Uitgerekend 16-31 januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Noa1, 5 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Ja ik ook hoor, maar is denk ik ook wel logisch je baarmoeder groeit best snel, alles word aan de kant geduwd. Kan bijna niet anders;)

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jep hier ook. Zijn meestal mijn darmen maar vorige week ook echt bm pijn. Bm was ook al 6x5 cm dus groeit allemaal flink nu!

3. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben mega verkouden geworden en wat doet niezen rechtsonder in mijn buik pijn. Verder heel de dag kokhalzen en boven de wc hangen, zelfs van water! Gisteren zo'n goede dag!

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Hier ook buikpijn hoor....vandaag ziek gemeld :( heb al mijn eten er weer uit gekotst :(

5. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Hier begint de buikpijn ook weer.
    Is een tijdje weg geweest maar nu heb ik regelmatig weer zo een ongie gevoel en een steek in mijn schaambot/liezen.
    Verder veel moe en de hele dag door wat misselijk, gelukkig niet overgeven..
    Zolang ik blijf drinken is het te doen.

wat betreft meiden die nog geen hartje gezien hebben: wij zijn volgende week donderdag aan de beurt, wat duurt het toch mega lang! Al heb ik er nu wel goed vertrouwen in hoor! T zou alleen zo fijn zijn om ons ukkie even te zien en te weten of mijn goede vertrouwen klopt!

Hebben jullie al een idee wat het zal worden?? Bij ons zegt iedereen een meid maar ik denk zelf een jongen..
    En ben paar maandjes terug een naar een medium geweest ( ja ik geloof daar in als een ander dat niet doet moet die dat voor zichzelf weten, hoef er geen negatieve reacties op )
    Maar dat medium wist te vertellen dat ik een zoontje heb en dat ik snel weer zwanger zou zijn en dan een meisje zou krijgen...

Ik pin me daar niet aan vast natuurlijk maar vind het wel toevallig dat nu ook iedereen zegt dat ik een meisje krijg
    Al zegt mijn eigen gevoel heel wat anders hihi..
    Het maakt me ook helemaal niet uit wat het is haha maar soms heb je gewoon een gevoel...

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Ik had het er toevallig met mijn vriend nog over net dat ik zon gevoel had dat het weer een jongen gaat worden. Hij denkt ook een jongen. Mijn voorkeur gaat hier ook licht naar uit.

7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Woehoe! Ik mag MvM steunen!

8. kelmel

kelmel Bekend lid

22 jan 2013
    521
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Noord - Brabant
    Ik denk zelf een jongen weer (gezien de rest van de fam;)). Als ik kijk naar de zwangerschap is ie compleet anders dus dan zou ik denken een meisje. Ooit heeft een medium tegen mij gezegd dat ik van allebei de geslachten wat zou hebben. Spannend blijft het nog even;)

9. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Schoonma van m'n beste vriendin zei een week voordat ik positief testte al dat ik zwanger was. Ze zei ook tegen m'n vriendin, uit t niks, zo gaan ze eindelijk voor een 2e. Toen ik net gestopt was met de pil. Kon ze nooit weten! Ook niet waar ik was in m'n cyclus ofzo. En ze had gelijk.

Ze zei helemaal in t begin dat ze jongetje dacht. Van de week had ze gedroomd dat t een meisje was en dat m'n vriendin meiden spulletjes aan me gaf. (Zij heeft 2 meiden) tot nu toe heeft ze altijd gelijk gehad bij iedereen.

Die gender test zegt meisje.

Ik ben anders zwanger dan de eerste x. Maar heb echt geen idee wat t geslacht is. Haha. Heb eerlijk gezegd ook geen voorkeur. Beide is leuk en goed. ☺️

10. Laverna

Laverna Actief lid

13 mei 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik denken allebei een meisje; mijn beste vriendin vind me meer een jongensmoeder.

11. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Bij mij zeggen alleen mijn moeder, schoonmoeder en ik een jongen en de rest een meisje. Ik heb echt geen flauw benul wat het is, maar ben wel super benieuwd!

12. Mandy84

Mandy84 Actief lid

5 okt 2013
    271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mandy hoe voel je je nu? Wat was je hb en hoezo had je een snelle hartslag? Fijn dat je mvm ook steunt... soms vind ik het zonde om op een ander te plassen haha

Hier geen voorkeur qua geslacht en ook niet echt een voorgevoel bij de zwangerschap maar dacht vantevoren al dat ik nog eens een jongetje zou krijgen... zou wel praktisch zijn! Maar nog een week of 10 wachten dan weten we het, ga er geen pretecho voor laten doen...

13. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij denken allebei een jongen. Binnenkort ben ik jarig en dan laten we alle gasten een voorspelling doen. Wanneer wordt het geboren en welk geslacht?

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier denkt ongeveer iedereen die het weet Een meisje. Ik heb geen idee en ook geen voorkeur. Ml zegt: zolang het tegendeel Nog niet bewezen is wordt het jongetje:p

15. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens vandaag als kado voor de goede echo het negen maanden boek van Pauline Oud van mijn zussen gekregen, superleuk!

16. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Snelle hartslag kon ze niet verklaren. En dat die nauwelijks te vinden was ook niet. Morgen sowieso overleg met m'n gyn. Die leg ik het allemaal voor. Hb was 7.3. Bij vrouwen moet die boven de 7.5 liggen. Maar bij 6.8 is er pas sprake van bloedarmoede.

Ik heb echt geen voorgevoel.. Mensen in m'n omgeving denken vooral een jongetje. Maar m'n beste vriendin en m'n vriend een meisje. Lijkt me allebei super :)

17. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Jaaa hij is leuk he!!

18. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Ik moest net niezen en had tijdens de nies een enorme steek rechts onderin mijn buik net iets van mijn lies af.. Deed echt even pijn...
    Zijn dat mijn banden offff???

19. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Iedereen zoveel kwaaltjes. Ik nog steeds overwegend klachtenvrij.
    Denk dat ik een jongen krijg. Mijn zus zei dat ook direct toen ik het haar vertelde. Vrijdag eindelijk een echo. Zo benieuwd!

20. Imke24

Imke24 Actief lid

31 jan 2011
    350
    1
    16
    Limburg
    1 keer per jaar 9 maanden beurs en 1 keer per jaar de jonge gezinnen beurs

Deel Deze Pagina