Goedemorgen dames. Wat is dat toch met dat stomme vroeg wakker worden... Nou ja, vandaag laatste dagje werken en dan 3 weken vakantie! Morgen intake bij vk en termijn echo. Zaterdag inpakken en dan waarschijnlijk zondag richting Frankrijk!
Goedemorgen dames, wat wordt er ontzettend veel gekletst.. even zien of ik de onderwerpen onthouden heb Kwaaltjes, hier vooral heel erg moe.. vanmiddag even bloed laten prikken.. ernaast af en toe misselijk en de buikpijn is ook herkenbaar. Bij mn zoontje was ik echt gehele zwangerschap heeeel slecht te pas.... dus qua geslacht denken we nu weer een meisje! Als je dan nagaat dat we alleen ver voor de eisprong gemeenschap hebben gehad zou t ook bijna niet anders kunnen... we wachten af... mij maakt het niets uit. Gisteren was ik jarig en hebben we het wereldkundig gemaakt. Had tijdje terug al een kleine foto reportage gemaakt van de kids en t resultaat op fb geplaatst. Zal zometeen wel ff plaatsen hier. Vreetbuien heb ik hier ook wel last van maar savonds ben ik er dan erg vol en misselijk van blegh. Huilbui heb ik vd week nog gehad... Zat er ff doorheen.. zoontje sliep niet goed en was ik uren mee in de weer geweest snachts... en was al zoo moe. Mn vriend werd er helemaal chagrijnig door en toen kwam alles ineens los... Gaan we het allemaal wel trekken?! Na de echo werd t best echt e n ik begon me opeens diep schuldig en een slechte moeder te voelen omdat ik na mijn idee op dat moment er niet blij genoeg mee was. Het is af en toe gewoon nog enorm dubbel qua gevoel en die hormonen helpen niet echt mee.. Ik moet echt nog gaan wennen aan het idee, ondanks ik weet dat ik nu al zielsveel van dit ukje hou! En we zijn er echt wel blij mee!... maar toch voelt het een deels anders. Het is nog allemaal zo onwerkelijk.. we zijn net door het hele traject heen geweest.. ik werd eindelijk weer meer mezelf en kon er weer volledig voor de kids zijn!.. ben vooral bang dat dit weer een slechte zwangerschap gaat worden, dat ik t helemaal niet ga trekken. Maar tot nu toe valt het me mee, dus snap soms niet waar ik me druk om maak.. pfff sorry voor t geklaag!! # klaagmodus uit! #
Nu even wat leuks!... Onze bekenmaking; En als ik deze foto zie kan ik huilen van geluk... Wij mogen in onze handjes knijpen met deze rijkdom!! Ik gun het iedereen!!
Wat gaaf gedaan!! Super leuk! En ook al op fb gezet? Veel leuke reacties gehad? Ik ben ook wel is bang dat we t allemaal niet redden en wij hebben alleen een zoon nu. Hoort erbij denk ik die angst. Maar je kan het! Zal pittig zijn met 4 kids maar ik ben er van overtuigd als je 3 kids kan handelen, wat ik sowieso al knap vind, lukt 4 jou ook vast en zeker! Enne, nog gefeliciteerd!! X
Ach super leuk! Het komt allemaal goed. I'm sure. Met 3 van zulke mooie kids ben je tenslotte al een super mamma!
Wat een super leuke aankondiging!! Ik snap die angst heel goed! Heb er sommige dagen ook last van, en wij hebben er straks 'maar' twee. De dagen dat zl niet/slecht slaapt of dat ie een dag heeft waarop hij gewoon geen zin heeft om te luisteren komen bij mij ook de twijfels. Maar ik ben ervan overtuigd dat we allemaal onze weg er wel in vinden. Er zullen dagen bij zijn dat het zwaar is maar de liefde die we ervoor terug krijgt weegt daar tegen af. Dat is iets wat ik zeker weet!
Heel leuk, mvdaisy. Idd een grote rijkdom Aan de meiden met een echo vandaag, veel plezier en kloppende hartjes. Ik heb mijn eerste echo vandaag om 11. Laat vanavond weten hoe het was.
Uitgerekend 8 - 31 Januari ♀♂ 12 Januari: ♡Mandy84, 30 jaar, 2e kindje 14 januari ♡wennepen80, 16 Januari: ♡Cdvg, 1e kindje ♡SusanneO, 29 jaar, 1e kindje sneeuwklokjes, 33 jaar, 2e kindje ♡amertje, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari: ♡Norki Maki,29 jaar, 1e kindje ♡linda12345, 30 jaar, 1e kindje 18 Januari: ♡myself82, 2e kindje ♡laverna, 32 jaar, 1e kindje 19 Januari: ♡misslegend, 24 jaar, 2e kindje ♡Silverwings, 31 jaar, 1e kindje ♡Knuffel, 39 jaar, 2e kindje 20 Januari: ♡nine85, 29 jaar, 1e kindje ♡miek1981, 33 jaar, 2e kindje 22 Januari: ♡mandy3, 25 jaar, 1e kindje ♡kelmel,24 jaar, 2e kindje ♡miertje84, 30 jaar, 2e kindje 23 Januari: ♡MariaK, 29 jaar, 2e kindje ♡Imke24, 28 jaar, 2e kindje 25 Januari: >Yarah, 29 jaar, 2e kindje 26 Januari: ♡ Minime80, 34 jaar, 1e kindje 27 Januari: ♡MamavanDaisy, 26 jaar, 4e kindje 28 Januari: ♡Pien1991, 24 jaar, 1e kindje ♡jeszss, 31 jaar, 2e kindje 29 Januari: multiculti88, 27 jaar, 1e kindje ♡madelein, 32 jaar, 1e kindje 30 Januari: ♡ Bodien,27 jaar, 2e kindje >20BabyJ10, 26 jaar, 2e kindje 31 Januari: >paulinie Datumloos: Babyenschede, 39 jaar, 2e kindje ♡Leane, , 33 jaar, 2e kindje Afspraken ♡ : > Misslegend - 18 juni - echo > Sneeuwklokjes - 18 juni - echo > multiculti88 - 19 juni - eerste echo +intake vk > yarah - 19 juni - intake vk > Norki Maki - 19 juni - echo > leane - 19 juni - intake vk > Babyenschede - 19 juni - eerste echo > Cdvg - 19 juni - 4e echo > MariaK - 19 juni - echo > mandy3 - 22 juni - termijnecho > Amertje - 22 juni - termijnecho > Jeszss - 23 juni - 3e echo > Cdvg - 23 juni - termijnecho > Miertje84 - 23 juni - pretecho > Laverna - 24 juni - Intake vk en termijn echo > kelmel - 24 juni - afspraak vk > 20BabyJ10 - 25 juni - vk > Pien1991 - 25 juni - intake > 20BabyJ10 - 25 juni - echo > Imke24 - 25 juni - mvm > Mandy84 - 26 juni - termijnecho > SusanneO - 29 juni - termijnecho > leane - 30 juni - echo > Miek1981 - 1 juli -Termijn echo > Miertje84 - 1 juli - gyn + echo > Nine85 - 2 juli - termijnecho en intake > Linda12345- 3 juli - Echo > Minime80 - 6 juli - echo > kelmel - 7 juli - termijnecho + nekplooimeting > MamavanDaisy - 7 juli - vk + echo > Mandy84 - 9 juli - nekplooimeting > Imke24 - 9 juli - gyn > Miertje84 - 9 juli - Termijn echo > Miertje - 14 juli - Verloskundige hartje luisteren > Miek1981 - 22 juni - hartje luisteren > leane - 16 sept - intake kraamzorg Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - sterretje31 - Muzieknootje - Rosalyn - Yummy - Vrouwke87 - Mamavanmenno - Traum - Elphaba1981 - Ukky - Nanette Wil je wat erbij zetten voor op de lijst? Meld het in KLEUR
Leuke aankondiging mama van daisy. Ik had zelf alleen die eerste zin er niet bij gezet maar dat is mijn eigen overgevoeligheid ( door onze geschiedenis) denk ik. Ik vind het altijd best kwetsend als mensen zeggen dat het onverwacht is. Als je sex hebt weet je immers dat er iets anders van kan komen . Maar verder echt super leuk! Jullie angsten herken ik totaal niet, ik heb zelf alleen angst voor de zwangerschap zelf. Daarbij nogal een traumatische bevalling gehad van ons zoontje wat met 18 wk geboren is. Weeën moesten opgewekt worden en kreeg daardoor heftige weeën stormen. Vervolgens kwam de placenta er niet vanzelf uit en verloor ik 2l bloed. Dus gelijk naar de operatiekamer geracet en daar een manuele placentaverwijdering en curettage gehad. Daar ben ik nu dus ook heel angstig voor. Maar gelukkig goede begeleiding van gyn en vk dus we komen er wel doorheen Hier net wakker, slapeloosheid echt geen last van. Slaap zo het klokje rond. Ben anders ook wel een goede slaper maar nu is het helemaal feest .
die angst heb ik ook en het is voor ons de eerste...vooral omdat ons leven hectisch is...vraag ik mezelf af ben ik wel goed genoeg? kan ik het wel aan? wat kan ik bieden? heb ik wel de goede eigenschappen om het kind op te voeden?zal ik streng genoeg zijn? voorzichtig genoeg? lief genoeg? zullen denk ik allemaal hormonen zijn...als je denkt dat nog niet heel lang geleden in nederland gezinnen waren met 10 kids en ze allemaal goed groot zijn geworden moeten wij het toch ook kunnen? we zijn allemaal toppers!!! anders zou onze lieve heer ons nooit zon wondertje schenken toch? en juist die zorgen zijn denk ik goed! zelfreflectie! oleeee ik heb volgens mij een TSJAKKA dag hahahahah meiden veel succes met de echos! ik mag morgen oehhhhhhhh Verder qua lichamelijke symptomen...ik ben niet veel waard op het moment...hooikoorts, verkouden hierdoor veel hoesten(eerder blaffen) en dus inderdaad ook veel steken dan in mn lies...voor de rest zijn we op huizenjacht en dat gaat ook gepaard met veel stress buiten de werktijden nog eens om...
Dit is onze aankondiging, de bovenste foto heb ik even ons "weggesneden" maar uiteraard zag je ons daar helemaal scherp. Slapeloosheid hier niet echt, kan heel goed slapen ben alleen zo ontzettend vroeg wakker rond 6/7uur smorgens. Dus kom niet aan de (nacht) slaap die ik nodig heb, val daardoor smiddags weer in slaap. Geef er nu maar aan toe want die kleine boef zuigt m'n energie de hele dag al op =P hihi
Ben nieuwsgierig!! Haha. Ik weet nog niet hoe we t wereldkundig gaan maken. Heb een leuke sticker met baby in progress met 2 voetjes. Miss plak ik die op m'n buik ofzo. En dan een foto van m'n zoontje met t shirt ik word grote broer. Soort collage ofzo.
ik denk dat ik niks op facebook zet...we gaan het tegen mijn vader en broer en schoonvader en broers en zussen aankomende zondag zeggen....bij mijn vader hebben we bij action slabbertjes gehaald met erop "hi im new in this world"en daarbij dan de foto van de echo die we morgen krijgen. zijn familie woont in het buitenland dus die krijgen dan een mooie foto....we willen het niet op facebook zetten omdat we in augustus naar mijn buitenlandse familie gaan en die wil ik eigenlijk in persoon verrassen....erna maakt het me niet zoveel uit ben niet echt heel actief en open op facebook..mensen die me kennen zien/horen het vanzelf..ook wil ik wachten omdat we het pas na de zomervakantie op mijn werk wil vertellen.
Wij waarschijnlijk na de tweede echo, maar iemand in de familie heeft zich al voorbij gepraat. Gisteren kwam één van mijn werknemers naar me toe met het nieuws dat hij gehoord had dat ik zwanger ben :x Ik vermoed dat één van mijn broers zijn mond niet heeft kunnen houden. Dat is toch wel erg jammer hoor. Maar ja, de volgende echo staat al over 11 dagen, dus dat moet nog wel vol te houden zijn. Gewoon volop ontkennen Gelukkig kun je het nog niet echt zien Ik wil voor FB ook iets leuks verzinnen, maar weet nog niet zeker wat. Ik zat te denken aan een waslijn met babykleertjes en dan de echo ertussen hangen. Of iets met onze hond en zwangerschapsboeken of de foto's van de echo