehad vanmorgen om 7 uur toen ik naar werk reed...heb het gevoel dat er nog meerdere gaan komen...hopelijk niet op mijn werk..
Goedemorgen dames. Vandaag mama dag dus lekker thuis met mijn dwarse peuter . Vandaag komt mijn zp vriendinnetje met haar peuter op visite! Weer zin in. Ik heb haar "ontmoet" in zo'n zelfde topic als dit. 1-15 december 2012 mama's en hebben nog steeds veel contact. Onze mannen (groot en klein) kunnen het ook goed vinden. Zo zie je maar weer wat zoiets toe kan leiden... Over boeken, ik vond "krijg nou tieten" van Claudi de Breij ook echt hilarisch. En natuurlijk Kluun
Haha ja een weeëntimer is niet heel geruststellend denk ik om dat nu al te doen HIer geen gekke eetgewoontjes. Ja, flinterdunne kipfilet kan ik zo wegwerken Verder vooral geen honger en misselijk. Dus mis mijn chocola best wel nu
Hier nu al aan het aftellen..nog 48 uur...heb er niet zoveel vertrouwen in maar ja...dat zegt ook niks. Gewoon geduld!
Iemand ook ineens weer ongi kamp? Was zo goed als weg afgelopen week, en zo ineens is het er weer. Vrijdag ochtend termijn echo dus zal geld moeten hebben maar vroeg me af of het herkenbaar was (dan maak ik me wellicht iets minder gek...)
Meiden vraagje. Sinds gister avond heb ik zo'n raar en zwaar hoogd. Toen ik in bed lag en m'n ogen dichtdeed was het net of ik teveel had gedronken.. Herkend iemand dit?
Verder hier trouwens weinig kwaaltjes.. Wel heel moe. Maar voor de rest niets, borsten doen ook niet meer zoveel pijn.
Pfff hier gister avond/vannacht ook zo'n huilbui. Had een rotte werkdag achter de rug en was zo klaar met die misselijkheid. Dat kost zoveel energie! Voel me soms net een bejaarde dus gisteravond werd het me allemaal eventjes teveel en kwam het er even uit. Maar goed weer een nieuwe dag vandaag en *tot nu toe* nog niet misselijk. Ik heb ook af en toe van die ongi krampen maar vk zei bij mn vorige zwangerschap dat dat niks is om je druk over te maken, juist een goed teken. Dus daar houd ik me aan vast. Waar ik momenteel onwijs veel trek in heb, elke dag welk tijdstip dan ook misselijk of niet; tosti's haha. Bij levi had ik vooral trek in milkshake banaan en zilveruitjes😝 tot nu toe alleen nog maar tosti's... Meiden veel plezier vandaag! Hoop weer wat mooie foto's te zien!
Herken ik niet echt...wel hartkloppingen enzo...voor de rest weinig kwaaltjes ook. Alleen vermoeidheid.